fbpx

Сервіс “Лінія консультацій BAS”

liniya-konsultaciy-bas

Служба технічної підтримки надає підтримку виключно для ліцензійних програм.

Лінія консультацій надається користувачам програмних продуктів лінійки BAS. За допомогою даного сервісу робота в системі стане зрозуміліше та простіше. Звертаючись до фахівців зможете усунути проблеми в ПО і проконсультуватися під час його використання.

Щоб скористатися даною послугою необхідно вказати наступну інформацію:

  • Реєстраційний номер програми;
  • Назва організації;
  • Версію програмного продукту, назву конфігурації.

Постарайтеся правильно і заздалегідь сформулювати своє питання, це допоможе отримати найбільш точну та швидку відповідь.

Як звернутися на Лінію консультацій BAS:

Назва конфігурації ПП

Координати лінії консультацій

Умови супроводу

  • BAS Бухгалтерія
  • BAS Бухгалтерія КОРП
  • BAS ERP
  • BAS Управління холдингом
  • BAS Управління торгівлею
  • BAS Документообіг КОРП
  • BAS Роздрібна торгівля
  • BAS Комплексне управління підприємством

e-mail: hotline@bas-soft.eu

тел.: +380 (44) 222-72-10 (45)

з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств)

Підтримка здійснюється в рамках чинного тарифного плану. (Тарифні плани по кнопці “Підтримка програм BAS”)

Без можливості віддаленого підключення.

Звертайтеся до фахівців нашої компанії. Вибирайте відповідний для Вас сервіс. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит