fbpx

Відгук ТОВ «РОПА Україна»

ТОВ «РОПА Україна» (далі – РОПА Україна) – це іноземне підприємство (у розумінні норм Господарського кодексу України), яке займається, серед іншого, продажами, підтримкою, обслуговуванням та ремонтом сільськогосподарських машин, а також виробництвом власної техніки ALLIGATOR.

РОПА Україна є офіційним дилером таких відомих брендів як ROPA, HORSCH, BERGMANN, KRONE (Німеччина).

Продукція, яку реалізує РОПА Україна – це, серед іншого, комбайни, ґрунтообробна техніка, сівалки, обприскувачі, причепи-перевантажувачі, розкидачі органічних добрив, кормозаготівля тощо.

В листопаді 2017 було розпочато проект комплексної автоматизації по впровадженню програмного продукту BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію А4. Область автоматизації:

  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Розрахунок ЗП и кадровий облік;
  • CRM;
  • Управління продажами;
  • Управління складською логістикою (адресне зберігання);
  • Управління закупівельною логістикою;
  • Управління виробництвом;
  • Сервісне обслуговування сільськогосподарської техніки.

В результаті проекту була розроблена нова підсистема «Управління сервісним обслуговуванням техніки», основні функціональні можливості якої:

  • Планування ремонтів (формування плану ремонтів техніки на рік/квартал/місяць) з можливістю коригування;
  • Проведення дефектних робіт (складання дефектної відомості на підставі результатів огляду техніки, складання кошторису ремонтів);
  • Виконання ремонтних робіт в майстернях (формування бригади, виконання робіт, аналіз виконаних робіт);
  • Облік запчастин (резервування, списання, переміщення невикористаних запчастин після ремонтних робіт);
  • Закриття ремонтних робіт (формування всіх витрат по ремонту);
  • Гарантійне обслуговування техніки (заявка на гарантію, підтвердження гарантійного випадку);
  • Формування звітності про обслуговування техніки, виконання ремонтних робіт та план-фактного аналізу діяльності сервісної служби.

Результати впровадження підсистеми «Сервісне обслуговування техніки»:

  • Планування сервісного обслуговування техніки на рік, квартал, місяць, тиждень, з можливістю коригування графіків ремонтів;
  • Можливість в майбутньому планувати закупівлю необхідних ТМЦ на основі статистики позапланових поломок техніки;
  • Планування закупівель запасних частин і витратних матеріалів на основі планів сервісного обслуговування техніки;
  • Прогнозування бюджету ремонтів кожної одиниці техніки;
  • Нормування витрат (матеріальних, трудових, часу на виконання операцій ремонту);
  • Відображення результатів дефектування техніки у польових умовах;
  • Оперативний аналіз фактично виконаних і запланованих ремонтних робіт;
  • Контроль матеріальних та трудових витрат на обслуговування техніки;
  • Облік ведеться в ERP-системі. Відмова від MS Excel та паперових носіїв, що виключає дублювання та викривлення інформації та підвищує оперативність прийняття своєчасних управлінських рішень.

Загалом, після впровадження нової інформаційної системи BAS ERP істотними досягненнями проекту є:

  • Робота багатьох служб підприємства в єдиній базі без необхідності використання паперових носіїв інформації та допоміжних програм (MS Excel);
  • На 80% автоматизовані робочі місця комірників за допомогою ТСД: прискорено прийом, розміщення та відбір товарів, пришвидшення проведення інвентаризації на складах;
  • Контроль роботи підприємства в режимі реального часу;
  • Покращено своєчасність, оперативність та плановість забезпечення ТМЦ в залежності від потреб підприємства (для продажу, власного використання, виробництва, переміщення, комплектації, передачі переробникам);
  • Контроль і планування зайнятості персоналу та трудовитрат підприємства;
  • Чітко розмежовані права доступу до збережених даних, а також можливості тих або інших дій залежно від набору ролей працівників.

Оцінка впровадження інформаційної системи проводиться за 5-бальною шкалою. Оцінюють наступні параметри: відповідність потребам організації – 5; зручність роботи з програмою – 5; якість роботи партнера – 5.

Кількість автоматизованих робочих місць - 70. На сьогоднішній день в системі BAS ERP одночасно працюють близько 70 користувачів.

Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності? – Так.

Оригінал відгука клієнтів

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит