ТОВ БФ «АСТРА» - стратегічно-орієнтована компанія з високим рівнем соціальної відповідальності та більш як 25-ти річним досвідом господарювання на ринку будівельних матеріалів. Компанія «Астра» є також офіційним представником компанії Shandong Lantian Group, що виробляє сталь оцинковану і сталь з полімерним покриттям в рулонах. Продукція компанії відповідає за своїм рівнем європейській якості. Продукцію Shandong Lantian Group вже кілька років використовується на власних виробничих потужностях ТОВ БФ «АСТРА» і отримала позитивні відгуки споживачів. А довгострокові взаємовигідні відносини вивели компанію на новий рівень співпраці, власне на оптові поставки рулонів сталі оцинкованої та з полімерним покриттям для споживачів по всій території України.
В кінці 2017 року для підвищення ефективності роботи керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію «А4».
На початку 2018 року було сформовано 2 проектні команди. З нашою сторони на проект було виділено куратор проекту, власний ІТ-департамент, а також по одному бізнес-експерту по кожній функціональній області. Компанія «А4» на проект виділила керівника проекту, сертифікованих бізнес-аналітиків (BAS ERP), функціонального архітектора та інженерів-програмістів.
В період дослідної експлуатації підтримка системи і користувачів виконувалася двома командами – бізнес-аналітиками та інженерами-програмістами Виконавця, і власним ІТ-департаментом в кількості 5 спеціалістів. На протязі всього проекту робота Виконавця і нашого ІТ-департаменту була злагодженою, і це на нашу думку теж посприяло його успішності.
В січні 2019 року ERP-система була успішно запущена в промислову експлуатацію. На базі конфігурації BAS ERP автоматизовано наступні ділянки обліку:
- Бухгалтерський і податковий облік;
- Розрахунок ЗП і кадровий облік;
- Управління відносинами з клієнтами (CRM);
- Облік МБП
- Управління продажами;
- Управління виробництвом;
- Управління закупівлями (локальні та ЗЕД);
- Управління процесами складу;
- Бюджетування;
- Казначейство;
- Управління транспортом та транспортна логістика
Істотними досягненнями проекту є:
- Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів і споживання матеріалів;
- Планування закупівель з урахуванням поточних залишків, вже замовлених матеріалів, незавершеного виробництва і поточних внутрішніх потреб;
- Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
- Контроль за станом торгової діяльності (ціновою політикою, обігом, асортиментом) за допомогою системи звітів;
- Оптимізовано рух матеріалів і оптимізовані складські залишки;
- Оперативний моніторинг виробничих процесів;
- Аналіз і порівняння планової і фактичної собівартості продукції і напівфабрикатів;
- Розрахунок кількості співробітників виходячи з завантаженості робочих центрів;
- Чітко розмежовані доступу до збережених даними, а також можливості тих або інших дій залежно від набору ролей працівників;
- Організація управлінського обліку і бюджетного управління на підприємстві в рамках єдиної системи BAS ERP;
- Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
- Виключення дублюючої реєстрацій даних;
- Оптимізована кількість та ефективність трудових ресурсів.
Також було розроблені нові рішення для BAS ERP:
1. Підсистема «Управління транспортної логістики», основні можливості якої:
- підбір необхідних транспортних засобів під різні умови доставки;
- планування маршрутів;
- узгодження цін доставки з диспетчерами;
- підготовка машини до навантажень відповідно до точок вивантаження товарів;
2. Механізм розрахунку нормативної і планової собівартості товарів і продукції, який дає можливість своєчасно реагувати на зміни умов ринку і підтримувати правильну політику в цінах на товари і продукцію компанії;
3. Розроблено універсальний механізм узгодження об'єктів системи BAS ERP;
4. Оптимізовано документообіг компанії.
Кількість автоматизованих робочих місць - близько 230. На сьогоднішній день в системі BAS ERP одночасно працюють близько 200 користувачів.