Відгук компанії ТОВ «Маревен Фуд Україна» 2006 року

Рік до: 2016Відгук компанії ТОВ «Маревен Фуд Україна» 2006 року
Галузь: Харчова промисловість
Програмний продукт: Управління виробничим підприємством для України

ТОВ «Маревен Фуд Україна» у співпраці з компанією «Група компаній А4» успішно завершили проект по автоматизації виробничих процесів за допомогою системи «Управління виробничим підприємством для України».

«Маревен Фуд Україна» - один з найбільших виробників продуктів швидкого приготування в Європі. «Маревен Фуд Україна» - це дочірнє підприємство Mareven Food Holdings: відомого холдингу зі 100% японо-в'єтнамським капіталом. Компанія пропонує споживачеві широкий асортимент якісних продуктів швидкого приготування. Флагман виробника в Україні - торгова марка «Роллтон»: вермішель і локшина швидкого приготування, картопляне пюре, яєчна локшина швидкого варіння і універсальні приправи.

«Маревен Фуд Україна» використовує в роботі новітнє високотехнологічне обладнанням японського і європейського виробництва. Поєднання унікальної технології виробництва і якісного обладнання гарантують неповторне якість готових продуктів. З року в рік компанія «Маревен Фуд Україна» зміцнює позиції, інвестуючи в розширення виробничих потужностей і оновлення інфраструктури. Життєдіяльність компанії забезпечують близько півтисячі співробітників, які виробляють і реалізують продукцію в Україні, а також країнах Європи, Азії та Африки.

У квітні 2015 року зі метою підвищення ефективності роботи керівництвом компанії ТОВ «Маревен Фуд Україна» було прийнято рішення про автоматизацію виробничих процесів на базі існуючого програмного продукту «1С: Підприємство 8.2. Управління виробничим підприємством для України ». В якості виконавця була обрана компанія «Група компаній А4».

Введення нової парадигми функціонування бізнес-процесів стало тим комплексним рішенням, яке дозволило автоматизувати всі бізнес-процеси підприємства відповідно до законодавства України, а також допомогла деталізувати і мінімізувати витрати на виробництво, прискорити роботу виробничих підрозділів.

Завдяки якісно проведеним консалтингу з подальшою автоматизацією система була введена в експлуатацію з 11.01.2016 р

Істотними досягненнями проекту є:

  • Оперативний контроль фактичних витрат дорогої сировини з точністю до грама;
  • Оптимізація складських залишків сировини.
  • Автоматичний процес списання в виробництво сировини і напівфабрикатів за допомогою застосування інноваційних технологій: Термінал збору даних, РОS-термінали для різних виробничих ділянок.
  • Партійний облік сировини і напівфабрикатів із застосуванням методу FIFO, що в свою чергу дозволило контролювати терміни придатності сировини і раціоналізувати процес його закупівлі.
  • Відстеження і ідентифікація партій від вхідної сировини до випуску напівфабрикатів і готової продукції відповідно до вимог HAССP.
  • Автоматизований процес планування випуску готової продукції: аналіз виконуваності плану виробництва і зайнятості робітників центрів; планування кількості співробітників на підставі завантаженості робочих центрів; оперативне реагування на зміни ринкової кон'юнктури і потреб споживчого ринку.
  • Повністю автоматизовані процеси роботи служби контролю якості із застосуванням ТСД; Мінімізація витрат часу на обробку інформації.
    Оптимізація документообігу на підприємстві.
  • Деталізація обліку.

В результаті проекту частково змінені бізнес-процеси «Маревен Фуд Україна». Значна увага приділялася зручності роботи і автоматизації всіх робочих місць співробітників виробничого департаменту.

Результатом автоматизації є оперативний моніторинг всіх виробничих процесів і мінімізація ризиків, через вплив людського фактора. Реалізація проекту по деталізації бізнес-процесів не привела до збільшення чисельності персоналу для обслуговування системи.

Детальний аналіз потреб і вивчення виробничого процесу співробітниками компанії виконавця, дозволило підібрати якісне обладнання, яке максимально підходить для ефективної роботи співробітників виробництва (ТСД і РОS-термінали, сканери штрих кодів і принтера друку етикеток).

В ході проведення навчання виробничий персонал був забезпечений нормативно-довідковою інформацією у вигляді інструкцій.

Кількість автоматизованих робочих місць - 100 в Білій Церкві. На сьогоднішній день в системі одночасно працюють 100 користувачів. Проведено навчання роботі в програмі більше 200 користувачів.

Рекомендуємо компанію «Група компаній А4» як відповідального і надійного виконавця для виконання проектів в області оптимізації бізнес-процесів і побудови інформаційних систем. Компанія «Маревен Фуд Україна» планує продовжувати співпрацю з «Групою компаній А4» надалі.

Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:

  • відповідність потребам організації - 5;
  • зручність роботи з програмою - 5;
  • оціните якість роботи партнера - 5.

Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності - Так.