Відгук компанії ТОВ «Капарол Дніпро»

Рік до: 2013
Галузь: Хімічна промисловість
Програмний продукт: Управління виробничим підприємством для України

Товариство з обмеженою відповідальністю «Капарол Дніпро» у співпраці з компанією «Група компаній А4» завершили проект по впровадженню системи "Управління виробничим підприємством для України". Нова система дозволила в комплексі автоматизувати бізнес-процеси підприємства, відобразивши весь виробничий цикл: від придбання сировини до розрахунку собівартості готової продукції.

Відгук компанії ТОВ «Капарол Дніпро»

«Капарол Дніпро» входить до групи компаній «Капарол», яка розробляє, виробляє і постачає на ринки різних країн світу високоякісні фарби, емалі, лазурі, хіміко-будівельні покриття, а також матеріали і технології для теплоізоляції фасадів. Штаб-квартира групи знаходиться в північному регіоні Оденвальд (Німеччина). Протягом 116 років успішної роботи, ключовими пріоритетами розвитку групи є інновації і довіру клієнтів. Так, починаючи з моменту свого заснування в 1885 році, група «Капарол» безперервно сприяє розвитку галузі, розробляючи і впроваджуючи інноваційні технології в створення якісних безпечних для навколишнього середовища і здоров'я людей фарб.

Раніше компанія «Капарол Дніпро» використовувала інформаційну систему на базі «1С:Підприємство 7.7». Частина обліку велася у вигляді електронних таблиць. Компанія потребувала нової системи, яка дозволила б організувати оперативний облік виробництва і складських залишків, забезпечила ведення оперативного обліку в реальному режимі часу, а також ведення регламентованого обліку.

В якості такої системи фахівці «Капарол Дніпро» вибрали "Управління виробничим підприємством для України" на базі "Підприємство 8". Типовий функціонал системи на 90% підходив під бізнес-процеси підприємства і позначені вимоги. Це дозволяло розраховувати на швидке результативне впровадження з мінімальними витратами. Як Виконавця була обрана компанія «Група компаній А4», яка має репутацію надійного і професійного партнера на ринку комплексної автоматизації.

З 1 січня 2013р. система запущена в промислову експлуатацію. Сьогодні в системі "Управління виробничим підприємством" працює 14 співробітників компанії, автоматизовані наступні ділянки обліку:

  • Бухгалтерський і податковий облік;
  • Управління персоналом і кадровий облік;
  • Складський облік;
  • Керування продажами;
  • Управління закупівлями;
  • Керування виробництвом;
  • Управління витратами.

В результаті проекту:

Ведеться повний розрахунок собівартості випуску виробів з урахуванням переділів, повна собівартість раніше розраховувалася вручну.

У підрозділі «Виробництво» був розділений облік виробничих операцій, що дозволило більш точно вести облік виробничих витрат.

Керівництво компанії може відстежувати інформацію про понесені матеріальні витрати по кожному виду продукції в режимі "on-line", що дозволяє контролювати структуру витрат, що беруть участь у формуванні собівартості, що дозволяє ефективно управляти величиною даних витрат.

Підвищилася достовірність облікових даних. Раніше дані необхідно було "збирати" з різних додатків, частина інформації губилася, що позначалося на достовірності фінансових показників.

Скоротилося час на формування звітності. Підвищено ефективність ведення обліку фінансово-господарських операцій, бухгалтерського та податкового обліків. Розроблено нові, більш інформативні звіти.

На даний момент система продовжує розвиватися, вимагає подальшої доробки, і ми плануємо продовжувати роботу з компанією «Група компаній А4» в цьому напрямку і рекомендувати її нашим партнерам.

Skip to toolbar