fbpx

Відгук ТОВ «Аврора»

Історія лакофарбового підприємства «Аврора» бере свій початок з 1933 року, коли в місті Черкаси був створений невеликий завод, що виробляє лакофарбову продукцію. З 2008 року є членом одного з кращих виробників лакофарбової продукції «Helios». Helios входить до складу групи компаній – світового лідера з виробництва лакофарбових матеріалів – KANSAI PAINT group.

До впровадження ERP-системи в інформаційній системі Замовника був автоматизований тільки регламентований облік. Основні відділи підприємства Замовника (виробництво, склад, продаж ГП, закупівлі, планування, бюджетування, казначейство) – були частково автоматизовані власними силами Замовника шляхом модернізації типової конфігурації 1С: Бухгалтерія. Інформаційна система не задовольняла потребам виробничого підприємства в нинішніх реаліях. В кінці 2018 року для підвищення ефективності роботи керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію «А4».

На початку 2019 року було сформовано 2 проектні команди. Зі сторони Замовника на проект було виділено куратор проекту, а також бізнес-експерти по кожній функціональній області. Зі сторони Виконавця – керівник проекту, сертифіковані бізнес-аналітики, функціональний архітектор та інженери-програмісти.

В січні 2020 року ERP-система була запущена в дослідну експлуатацію, а в березні 2020 року в промислову. На базі конфігурації BAS ERP автоматизовано наступні ділянки обліку:

  • Бухгалтерський і податковий облік
  • Продажі і ціноутворення
  • Виробництво
  • Контроль якості
  • Закупівлі
  • Складська логістика (адресне зберігання)
  • Казначейство
  • Доставка

Істотними досягненнями проекту є:

  • Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів
  • Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
  • Автоматична заборона відвантаження готової продукції при перевищенні лімітів і простроченої дебіторської заборгованості;
  • Розрахунок ретробонусів для продажів в сегменті DIY.
  • Інтеграція з системою електронного документообігу EDI;
  • Пакетний друк всіх необхідних документів при відвантаженні готової продукції;
  • Контроль витрат з доставки на реалізовані товари (аналіз маржинальності замовлень);
  • Розроблено інструмент масової генерації планових калькуляцій продукції і напівфабрикатів на кожен місяць. Планові калькуляції формуються за індивідуальними алгоритмами і складаються з витрат матеріальних, трудових, логістичних, загальновиробничих, витрат часу роботи і амортизації обладнання.
  • Підключення обладнання – ТЗД
  • Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
  • Виключення дублюючої реєстрацій даних;

Також було розроблено нове рішення для BAS ERP – підсистема «Контроль якості»:

  • Контроль якості сировини і тари в зоні приймання;
  • Генерація сертифікату якості на сировину;
  • Облік неякісної сировини;
  • Контроль якості напівфабрикатів;
  • Контроль якості готової продукції;
  • Генерація сертифікатів якості на готову продукцію;
  • Система звітів для відділу контроля якості.

Кількість автоматизованих робочих місць – 50. На сьогоднішній день в системі BAS ERP одночасно працюють 50 користувачів.

 

Оригінал відгуку клієнта

Напишіть нам:

    Тестова форма уа

    [contact-form-7 404 "Not Found"]

    Надіслати запит