fbpx

Програма 1С:Підприємство Управління невеликою фірмою для України (УНФ)

УНФ-1С_

Управління невеликою фірмою для України від 1С:Підприємство – більше не є проблемою. Більше немає необхідності вести звітність вручну або в стандартних комп’ютерних програмах. Для цього є 1С:Підприємство УНФ для України. Цей програмний продукт був спеціально розроблений для підприємств невеликого масштабу. Адже будь-яка сфера бізнесу, незалежно від свого розмаху, вимагає такого ж обліку і контролю як і великий організації і корпорації.

1С:Підприємство управління невеликою фірмою для України може використовуватися в наступних сферах:

  • Невелике виробництво будь-якої продукції.
  • Торгівля
  • Надання послуг у ролі підрядника
  • Сфера послуг будь-якої спрямованості і т.д.

Насправді практично будь-яке управління невеликою фірмою для України вимагає суворого контролю робочого процесу, його максимальної автоматизації, своєчасного доступу до звітності та можливості її сформувати за конкретними показниками, які є і вже внесені в 1С:Підприємство невелика фірма. Крім того, програма УНФ розробляється з урахуванням особливостей кожної окремо взятої компанії. 1С:Підприємство невелика фірма має інтуїтивно зрозумілий для користувача інтерфейс, набір виключно необхідних функцій і способів формування звітності. Купити 1с управління невеликою фірмою для України є лише першим кроком. Далі ми забезпечуємо вам впровадження всіх необхідних процесів, навчаємо співробітників і залишаємося на зв’язку для своєчасного внесення оновлень в базу на законодавчому рівні і т.д. Ви обов’язково зможете отримати швидкий старт і почати якомога швидше організацію бізнесу за допомогою 1С:Підприємство УНФ.

УНФ 1.6, базова дозволяє вам вести базу постачальників і клієнтів, контролювати взаєморозрахунки з ними, вести повний облік всього персоналу, товарів, надходження і витрати грошових коштів і т.д. Управління невеликою фірмою для України 1.6 також допоможе вам планувати випуск продукції, надання послуг, формувати різну звітність і т.д. Тепер стане набагато простіше виявити слабкі місця в своєму бізнесі і знайти спосіб перетворити їх в сильні. Вся інформація по вашому підприємству буде зібрана в одному місці – УНФ 1С:Підприємство для України.

Ціна програми 1С:Підприємство УНФ

Назва продуктуЦіна
Управління невеликою фірмою8400 грн.
Управління невеликою фірмою. Комплект на 5 користувачів16710 грн.

Програмний продукт «Управління невеликою фірмою для України» призначений для використання на невеликих торгово-виробничих підприємствах з наступними напрямками діяльності: виробництво продукції, сфера послуг, підрядні роботи, торгівля. Прикладом таких підприємств можуть бути ательє з пошиття одягу, ремонту взуття, хлібопекарні, невеликі меблеві цехи, будівельні бригади, які спеціалізуються на обробних роботах.

Функціональні можливості "Управління невеликою фірмою"

Програма «УНФ» розроблена «1С:Підприємство». Містить сучасний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому легко розбереться недосвідчений користувач, що забезпечить швидку роботу без додаткового навчання. В «Управління невеликою фірмою» реалізовано все найнеобхідніше для ведення оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємстві. Рішення не перевантажено зайвої функціональністю, його можна легко налаштувати під особливості організації – це забезпечує “швидкий старт” і зручність роботи. Відмінно організована панель швидкого доступу до завдань, звітів та розділах. «Управління невеликою фірмою» оснащена робочим столом (на якому будуть розміщені основні і часто використовувані документи, звіти, журнали і головні завдання) і панеллю розділів (розміщуються основні розділи «Управління невеликою фірмою»).

За допомогою «Управління невеликою фірмою» можна легко автоматизувати операції обліку і управляти:

  • виконаними роботами;
  • наданими фірмою послугами;
  • управляти продажами;
  • урахуванням виробленої продукції;
  • управління залишками на складі;
  • облік обігу грошових коштів;
  • управління персоналом.

Функціональні можливості «УНФ»

Рішення містить всю необхідну функціональність для можливості управління малим бізнесом. «УНФ» забезпечує можливість вести облік в декількох фірмах, які входять до складу однієї компанії або по кожній фірмі окремо. За допомогою «Управління невеликою фірмою» можна автоматизувати:

  • ведення бази клієнтів і взаєморозрахунків;
  • ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства;
  • банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
  • розрахунки з контрагентами;
  • облік персоналу, розрахунок управлінської заробітної плати;
  • облік матеріалів, товарів, запасів;
  • замовлення клієнтів, замовлення-наряди на роботи;
  • планування та облік виконання робіт і надання послуг;
  • планування та облік випуску продукції;
  • продаж приватним особам і організаціям;
  • облік витрат і розрахунок собівартості;
  • облік майна та капіталу компанії;
  • аналітичні звіти за різними напрямками діяльності;
  • фінансове планування.

В «Управління невеликою фірмою» реалізована можливість обліку маркетингу, відстеження продажів (зберігається номенклатура, прайси, уцінки, націнки, знижки, динамічні ціни), формування планів продажу, аналізу ефективності продажу. Організовано продаж в кредит і за попередньою оплатою, відразу зі складу або під замовлення.

Функціональність роботи з клієнтами дозволить зберігати інформацію про Клієнта (контакти, договору, контрагенти, замовники, замовлення). Є можливість формувати графіки виконання робіт, відвантаження товарів або надання послуг.

Додаткові можливості «Управління невеликою фірмою»

У «УНФ» включена можливість відстеження товарних запасів (наявність товару на складі, потреба поповнення запасів, закриті і відкриті заявки постачальникам).

  • отримання загальних показників продаж, доходів, витрат;
  • залишок, з можливістю сортувати по періодах;
  • заборгованість дебіт, кредит з можливістю фільтрувати дані за період або за термінами.

«Управління невеликою фірмою» підтримує інтеграцію з «Бухгалтерією» (налаштований зручний обмін даними)

Дана конфігурація «1С: Підприємство» допоможе організувати формування первинної документації. Також, «УНФ» автоматизує операції з товарами, організовує плани і підготовку продажів, роботу з клієнтами. Програма підтримує декілька видів облікових, в яких налаштовується необхідний рівень деталізації, параметри відбору основних даних для угруповання звіту, з врахуванням специфіки фірми.

Повний опис програми

Реєстрація господарських операцій та формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та інших операцій. – Реєстрація операцій виконується за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкарських форм.

Всі дані – в єдиній інформаційній базі 

В єдиній інформаційній базі:

  • база клієнтів;
  • банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
  • розрахунки з контрагентами, персоналом;
  • облік матеріалів, товарів, продукції;
  • замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
  • планування та облік виконання робіт і надання послуг;
  • планування та облік виробничих операцій;
  • планування завантаження ресурсів підприємства;
  • торгові операції, у тому числі роздрібні продажі;
  • облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
  • облік витрат і розрахунок собівартості;
  • майно, капітал;
  • доходи, витрати, прибутки і збитки;
  • підготовка регламентованих звітів для ФОП на ССО;
  • фінансове планування (бюджетування) тощо.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – у зручній для роботи і прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського та податкового обліку – для цих цілей зручно використовувати “Бухгалтерію”, і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих в рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути переналаштована без великих витрат часу і грошей.

Рекомендоване число робочих місць – від одного до десяти.

Маркетинг і продажі

“Управління невеликою фірмою 8 для України” підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.

У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:

  • реєстрація та зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
  • реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
  • реєстрація видів знижок і націнок;
  • установка і зміна ціни, розрахунок ціни за базовим видами цін, цінами номенклатури, або цінами контрагента, округлення цін.

У програмі підтримується:

  • зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
  • аналітичні діаграми з продажу та динаміці цін, залишки на складах – в карточці товара, без додаткових дій користувача;
  • зберігання формату для виду цін номенклатури, використовуваного при виведенні ціни в прайс-лист;
  • зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.

Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному виразі і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.

Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарів.

Підготовка продажів і робота з клієнтами в “Управлінні невеликою фірмою” здійснюються наступними операціями:

  • реєстрація та зберігання контактної інформації клієнтів із можливістю прикріплення тегів і додавання додаткових реквізитів;
  • відображення стану взаєморозрахунків, обсяг продажів і дати останніх взаємодій в карточці клієнта;
  • реєстрація договорів з покупцями;реєстрація та зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше;
  • реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни поставки / виконання, а також вартість);
  • реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
  • об’єднання замовлень покупців у проекти;
  • формування графіка відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
  • забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, яка утворена замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і / або замовленнях на виробництво;
  • відстеження забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами та послугами.

В “Управлінні невеликою фірмою” підтримуються наступні схеми продажів:

  • продаж зі складу і під замовлення,
  • відвантаження в кредит або по передоплаті,
  • реалізація товарів, прийнятих на комісію,
  • передача товарів на реалізацію комісіонеру.

Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в замовленнях-нарядах. На підставі документів продажів формуються рахунки-фактури.

Роздрібні продажі 

Конфігурація може використовуватися в автоматизованих и неавтоматизованих роздрібних торгових точках.

Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.

Передбачає формування наступних звітів:

  • звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах,
  • звіт з продажу в роздрібних цінах.

Підтримується формування і друк етикеток і цінників.

Постачання та закупівлі 

Програма забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.

Службі постачання оперативно надається інформація для визначення та забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб у товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб у товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкриті замовлення постачальникам і замовлення на виробництво.

Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням у замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.

Для забезпечення процесу закупівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

  • реєстрація постачальників і контактної інформації;
  • зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
  • зберігання види цін, виду знижки, види цін контрагента за договором;
  • зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури контрагента;
  • реєстрація та зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками – вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше;оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • формування графіків поставок;
  • розрахунок потреб у запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.

Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:

  • надходження за плату від контрагента,
  • придбання підзвітною особою,
  • прийом на реалізацію від комісіонера,
  • отримання давальницької сировини і матеріалів у переробку.

Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Запаси і склад 

Для ведення обліку запасів підприємства на необмеженій кількості складів передбачені наступні можливості:

  • роздільний облік запасів – власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку;
  • облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;облік у розрізі осередків місць зберігання (зони, комори, стелажі, полиці і т. п.);
  • переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
  • резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
  • облік запасів у розрізі ВМД;
  • використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
  • друк етикеток і цінників.

Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації – оприбуткування та списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво 

“Управління невеликою фірмою” підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.

Управління даними про склад і технології виконуваних робіт і виробленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.

План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.

Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.

Реєстровані замовлення на виробництво мають такі особливості:

  • можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців;
  • за замовленнями на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
  • у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.

“Управління невеликою фірмою” дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасування, збірка комплектів). Продукція числиться за структурною одиницею, що її випустила і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для подальшого продажу або в наступний цех по технологічному маршруту.

Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовнику відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.

Для планування робіт співробітників служать дві функції:

  • відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці;
    • наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
  • завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників в рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.

Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана в подальшому при розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи та проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.

Для обліку витрат підприємства та розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:

  • облік фактичних витрат – ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі;
  • розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути вироблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документа випуску;
  • регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;
  • звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.

Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг в невеликих фірмах з використанням замовлень-нарядів (документів, які суміщають в собі функції замовлення покупця, рахунки на оплату, акта виконаних робіт та видаткової накладної для сфери сервісних послуг).

Грошові кошти

Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.

Управління грошовими коштами включає:

  • облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках,
  • оформлення первинних документів по банку і касі,
  • розрахунки з підзвітними особами,формування платіжного календаря,інтеграція з системою “клієнт-банк”.

Зарплата і персонал

“Управління невеликою фірмою” підтримує кадровий облік персоналу, включно зі співробітниками, що працюють за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати. Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми “Бухгалтерія”, але починаючи з редакції 1.6 реалізовано також і в “Управлінні невеликою фірмою”

Кадровий облік включає в себе наступні функції:

  • оформлення прийому на роботу,
  • кадрове переміщення,
  • звільнення.
Можливості з розрахунку заробітної плати:
  • розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і взносів (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань та утримань єдиним документом “Нарахування заробітної плати”;
  • розрахунок відрядної заробітної плати;
  • формування платіжних відомостей на виплату зарплати та авансу співробітникам;
  • облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як по днях, так і зведено, за період.

У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти по розрахунках з персоналом, нарахуваннях і утриманнях співробітників.

Майно

“Управління невеликою фірмою” забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) – основних засобів і нематеріальних активів організації:

  • прийняття до обліку,
  • зміна параметрів,
  • розрахунок амортизації,
  • продаж та списання.

Фінанси 

У програмі “Управління невеликою фірмою” реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування та аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів.

Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.

Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.

Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.

За даними управлінського обліку користувач отримує можливість формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс;
  • звіт про прибутки та збитки;
  • звіт про рух грошових коштів.

В системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс,
  • бюджет прибутків та збитків,
  • бюджет руху грошових коштів.

Також у розділі передбачені інструменти для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений “Монітор керівника”, в якому зведені основні показники:

  • залишки коштів на рахунках і в касах підприємства;
  • дебіторська заборгованість – загальна, прострочена;кредиторська заборгованість – загальна, прострочена;
  • прибутки та збитки;прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками з відвантаження товарів і надання послуг;
  • прострочені зобов’язання постачальників і підрядників з поставки товарів та надання послуг.

Додатково можна отримати наступну інформацію:

  • загальні показники: продажі, доходи й витрати, стан оборотних коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості);
  • грошові кошти: залишки та рух грошових коштів в розрізі статей, за період;
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за термінами боргу;
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за термінами боргу.

Аналітичні звіти 

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію по всіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних у звітах, а також зберігати власні настройки звітів для подальшого використання. Завдяки цьому у кожного користувача формується перелік його особистих звітів згідно з його потребами.

Робочий стіл “Пульс бізнесу” 

На робочому столі  “Пульс бізнесу” можна розмістити обрані з широкого переліку показники і діаграми. Підтримується висновок показників грошового і товарного обліку, взаєморозрахунків, продажів і фінансового аналізу. 

Показники та діаграми розміщені в окремих колонках робочого столу. Внизу кожної колонки знаходиться кнопка додавання нового показника або діаграми. Зміна налаштувань показників і діаграм є через контекстне меню. Кожне значення можна розшифрувати в окремому звіті.

Також є можливість введення основних робочих документів прямо з форми монітора: Замовлення покупця, Рахунок на оплату, Видаткова накладна, Прибуткова накладна, Надходження на рахунок або в касу і Витрата з рахунку або з каси.

Звіти для ФОП на спрощеній системі оподаткування

  • Звіт Декларація платника єдиного податку ФОП;
  • Звіт Форма 1-ДФ;
  • Звіт Книга доходів і витрат;
  • Звіт по ЄСВ.

Налаштування параметрів обліку

 В процесі початкового налаштування здійснюється:

  • реєстрація інформації по організаціях підприємства,
  • реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів,
  • налаштування параметрів обліку,
  • налаштування сервісних функцій,
  • введення початкових даних за розділами обліку.

“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи та виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад облік зарплати або виробництва.

Інтеграція з конфігурацією “Бухгалтерія” 

Обмін даними з програмою “Бухгалтерія”, (підтримуються редакції 1.2 і 2.0) двосторонній, з можливістю налаштування напрямків. Обмін проводиться на рівні документів та довідкової інформації. З конфігурації “Управління невеликою фірмою” в конфігурацію “Бухгалтерія” мігрують практично всі необхідні документи. З конфігурації “Бухгалтерія” в конфігурацію “Управління невеликою фірмою” переносяться тільки документи з обліку грошових коштів підприємства (документи по банку і касі).

Переваги, що надає програма власникам і керівникам 

Реальна користь від автоматизації – вже через кілька днів або тижнів. 

“Управління невеликою фірмою” – це готове рішення, яке можна швидко запустити в експлуатацію, а при зміні масштабів бізнесу, підходів до управління або організації робіт налаштувати на новий лад без великих витрат часу і грошей.

Одна програма замінює десятки таблиць, документів і звітів на вашому столі і на комп’ютері – всі дані реєструються і зберігаються в єдиній інформаційній базі. Програма пам’ятає все – кожного покупця, ціни, знижки, замовлення, зобов’язання, договори.

Інформація для прийняття рішень – по одному натисненню мишкою. 

  • “Рух грошових коштів”,
  • “Платіжний календар”,
  • “Доходи і витрати, прибутки і збитки”,
  • “Розрахунки з дебіторами/кредиторами”,
  • “Стан замовлень”,
  • “Динаміка і аналіз продажів”,
  • “План-графік робіт” та “Завантаження ресурсів”, інші управлінські звіти.

Все під контролем – ведення графіків виконання робіт і виробництва, завантаження ресурсів, відвантажень і поставок товарів, нарядів і завдань співробітників забезпечує оперативний контроль діяльності.

Широкі можливості для планування діяльності – фінансове планування (бюджетування), планування продажів, завантаження персоналу, завантаження ресурсів підприємства та інше.

Праця керівників і співробітників стає більш продуктивною – за рахунок автоматизації рутинних операцій, швидкої і зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях. Сучасний ергономічний інтерфейс забезпечує легкість освоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів.

Ваших знань достатньо – щоб використовувати програму, не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік. Програма не перевантажена зайвими можливостями, в ній реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу та планування в малому бізнесі.

Доступ до інформації з будь-якої точки земної кулі – через Інтернет.

Регистрация хозяйственных операций и формирование первичных документов хозяйственной деятельности предприятия – торгово-закупочных, финансовых, складских, производственных и др. – выполняются с помощью понятных экранных форм-аналогов бумажных документов с получением необходимых печатных форм.

Мобільна версія

Мобільна прикладна програма “Управління невеликою фірмою” є на сайтах Goоgle play і App Store. 
Мобільна версія призначена для роботи із замовленнями на смартфонах і планшетах з операційними системами iOs і Android. При цьому здійснюється синхронізація з інформаційною базою “Управління невеликою фірмою для України”, яка розгорнута локально.

Функціональні можливості УНФ для мобільних пристроїв

  • швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками “неоплачені”, “невідвантажені” та іншими критеріями;
  • ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами;
  • облік боргів покупців і постачальникам;
  • облік товарів:
    • залишки на складі;
    • ціна закупівлі;
    • ціна продажу;
    • фотографії товарів;
  • облік оплати замовлень, звіт по рухах грошових коштів;
  • використання камери пристрою, як сканера штрих-кодів;
  • розрахунок валового прибутку;
  • відправка рахунків на оплату через e-mail та SMS;
  • друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth;
  • підтримка російськомовного та україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежіть від мови, що використовується на мобільнім пристрої).

Між УНФ та інформаційною базою “Управління невеликою фірмою для України” здійснюється обмін наступною інформацією: 

  • нові замовлення, 
  • оплата замовлень, 
  • залишки товарів. 

Підтримується спільна робота однієї й тієї ж інформаційної бази як з одним мобільним пристроєм, так і з декількома мобільними пристроями з різними операційними системами.

Базова версія

Базова версія конфігурації “Управління невеликою фірмою” має такі технологічні та функціональні обмеження щодо версії ПРОФ:

  • не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері;
  • з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач;
  • не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізовано тільки обмін із сервісом здачі електронної звітності Fredo Звіт;
  • не підтримує зміну конфігурації, можна застосовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
  • не підтримує COM-з’єднання та Automation-сервер.

У разі розширення бізнесу та виникнення у користувача потреби ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі або інших задач, які не вирішуються у рамках обмежень базової версії, то він зможе на умовах апгрейду перейти на версію ПРОФ “Управління невеликою фірмою”, що не має зазначених обмежень.

Мікро версія

“УНФ. Мікро” – це безкоштовна версія рішення “Управління невеликою фірмою” для обліку торгівельної діяльності фізичних осіб – підприємців, які є платниками єдиного податку 1-ї та 2-ї групи, що використовують для роботи з програмою один обліковий запис і яким не потрібна зміна типової конфігурації.

“УНФ. Мікро” має такі технологічні та функціональні обмеження в порівнянні із версією ПРОФ:

  • не підтримується ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері;
  • з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач
  • не підтримується розрахунок податків і внесків;
  • не підтримується формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізовано тільки обмін із сервісом здачі електронної звітності Fredo Звіт. Для вивантаження доступні тільки два звіти: “Декларація з єдиного податку (для фіз. осіб)” і “Книга доходів і витрат”;
  • не підтримується зміна конфігурації – можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
  • не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит