fbpx

Відгук компанії ПАТ «Солді і Ко»

ПАТ “СОЛДІ І КО” (SOLDI & CO, Joint Stock Company) – це виробничо-комерційне підприємство, яке засноване в 1995 році і спеціалізується на поставках кріпильних виробів, будівельної хімії власного виробництва та виробництва відомих світових фірм. Лідер на ринку кріпильних матеріалів та власник 12 торгівельних марок, зокрема, METALVIS – це торгова марка, що поєднує найширший в Україні спектр кріпильних виробів з 1995 року. Нашими постачальниками є понад 50 підприємств-виробників з 10 країн Європи та Азії.

В кінці 2017 року для підвищення ефективності роботи, а також для більш точного обліку виробництва, керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію група компаній «А4».

На початку 2018 року було сформовано 2 проектні команди. З сторони нашою сторони на проект було виділено менеджер проекту, власний ІТ-департамент, а також по одному бізнес-експерту по кожній функціональній області. Компанія «А4» на проект виділила менеджера проекту, сертифікованих бізнес-аналітиків (BAS ERP), функціонального архітектора та інженерів-програмістів.

В період дослідної експлуатації підтримка системи і користувачів виконувалася двома командами – бізнес-аналітиками та інженерами-програмістами виконавця, і власним ІТ-департаментом компанії. Не зважаючи на карантинні обмеження в період проекту, це не вплинуло на результат праці двох команд.

Починаючи з 2019 року на протязі двох років, були введені в експлуатацію 11 філій компанії. В січні 2021 року ERP-система була успішно запущена в промислову експлуатацію в головному офісі. На базі конфігурації BAS ERP автоматизовано наступні ділянки обліку:

  • Управління продажами;
  • Управління закупівлями;
  • Управління ордерними складами, що дозволяє виконання процесів окремо комірниками та бухгалтерією;
  • Управління виробництвом;
  • Управління фінансами, бухгалтерський та податковий облік.

В рамках проекту було розроблено нові рішення для BAS ERP для підтримки важливих  бізнес-процесів компанії “СОЛДІ І КО”:

  • Підсистема «Управління цінами», яка включає в себе планування продажних цін на основі багатофакторного аналізу. Зокрема, аналіз використовує історію та планові зміни закупівельних цін, обсяги продажу, поточні залишки, вплив курсів валют та додаткових витрат. Підсистема є механізм контролю цін в оптовій та роздрібній торгівлі та впливає на формування прайсів та знижок. Підсистема інтегрована з МSExcel для використання його можливостей при розрахунках;
  • Механізми окремого розрахунку бухгалтерської та управлінської собівартості товарів;
  • Підсистема планування закупівлі з урахуванням поточних та вже замовлених товарів та матеріалів,їхніх залишків, а також поточних потреб;
  • Інтелектуальна система обробки банківських виписок, яка обробляє 1000+ платежів щодня в автоматичному режимі.

 

Окремої уваги заслуговує персональний мобільний додаток, який розроблено виконавцем під вимоги компанії. На планшетах в цьому додатку працює понад 50 користувачів. Важливо, що він не потребує постійного доступу мережі Інтернет. В додатку щоденно обробляється понад 500 замовлень покупців, де середня з кількість документорядків складає 50+. Мобільні робочі місця використовують торгові представники, що працюють у клієнтів. Мобільний додаток реалізовує функції:

  • Робота з клієнтами, їхніми торговими точками та контактною інформацією;
  • Приймання замовлень клієнтів;
  • Оперативне виставлення рахунків та контроль виконання замовлень, відправка рахунків, прайсів та звітів у Viber або інший месенджер;
  • Обробка претензій;
  • Отримання актуальних залишків та цін з бази даних;
  • Контроль залишків у клієнтів з фото фіксацією;
  • Отримання плану продажу;
  • Отримання та виконання оперативних завдань, що видані працівнику;
  • Корзина замовлень;
  • Обмін файловою інформацією.

Також окремої уваги також заслуговує значний обсяг документообігу. Система обробляє понад 10 000документів щодня. При цьому надійна та захищена ІТ-інфраструктура побудована на базі операційної системи CentOS та СУБД PostgreSQL, які є найбільш ефективними на сьогодні.

Істотними досягненнями проекту є– автоматизовано 370 робочих місць, а також 50 мобільних додатків, підключено 25+ касових місць:

  • Контроль за станом торгової діяльності на філіях (ціновою політикою, обігом, асортиментом) за допомогою обмежень та контролю с боку системи, а також звітів;
  • Ведення єдиної бази для отримання оперативної інформації он-лайн, швидкість отримання даних зросла в кілька разів, порівняно з попередньою системою;
  • Безпечна ІТ інфраструктура на базі CentOS та PostgreSQL;
  • Інтеграція із іншими спеціалізованими системами компанії – WMS, Інтернет магазин, кабінет покупця;
  • Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
  • Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів і споживання матеріалів;
  • Планування закупівель та управління цінами;
  • Оптимізація руху матеріалів і мінімізація складських залишків;
  • Оптимізація документообігу компанії;
  • Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
  • Організація бухгалтерського та управлінського обліку на підприємстві в рамках єдиної системи BAS ERP.

Кількість автоматизованих робочих місць – близько 370. На сьогоднішній день в системі BAS ERP одночасно працюють близько 370 користувачів.

Керівництво компанії «Солді і Ко» задоволено якістю робіт спеціалістів групи компаній «А4», та вважає що поставлені до проекту цілі виконані. Оцінка впровадженої інформаційної системи за 5-бальною шкалою за наступними параметрами:

  • відповідність потребам організації – 4;
  • зручність роботи з програмою – 4;
  • якість роботи партнера – 5;

Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності ? – Так.

Напишіть нам:

    Тестова форма уа

    [contact-form-7 404 "Not Found"]

    Надіслати запит