fbpx

Як користуватися програмою 1С:Підприємство Бухгалтерія

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия

Ви вирішили автоматизувати облік, але не знаєте як користуватися програмою 1С:Підприємство Бухгалтерія? У статті ми опишемо, з чого слід почати роботу з забезпеченням і як це правильно зробити. Також коротко пройдемося по основних функціях прикладного рішення. Відповімо на питання для чого вони потрібні та як використовувати їх собі на користь.

Проведемо основні налаштування обліку перед тим, як користуватися програмою 1С:Підприємство Бухгалтерія

Для того, щоб діяльність підприємства велася в рамках законодавства і відповідала Вашим вимогам необхідно провести ряд налаштувань. Умовно їх можна поділити наступним чином:

  • Параметри обліку – загальне регулювання конфігурації, що не характеризується періодичністю. Впливає на всі компанії. облік яких проводитися в системі;
  • Облікова політика – регуляція певної організації, що проводиться час від часу;
  • Персональні налаштування – неперіодичне регулювання певного користувача.

Базова інформація про організацію

У програмі можна створити спільний інформаційний простір. Ця опція дозволяє Вам вести облік бухгалтерського і податкового характеру кількох компаній. Дані про них знаходяться в довіднику “Організації”. Щоб його відкрити необхідно зайти в розділ “Головне”, далі в “Налаштування” і вибрати “Організації”.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия

Інформація про підприємство вказується у вкладках:

  • “Головне”
    • “Скорочене найменування” – назва, що вказується в екранних формах і звітах конфігурації;
    • “Повне найменування” – стандартно вказується в друкованих формах документів і звітів відповідно до законодавства;
    • “Вид організації”
      • Юридична особа – позначається Код за ЄДРПОУ;
      • Відокремлений підрозділ юридичної особи на окремому балансі – також вводиться Код ЄДРПОУ та Головна організація;
      • Фізична особа – підприємець, заздалегідь вказується в довіднику “Фізичні особи”.
    • “Префікс” – не більше двох літерних символів, які позначаються перед номером документа підприємства. Його використовують для того, щоб документи розташовувалися по порядку;
    • “Банківський рахунок”, основний і для ФСС – після того, як Ви їх ввели вони автоматично вказуються в документах організації;
  • “Коди” – вводяться значення, присвоєні компанії органами державної влади, а також назва установи, де проводилася реєстрація.
  • “Реєстрація” – номер оформлення в ЄДРПОУ та фондах соціального страхування;
  • “Адреси” – місце розташування, телефон та інша контактна інформація підприємства. Дані застосовуються при створенні друкованих форм;
  • “Підписи” – позначаються особи, що підписують документи;
  • “Друк” – задаються посилання на файли, у яких логотип і факсиміле печатки підприємства;
  • “Інше” – дані компаній, що користуються “FREDO Звіт” і “FREDO ДокМен”.

Ви можете позначити одне з підприємств основним. Потрібно відкрити довідник “Організації” і натиснути кнопку “Використовувати як основну”. Її дані будуть стандартно використовуватися при формуванні документів.

NOTA BENE! У новій базі під час оформлення першої компанії, вона автоматично встановлюється основною.

Налаштовуємо параметри обліку

Налаштування поширюються на всі організації в базі. Здійснюються вони в такий спосіб:

  1. Розділ “Головне”;
  2. Переходьте в “Налаштування”;
  3. Форма “Параметри обліку”.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 1

За умови, що в базі містяться проведені документи, рекомендується не змінювати налаштування у вкладках. Оскільки може бути відкритий доступ до певних функцій та змінитися План рахунків.

Параметри вкладок:

  • “Банк і каса” – позначаються валюта і філії;
  • “Розрахунки” – деталізуються операції з контрагентами;
  • “Запаси” – вказуються процеси товарно-складського обліку;
  • “Торгівля” – позначаються умови реалізації;
  • “Виробництво” – оцінюється собівартість;
  • “План рахунків” – дозволяє отримати залишки і обороти;
  • “Співробітники і зарплата” – вказуються умови кадрового обліку та розрахунку заробітної плати.

Налаштування облікової політики

Згідно із законодавством можна вибрати порядок ведення бухгалтерського та податкового обліку за напрямками. Дані містяться в регістрі “Облікова політика”. Відкривається він через “Головне” – “Налаштування”.

Інформація в регістрі описує облікову політику за конкретний звітний період. При оформленні нового запису вказується підприємство, коли починається звітний період, в якому буде діяти облікова політика. До того ж, необхідно позначити схему оподаткування.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 2

NOTA BENE! Реквізит “Організація” не заповнюється, коли в базі проводитися облік одного підприємства.

Характеристики вкладок:

  • “Податок на прибуток” – зазначаються умови ведення податкового обліку;
  • “Друк” – вносяться дані про компанію, що будуть позначатися в друкованих формах документів реалізації;
  • “Запаси” – визначається метод оцінки матеріальних ресурсів;
  • “Роздріб” – підприємства, які займаються даним видом торгівлі, визначають метод оцінки товарів;
  • “Грошові кошти” – включається прапорець для контролю ГК, за умови наявності філій;
  • “Основні засоби” – визначається політика обліку ОЗ;
  • “8 і 9 клас” – вказується категорія витратних рахунків;
  • “Виробництво” – відзначаються методи розподілу коштів на виготовлення;
  • “Переділ” – задається послідовність переділів на виробництві;
  • “Загальновиробничі витрати” – посилання “Методи розподілу непрямих витрат” відображає бази розподілу витрат.

Персональні налаштування

Для того, щоб певні реквізити довідників та документів заповнювалися стандартними даними користувач позначає параметри, зазначені на зображенні: Основна організація і т.д.

Как пользоваться программой 1СБухгалтерия 3

Прапорець “Вимагати підтвердження при завершенні програми” включений за замовчуванням. Він запобігає випадкове закриття головного вікна конфігурації.

Розглянемо основні функції 1С:Підприємство Бухгалтерія

Прикладне рішення має широкі функціональні можливості. Далі ми коротко їх опишемо.

Ведення обліку продажів

Для управління реалізацією необхідно в розділі “Головне” вибрати “Продажі”.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 4

Ви можете формувати звіти, керувати розрахунками з контрагентами і т.д. Наприклад, відкривши “Документи покупців” Вам будуть доступні дані про них, тип операції, дата проведення документів і т.д.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 5

Ведення обліку покупок

Вибравши “Покупки” Ви можете управляти відносинами з постачальниками, стежити за надходженням товарів і т.д.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 6

Складський облік

Програма дозволяє стежити за переміщенням товарів, проводити інвентаризацію, формувати звітність, встановлювати ціни номенклатури і здійснювати переоцінку товарів в роздрібній торгівлі.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 7

Ведення обліку виробництва

Функція дозволяє контролювати випуск продукції, переробку, формувати звіти і т.д. Вибираючи позиції Ви відстежуєте дані процеси.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 8

Основні засоби і нематеріальні активи

Конфігурація дозволяє управляти надходженням, вибуттям та амортизацією ОЗ і НМА

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 10

Зарплата і кадри

Підсистема дозволяє вирішувати такі завдання:

  • Рух персоналу по підприємству, формування документації та звітності;
  • Нарахування оплати праці, формування відповідної документації;
  • Сплата поточних податків з заробітної плати;
  • Реєстрація в бухгалтерському та податковому обліку зарплат, податків і внесків.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 11

Регламентована звітність

Формуються необхідні для керівництва та законодавства звіти.

Как пользоваться программой 1С Бухгалтерия 12

Отже, як користуватися програмою 1С:Підприємство Бухгалтерія

Перед тим, як розпочати роботу з програмним забезпеченням необхідно виконати певні налаштування. Вводиться інформація про організацію: адреса, відповідальні особи, система оподаткування і т.д. Основні функції рішення спрямовані на організацію діяльності та контроль. Використовуючи конфігурацію Ви підвищите ефективність підприємства і будете працювати відповідно до законодавства.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

    Напишіть нам:

      Тестова форма уа

      [contact-form-7 404 "Not Found"]

      Надіслати запит