Відгук компанії KTD Group. Saturn

Рік до: 2017
Галузь: Виробництво
Програмний продукт: ERP Управління підприємством 2 для України

KTD Group є одним з найбільших виробників побутової техніки різних торгових марок на європейському ринку. Уже понад 20 років бренди KTD Group, в тому числі ТМ Saturn, користуються стабільним попитом у тисячі клієнтів більш ніж в 50 країнах Європи, Близького Сходу і Африки, таких як Австрія, Німеччина, Словаччина, Чехія, Польща, Угорщина, Румунія, Болгарія, Україна, Росія, Туніс, Об'єднані Арабські Емірати, Кенія, Зімбабве, Марокко. За свої високі технічні характеристики і любов покупців, побутова техніка була неодноразово відзначена престижними нагородами і призами, отримавши численні титули, такі як: "Лідер галузі", "Вища проба", "Улюблена марка". Діяльність KTD Group широко відома у багатьох країнах Європи. KTD Group має велику і добре налагоджену дилерську мережу, а також власне виробництво. Наші нові офіси були недавно відкриті в Дубаї, ОАЕ і Тунісі. Активні продажі на ринках Африки і Перської затоки є одними з пріоритетів компанії. Побутова техніка KTD Group - це широкий асортимент продукції з високими технічними характеристиками за доступною ціною. Своєчасне оновлення модельного ряду, вдосконалення дизайну та контролю якості техніки KTD Group дозволяють їй зайняти гідне місце на ринку серед конкурентів. Компанія має велику і добре налагоджену дилерську мережу. До 2017 року всі виробництво здійснювалося на фабриках Китаю, Тайваню і Туреччини. З весни 2017 року налагоджені і введені в експлуатацію виробничі потужності в місті Черкаси площею 60 000 квадратних метрів на 20 гектарах землі.

Так як в Україні завод з виробництва побутової техніки був побудований з нуля, компанією KTD Group було прийнято рішення завчасно запровадити інформаційну систему для автоматизації всіх ключових бізнес-процесах підприємства. Така стратегія була найбільш вірною і має позитивний досвід як в Європі, так і США, де інформаційні системи впроваджуються ще до будівництва (появи) компанії. З цією метою в 2016 році був організований тендер з пошуку підрядника, який зможе провести комплексну автоматизацію. В якості переможця було обрано компанію «А4». При виборі ми керувалися досвідом партнера в попередніх проектах, досвіді виконанні складних проектах. Так само однією з головних причин вибору переможця послужила та методологія, якої дотримується компанія «А4» при впровадженні інформаційних систем на виробничих та інших підприємствах. Вона ґрунтується на принципах стандарту PM Bok.

Окремо варто виділити вибір програмного забезпечення. На той момент існувало всього дві типові конфігурації, який могли вирішити поставлені завдання - «1С Підприємство 8. Управління виробничим підприємством» і «ERP. Управління підприємством". З причини того що остання є розвитком УПП, враховує досвід, накопичений при впровадженні та використанні цієї системи в масштабних проектах, а так само те, що вона більш функціональна ніж УПП, вибір припав саме на «ERP. Управління підприємством".

Система була введена в промислову експлуатацію 19.04.2017 р Кількість автоматизованих робочих місць - 50. На сьогоднішній день в системі одночасно працюють 50 користувачів. Слід зазначити, що впроваджена бета-версія, в якій ще не було повного функціоналу, зокрема в модулі розрахунку заробітної плати. Це істотно ускладнювало впровадження «1С ERP. Управління підприємством". Але незважаючи на цей фактор проектні команди вдало впоралися з проектом впровадження ERP.

Проведено навчання роботі в програмі 70 користувачів, автоматизовані наступні ділянки обліку компанії:

  • Керування продажами;
  • Управління закупівлями;
  • Керування виробництвом
  • Управління грошовими коштами;
  • Управління виробництвом (в т.ч. за давальницькою схемою);
  • Складська логістика;
  • Планування закупівель;
  • Планування продажів;
  • Планування виробництва;
  • Планування завантаження робочих центрів;
  • Бухгалтерський і податковий облік

В результаті проекту компанія досягла поставлених цілей:

  • Оперативний моніторинг виробничих процесів;
  • Аналіз виконуваності плану виробництва і завантаження робочих центрів;
  • Розрахунок кількості співробітників виходячи з завантаженості робочих центрів;
  • Оперативне реагування на зміну кон'юнктури і потреб споживчого ринку;
  • Оптимізація складських запасів сировини;
  • Оптимізація документообігу;
  • Можливість швидко отримувати необхідну інформацію про стан компанії і приймати відповідні управлінські рішення.

Проект виконувався силами двох команд - Виконавця і Замовника. З боку Замовника були виділені куратор проекту і бізнес-експерти, які виконували перевірку і приймання робіт. З боку Замовника в проекті брали участь керівник проекту, бізнес-аналітики, інженери-програмісти, тестувальники.

Надалі планується друга черга проекту - автоматизація управлінського обліку, фінансового планування.

Ми рекомендуємо компанію «А4» як відповідального і надійного виконавця для виконання проектів в області побудови інформаційних систем. Оцінка впровадженої інформаційної системи за наступними параметрами за 5-бальною шкалою:

  • відповідність потребам організації - 5;
  • зручність роботи з програмою - 5;
  • оцініть якість роботи партнера - 5.

Рекомендували б колегам використовувати дане рішення для автоматизації діяльності - Так.