Відгук компанії ЗАТ “Аеросвіт”

Рік: 2008
Галузь: Авіаперевезення
Програмний продукт: Управління виробничим підприємством для України

 

ВАТ «Аеросвіт - Українські авіалінії» - одна з провідних українських компаній на ринку авіаперевезень.

У 2008 році компанією «Група компаній А4» виконаний проект побудови системи оперативного управління авіаційно - технічним майном і управління персоналом. Платформою для побудови системи є продукт «Управління виробничим підприємством для України» детальніше про УПП.

Система працює в режимі реального часу і складається з трьох підсистем - Управління замовленнями, Управління запасами і Управління персоналом.

Підсистема Управління замовленнями дозволяє реєструвати несправності авіаційного обладнання, формувати заявки на його придбання, стверджувати заявки через електронні підписи відповідальних користувачів, розміщувати замовлення у постачальників і відстежувати виконання замовлень і заявок до моменту установки устаткування на борт повітряного судна.

Підсистема Управління запасами забезпечує облік складських запасів і їх розміщення на складі, відстежує серійні номери, аналоги заміни, терміни придатності і терміни метрологічного контролю, підтримує контроль необхідних і мінімальних запасів запасних частин, вузлів і агрегатів, витратних матеріалів, інструменту.

У підсистемі Управління персоналом виконується управління вакансіями і підбором персоналу, і ведеться повноцінний кадровий облік. Кадровий облік описує повної цикл кар'єри співробітника - починаючи з моменту прийому на роботу, його руху по службі і кадрові переміщення, службові відрядження, відпустки, персональні кадрові зміни, облік нальоту годин та інші вимоги кадрового обліку відповідно до вимог специфіки галузі.

Система інтегрована і передбачає обмін даними з іншими обліковими системами підприємства - системою бухгалтерського і податкового обліку і системою розрахунку заробітної плати.

Користувачами системи є співробітники служб і підрозділів Комплексу Інженерно Технічного Забезпечення, відповідальні за підтримання працездатності і безпеки експлуатації повітряних суден - інженери, менеджери відділу замовлень і логістики, співробітники відділу матеріально-технічного забезпечення, а також співробітники бухгалтерії і відділу персоналу. Система дає користувачам в реальному режимі часу можливість розміщувати і відстежувати дані про замовлений ними авіаційно - технічному майні, терміни поставки і установки на борт. Система розроблена в суворій відповідності з процедурами, застосовуваними підприємствами авіаперевезень.

В даний час навчено і працює в системі 20 користувачів. Загальна кількість автоматизованих робочих місць - 30