Відгук компанії ТОВ «Акзо Нобель Декор Україна»

Рік: 2009
Галузь: Хімічна промисловість
Програмний продукт: Управління виробничим підприємством для України

Концерн «Акзо Нобель» є світовим лідером у виробництві лакофарбових покриттів: декоративних фарб, функціональних покриттів, а також найбільшим постачальником спеціальних хімікатів.

Основоположником концерну з'явилася фірма «DetHolmbladskeSelskab» (в даний час «Sadolin», заснована в 1777 р, а також фірми "Sіkkens" (Нідерланди) і "Bemberg" (Німеччина), засновані в 1792 р

У компанії працює близько 68 000 співробітників у більш ніж 80 країнах.

Компанія «Акзо Нобель Декор Україна» є офіційним представником компанії «Акзо Нобель» - одним з провідних представництв міжнародного концерну «Акзо Нобель», що розвивається шляхом інтеграції різних фірм.

Керівництвом компанії «Акзо Нобель Декор Україна» була поставлена ​​мета налагодити оперативний, управлінський і регламентований облік в єдиній інформаційній системі, включаючи підсистему бюджетування і корпоративної управлінської звітності, а також впровадити передові технології управління.

До моменту реалізації проекту, облік на підприємстві вівся на платформі «1С: Підприємство 7.7» в різних системах - системі бухгалтерського обліку, системі розрахунку заробітної плати і системі управління логістикою, звітність перед вищестоящою організацією формувалася вручну за допомогою MSExcel. Замовником було прийнято рішення про створення та впровадження єдиної інформаційної системи на базі продукту «Управління виробничим підприємством» для України. Головними аргументами на користь цього продукту стали оптимальне співвідношення «ціна-якість», можливості відображення в програмі всіх необхідних видів обліку і всіх господарських операцій, оперативне отримання інформації за всіма бізнес-процесів підприємства та отримання актуальної звітності.

В рамках єдиної системи обліку автоматизовані наступні ділянки (далі основні модулі):

  • управління закупівлями,
  • керування продажами,
  • управління персоналом та розрахунок заробітної плати,
  • управління грошовими коштами,
  • управління витратами,
  • управління запасами,
  • основні засоби, нематеріальні активи, МБП и МНМА,
  • планування продажів,
  • планування закупівель,
  • бухгалтерський і податковий облік,
  • бюджетування.

В ході проекту «впроваджувальний центр А4» також розроблена і введена в експлуатацію підсистема корпоративної управлінської звітності, що надається вищестоящої організації.

Користувачами системи є співробітники бухгалтерії, фінансового департаменту, відділів продажів, поставок, маркетингу та юридичного відділу, а також співробітники складу. В даний час в системі працює понад 20 навчених користувачів. В середньому, одночасно в системі працює 10 користувачів.

Основні підсистеми були введені в експлуатацію вже через 3 тижні після початку проекту.

З метою успішного реалізації проекту і введення системи в промислову експлуатацію було створено робочу групу, що складається з бізнес-експертів компанії «Акзо Нобель Декор Україна» і фахівців компанії «Група компаній А4». Проектною групою був проведений ряд робіт з аналізу та оптимізації бізнес-процесів компанії-замовника, розробці додаткових функціональних можливостей автоматизованої системи і тестування, навчання користувачів, переносу даних з попередніх облікових систем і введення в експлуатацію нової.

Керівництво компанії високо оцінює результати співпраці з «Групою компаній А4» і має намір продовжувати співпрацю в частині супроводу і подальшого розвитку системи.