Відгук компанії ТОВ “Ландтех”

Рік: 2012
Галузь: Торгівля
Програмний продукт: Управління торговим підприємством для України

Компанія ТОВ Ландтех є офіційним дилером компанії JohnDeere - світового лідера у виробництві сільськогосподарського обладнання.

Команда фахівців компанії завжди готова запропонувати широкий спектр продуктів і послуг, використовуючи найбільш передове і надійне на сьогоднішній день обладнання Техніка JohnDeere, а також добре організовану професійну команду підтримки для забезпечення максимальної ефективності інвестицій.

В даний час сервісні центри компанії працюють в Кіровограді, Миколаєві та Первомайську, а також представництво в м Київ.

Опис впровадження

Інформаційна система на базі «Управління торговим підприємством 8 для України».

Дата впровадження - липень 2012р.

Виконано наступні роботи:

  • Консультації по вибору програмного забезпечення і варіантів його супроводу
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Збір і аналіз вимог замовника до автоматизованої паспортної системи
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
  • Початкові налаштування типового / галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Введення початкових залишків / допомога при введенні початкових залишків
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Індивідуальне навчання та навчання в групі в офісі замовника

Автоматизовані наступні функції:

  • Розрахунки з контрагентами
  • Товарно-матеріальні цінності
  • Торговельні операції
  • Основні засоби
  • Нематеріальні активи
  • Розрахунок зарплати і кадровий облік
  • Облік у відокремлених підрозділах
  • регламентована звітність
  • Податковий облік
  • Бюджетування, фінансове планування
  • Фінансовий аналіз
  • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
  • Моніторинг і аналіз ключових показників діяльності підприємства
  • Аналіз даних і прогнозування
  • Планування зайнятості працівників: відпусток і / або інших заходів
  • Управління складськими запасами
  • Управління ордерним складом
  • Резервування ТМЦ
  • Комплектація і разукомплектация ТМЦ
  • Аналіз запасів / продажу ABC / XYZ
  • Оформлення замовлень покупців / постачальників
  • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
  • Ціноутворення, прайс-листи
  • Планування продажів / закупівель
  • Облік приходу / продажу ТМЦ
  • Формування графіка надходження оплат / оплат постачальникам
  • Взаєморозрахунки з покупцями / постачальниками
  • Роздрібна торгівля
  • Розрахунок нормативної собівартості
  • Облік основних засобів, розрахунок амортизації

Облік експортно-імпортних операцій супровід:

  • Здійснюється консультування з методичних питань роботи з програмою "1С:Підприємство"
  • Проводиться оновлення платформи і типових конфігурацій "1С: Підприємство", діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Щомісяця проводяться роботи по оновленню платформи і типових конфігурацій, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами "1С: Підпріємством"

Загальна кількість автоматизованих робочих місць - 20.
Кількість одночасно працюючих клієнтів - 20.