Рік: 2009
Галузь: Хімічна промисловість
Програмний продукт: Управління виробничим підприємством для України

 

Компанія «Хітрезерв» є молодий, перспективною, що стрімко розвивається промисловою компанією, що займається виробництвом лакофарбових виробів. Незважаючи на те, що компанія організована зовсім недавно, вона відразу зайняла відповідну лідируючу нішу в авангарді вітчизняної хімічної промисловості.

Масштаб підприємства - 130 осіб.

Керівництво підприємства приділяє особливу увагу технічному оснащенню заводу, в тому числі, впровадження програмних продуктів, що дозволяють підвищити оперативність і продуктивність роботи персоналу.

Замовником було прийнято рішення про створення та впровадження єдиної інформаційної системи на базі продукту «Управління виробничим підприємством для України». При виборі продукту аргументами на його користь стали його широка популярність і успішність впровадження на виробничих підприємствах різних галузей, а також функціональність, що дозволяє автоматизацію всіх підрозділів.

Метою проекту було побудова системи оперативного і регламентованого обліку в єдиній інформаційній системі, відображення всіх бізнес-процесів, в першу чергу виробничих, в реальному режимі часу.

Впровадження програмного продукту було доручено «Групі компаній А4» як однієї з найбільш кваліфікованих компаній, що виконують проекти для виробничих підприємств, впроваджуючи УПП.

Впровадження виконано в найкоротші терміни. Важливим моментом стало те, що підсистема Управління персоналом, яка передбачає складний розрахунок заробітної плати виробничого персоналу, була введена в експлуатацію вже через 2 тижні після початку проекту. Розрахунок заробітної плати включає в себе табелювання, змінні графіки роботи, розрахунок оплати праці з використанням схем мотивації, облік доплат за вечірні та нічні години, доплат за роботу в святкові дні.

Завдяки коректно розробленим планом впровадження і спільним зусиллям співробітників замовника і виконавця, своєчасно був виконаний введення початкових даних і введені в експлуатацію ділянки:

  • управління закупівлями та продажами,
  • управління персоналом та розрахунок заробітної плати,
  • управління грошовими коштами,
  • управління складськими запасами,
  • облік основних засобів, нематеріальних активів, МШП та МНМА,
  • управління виробництвом, розрахунок собівартості продукції,
    облік доходів, витрат і отримання фінансових результатів.

В системі ведуться всі види обліку - управлінський, бухгалтерський та податковий облік. Виконано роботи з налаштування фінансової і податкової звітності.

Крім впровадження підсистем, програма для управління підприємством «Управління виробничим підприємством для України», впроваджена також додаткова підсистема, розроблена «Групою компаній А4» - підсистема електронних підписів. Підсистема дозволяє встановлювати електронні підписи в документах декількох користувачів в реальному режимі часу і, таким чином, виконувати дозвіл на проведення господарських операцій і підтверджувати достовірність введених даних.

Користувачами системи є співробітники відділу продажів, відділу постачання, технологи, а також співробітники економічного відділу, бухгалтерії, відділу кадрів і розрахунку заробітної плати. В даний час в системі працює 38 кваліфікованих користувачів. В середньому, одночасно в системі працює 20 користувачів.

Skip to toolbar