fbpx

Управління інформаційними технологіями на базі ITIL

Управление информационными технологиями на базе ITIL

Різні системи допомагають вести бізнес, впорядкувати його, розпоряджатися фінансами, економити їх і час виконання усіляких процесів. Тому підприємство має потребу в справному функціонуванні ІТ-служб, вони дозволяють відрегулювати діяльність і керувати нею. Однак і самі служби потребують якісного управлінні інформаційними технологіями. Розглянемо програмне забезпечення, яке допоможе Вам це реалізувати.

1С:Підприємство ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства

Завдяки рішенню ви можете регулювати процеси в області ІТ. Система є комбінацією світових практик надання ІТ-послуг і функціоналу платформи 1С:Підприємство. Програма дає можливість зменшити витрати і проводити ефективне управління інформаційними технологіями, техпідтримкою, організувати обробку запитів, заявками персоналу, складати список послуг і позначати їх ціни, аналізувати роботу з оснащенням, проводити його облік, знаходити недоліки в ІТ-структурі підприємства та ін.

Яким компаніям необхідна 1С:Підприємство ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства?

Дана програма дозволяє підвищити ефективність діяльності підприємств, що займаються такими напрямками:

  • Консалтинг в сфері ІТ;
  • Технічний супровід;
  • Системна інтеграція;
  • Компанія будь-якій області, якщо її успішність обумовлена ​​упорядкованою роботою ІТ-служб.

При впровадженні забезпечення підприємство отримає інструмент для формування та автоматизації служби управління інформаційними технологіями.

Які можливості дає система?

Залежно від типу компанії, одержувані ресурси відрізняються.

Для підприємств, які є провайдером ІТ-послуг. Керуючі компаній отримують інструмент, що дозволяє їм визначати резерви і поліпшити послуги, які надають, модернізувати ІТ-процеси, застосовувати прогресивні методи управління інформаційними технологіями. Менеджери по послугах і керуючі проектами можуть стежити за якістю послуг, продуктивністю персоналу, передавати звітність замовнику. Інженерам програма дозволяє здійснювати проекти з впровадження та супроводу, швидко обробляти звернення.

Для підприємств, які користуються ІТ-послугами. За допомогою програми керівники компаній можуть знизити витрати на інформаційні сервіси і підтримку ІТ, отримувати виправдання витрат, гарантувати відповідність ІТ-процесів цілям підприємства, підвищувати вимірність і прозорість ІТ-служби, збільшити задоволення споживачів завдяки додатковим опціям.

Система дає можливість ІТ-директору визначити відносини “замовник-клієнт” ІТ-служб з відділами підприємства, для виправдання витрат на фінансування сервісу, проводити оцінку ресурсів, зменшити тривалість зупинки діяльності через порушення в роботі ІТ і швидко ліквідувати їх, надавати результати діяльності керівництву, поліпшити взаємодію з контрагентами.

Начальник техпідтримки може автоматизувати обробку запитів, створити умови для продуктивної діяльності працівників. У свою чергу фахівцям система забезпечує отримання конкретних завдань, відстеження наявності ресурсів, оперативність інвентаризації, швидке врегулювання труднощів, що виникли у користувачів.

За допомогою 1С:Підприємство ITIL Управління інформаційними технологіями бухгалтери можуть позначати об’єктами основних засобів програмне забезпечення та обладнання, а також вести їх облік. Персонал для подачі запитів використовує комфортну систему, також якісні послуги співробітники отримують в намічені терміни.

Висновок

1С:Підприємство ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства – інструмент, що допоможе організувати роботу організацій, що користуються ІТ послугами або ведуть свою діяльність в цій сфері.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми завжди раді Вам допомогти!

[kkstarratings]

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит