Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Змінилася нумерація е-лікарняних. Чи впливатиме це на формування заяви-розрахунку?

Електронні лікарняні значно змінилися з того часу, як ними почали користуватися в Україні – збільшився обсяг даних, які можна подивитися, додалися позначки, модифікувалися статуси. При цьому розмір унікального номера з жовтня складає вже 19 знаків, а не 12, як було раніше.

Він є унікальним номером зі складною структурою, який ніколи не повторюється. Відрізняється від номера медичного висновку, що є підставою для лікарняного. Якщо співробітник вказував номер телефону в особистому кабінеті, тоді від Пенсійного фонду прийде повідомлення з номером лікарняного.

До 1 жовтня 2021 року номер е-лікарняного складу дві частини – порядковий номер з 10 знаків і версія, що вказувалася після дефісу. У жовтні вирішили додати ще одну складову – номер випадку непрацездатності. Дане нововведення було зроблено з метою полегшити для страхових ідентифікацію випадку різних лікарняних.

Отже, номер е-лікарняного тепер складається з трьох компонентів:

  • Номер випадку непрацездатності – однаковий у лікарняних, що видано у межах одного страхового випадку;
  • Порядковий номер – основна складова, різна у кожному окремому аркуші;
  • Номер версії – коли формується ставиться цифра “1”, якщо вносилася зміна – “2” і так із кожними наступними корективами. Наприклад, якщо лікарняний було закрито раніше. Номер версії не пов’язаний із продовженням лікарняного листа.

Усі три частини необхідно вказувати повністю при призначенні матеріального забезпечення та оформленні заяви-розрахунку. У більшості випадків це 19 символів, включаючи дефіси ХХХХХХ-ХХХХХХХХХХ-Х. Можуть бути і номери, що складаються з 20 знаків, це пов’язано з тим, що семизначний номер страхового випадку.

При цьому кількість символів у номері е-лікарняного ніяк не впливає на формування заяв-розрахунків.

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання