Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Сервіс “А4 Особиста лінія консультацій BAS”

Лінія консультацій для програм на платформі BAS – сервіс, що передбачає технічне обслуговування та супровід програмного забезпечення. Послуга дозволяє користувачеві в короткий термін виявити проблеми в роботі системи, а також виправити їх.

8220 4 BAS 8221

Сервіс “А4 Особиста лінія консультацій BAS”

Відповімо на всі питання стосовно BAS та роботи в ньому

Консультації BAS спрямовані на допомогу в роботі з типовими конфігураціями. Також, А4 Особиста лінія консультації надає технічну підтримку з питань:

  • Надання консультацій з налаштування та встановлення програмних продуктів;
  • Ліцензування програмного продукту;
  • Реєстрація програмного продукту;
  • Активація ліцензій на додаткові робочі місця, а також ліцензій на технологічну підтримку та додаткові модулі до програми;
  • Надання рекомендацій з налагодження параметрів продукту.
  • Видача додаткових пін-кодів у випадках зміни апаратної складової.

Компанія А4 надає послуги тільки для зареєстрованих користувачів.

Ціна сервісу “А4 Особиста лінія консультацій BAS”

Найменування послуги

Ціна

Сервіс “А4 Особиста лінія консультацій BAS”

Уточнюйте

Умови звернення на лінію консультацій А4:

  1. Підтримка користувачів надається в рамках чинного тарифного плану підтримки BAS (зробити посилання на тарифні плани);
  2. При зверненні вказати реєстраційний номер програмного продукту, реліз і ЄДРПОУ.

Лінія консультацій надає послуги тільки по типових конфігурацій.

З приводу дороболених конфігурацій прохання звертатися за допомогою сервісу А4 Твій консультант BAS.

Регламент роботи сервісу “А4 Особиста лінія консультацій”:

  1. Консультація по телефону – +38 (044) 393-41-00 — Без можливості віддаленого підключення. Потрібно повідомити реєстраційний номер, реліз і ЄДРПОУ;
  2. Консультація на e-mail – support@a4.com.ua — Є можливість відправити свій запит або питання на e-mail: support@a4.com.ua. Вказавши реєстраційний номер, реліз і ЄДРПОУ компанії на початку листа.

Протягом 1 робочого дня  отримаєте письмову відповідь на свій запит, якщо питання не вимагає додаткового опрацювання та уточнень.

Графік роботи лінії консультацій: Пн-Пт: 9:30 – 17:30

Звертайтеся до фахівців нашої компанії. Вибирайте відповідний для Вас сервіс. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання