Історія лакофарбового підприємства «Аврора» бере свій початок з 1933 року, коли в місті Черкаси був створений невеликий завод, що виробляє лакофарбову продукцію. З 2008 року є членом одного з кращих виробників лакофарбової продукції «Helios». Helios входить до складу групи компаній – світового лідера з виробництва лакофарбових матеріалів – KANSAI PAINT group.
До впровадження ERP-системи в інформаційній системі Замовника був автоматизований тільки регламентований облік. Основні відділи підприємства Замовника (виробництво, склад, продаж ГП, закупівлі, планування, бюджетування, казначейство) – були частково автоматизовані власними силами Замовника шляхом модернізації типової конфігурації 1С: Бухгалтерія. Інформаційна система не задовольняла потребам виробничого підприємства в нинішніх реаліях. В кінці 2018 року для підвищення ефективності роботи керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію «А4».
На початку 2019 року було сформовано 2 проектні команди. Зі сторони Замовника на проект було виділено куратор проекту, а також бізнес-експерти по кожній функціональній області. Зі сторони Виконавця – керівник проекту, сертифіковані бізнес-аналітики, функціональний архітектор та інженери-програмісти.
В січні 2020 року ERP-система була запущена в дослідну експлуатацію, а в березні 2020 року в промислову. На базі конфігурації BAS ERP автоматизовано наступні ділянки обліку:
- Бухгалтерський і податковий облік
- Продажі і ціноутворення
- Виробництво
- Контроль якості
- Закупівлі
- Складська логістика (адресне зберігання)
- Казначейство
- Доставка
Істотними досягненнями проекту є:
- Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів
- Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
- Автоматична заборона відвантаження готової продукції при перевищенні лімітів і простроченої дебіторської заборгованості;
- Розрахунок ретробонусів для продажів в сегменті DIY.
- Інтеграція з системою електронного документообігу EDI;
- Пакетний друк всіх необхідних документів при відвантаженні готової продукції;
- Контроль витрат з доставки на реалізовані товари (аналіз маржинальності замовлень);
- Розроблено інструмент масової генерації планових калькуляцій продукції і напівфабрикатів на кожен місяць. Планові калькуляції формуються за індивідуальними алгоритмами і складаються з витрат матеріальних, трудових, логістичних, загальновиробничих, витрат часу роботи і амортизації обладнання.
- Підключення обладнання – ТЗД
- Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
- Виключення дублюючої реєстрацій даних;
Також було розроблено нове рішення для BAS ERP – підсистема «Контроль якості»:
- Контроль якості сировини і тари в зоні приймання;
- Генерація сертифікату якості на сировину;
- Облік неякісної сировини;
- Контроль якості напівфабрикатів;
- Контроль якості готової продукції;
- Генерація сертифікатів якості на готову продукцію;
- Система звітів для відділу контроля якості.
Кількість автоматизованих робочих місць – 50. На сьогоднішній день в системі BAS ERP одночасно працюють 50 користувачів.