Відгук компанії ТОВ “Атлант-М Дніпровська Набережна”

Рік до: 2013Відгук компанії ТОВ "Атлант-М Дніпровська Набережна"
Галузь: Автосервіси, автосалони, автотранспорт
Програмний продукт: Управління торговим перед прийняттям для України

ТОВ "Атлант-М Дніпровська набережна" - офіційний дилер автомобілів марки Volkswagen, лідер галузі і один з найбільш відомих дилерських центрів на столичному автомобільному ринку. Компанія входить до складу Міжнародного Автомобільного Холдингу "Атлант-М". Крім продажу нових автомобілів «Атлант-М Дніпровська набережна» надає повний комплекс високоякісних послуг з післяпродажного сервісу.

Необхідність роботи з вселяє базою клієнтів, напрацьованої за 19 років роботи на ринку, облік понад 40000 найменувань запасних частин і аксесуарів, які перебувають на складі, ведення регламентованої звітності відповідно до корпоративних стандартів і українським законодавством, зокрема, в сфері оформлення податкових документів, висуває все більш високі вимоги до автоматизованої системи обліку компанії. Раніше використовувалася на підприємстві система «1С: Підприємство Бухгалтерія 7.7» з часом перестала бути допущеними до участі.

У підсумку, керівництвом компанії «Атлант М Дніпровська набережна» було прийнято рішення про впровадження нової єдиної автоматизованої системи бухгалтерського та податкового обліку на базі «1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України».

Виконавцем проекту була обрана компанія «Група компаній А4», яка має багаторічний досвід впровадження успішних проектів комплексної автоматизації, репутацію надійного і професійного партнера. В якості основи інформаційної системи було вибрано рішення «Управління торговим підприємством для України», оскільки відповідає всім заявленим вимогам замовника.

Метою проекту була побудова та введення в експлуатацію автоматизованої системи обліку на базі платформи «1С: Підприємство 8» для ведення регламентованого обліку відповідно до чинного законодавства України, а також інтеграція її з корпоративною системою обліку SAP / R3 в режимі реального часу.

В ході реалізації проекту особливої ​​уваги вимагали такі моменти, що характерно для більшості компаній, що працюють в даній сфері:

Складність перенесення великого обсягу даних при переході на нову інформаційну систему і пов'язані з цим можливі перебої в роботі компанії.

Необхідність інтеграції з іншими системами автоматизації обліку в режимі реального часу (в даному випадку з SAP / R3).

Необхідність введення посерійного обліку запчастин, що викликано зміною в Податковому Кодексі України, а саме вимогою вказівки в податковій накладній і супутніх документах серійного номера виробу (вступ в силу даного зміни в ст.201.1 ПКУ було відкладено на 1 рік).

Кадровий облік персоналу, складання графіків робіт, облік відпрацьованого часу.

Щоб уникнути можливих проблем з перенесенням бази було прийнято рішення про запуск нової системи в два етапи, що і стало відмінною рисою даного проекту:

Тестовий запуск - перенесення даних з існуючої системи в тестову, створення тестової бази даних, ідентичною реальної, і введення її в дослідну експлуатацію. Це дозволило промоделювати робочий період компанії і упевнитися, що робота нової системи на базі платформи «1С: Підприємство 8» повністю справляється з поставленими завданнями.

Безперечною перевагою використання двоетапного запуску є можливість завчасного навчання персоналу на тестовій системі з фактичними даними Замовника.

Реальний запуск - повторне перенесення всіх даних в нову систему і її запуск в робочу експлуатацію.

В ході проекту були реалізовані рішення по автоматизації бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.

Основні досягнення проекту по впровадженню системи автоматизації обліку на базі «1С: Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України» наступні:

«М'який» перехід на нову інформаційну систему, безперебійність роботи компанії, що дозволило уникнути стресових ситуацій, які часто присутні при запуску нової системи автоматизації обліку;

Повноцінна «глибока» інтеграція нової системи з SAP (що було важко в версії 1С 7.7) дозволяє вести посерійного облік запчастин, внести необхідні зміни в податкові документи в відповідно до майбутніх змін в Податковому Кодексі, а також більш ефективно і прозоро здійснювати розрахунок собівартості;

Автоматизована процедура розподілу оплат за призначенням платежу клієнта, облік і контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей завдяки зручним і гнучким звітів;

Завдяки наповненню «1С: Підприємство 8» безліччю звітів з аналізу ЗП, нарахувань і утримань з ЗП, спростився аналіз обліку нарахувань з виплат працівникам.

Викладачами сертифікованого центру компанії проведено якісне навчання персоналу підприємства. Система працює в режимі реального часу, здійснюється оперативна підтримка впровадженої системи

Skip to toolbar