Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Сервіс ІТС “Опендатабот.Ризики”

Функціональні можливості сервісу “Опендатабот.Ризики”:

  • компанії перевіряються на наявність таких ризиків: банкрутства, податкового боргу, відкритих виконавчих проваджень, втрати статусу платника ПДВ, судових і кримінальних справ;
  • ФОП перевіряються на ризики: статус реєстрації, наявність податкового боргу, відкриті виконавчі провадження, група єдиного податку, статус платника ПДВ;
  • у фізичних осіб перевіряють наявність бізнесу у власності або в управлінні, наявність ФОП, судові та кримінальні справи, в яких особа є позивачем або відповідачем, наявність державних посад.

Переваги сервісу "Опендатабот.Ризики"

8220 8221

Сервіс ІТС “Опендатабот.Ризики”

Перевірка компаній у 2 кліка

  • дані з 28 державних реєстрів в одному місці і в один клік;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в режимі реального часу;
  • сервіс, якому довіряють 2,5 мільйона користувачів на інших платформах.

Перелік цін на доступ до онлайн-сервісу "Опендатабот.Ризики"

Найменування послуги

Ціна

Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-150 на 3 місяці

1 200.00 грн

Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-150 на 12 місяців

3 980.00 грн

Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-300 на 12 місяців

7 980.00 грн

Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-500 на 12 місяців

13 980.00 грн

Умови отримання сервісу "Опендатабот.Ризики"

Для придбання сервісу слід звертатися до компаній, які є членами Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматізаторів бізнесу” (САБ). Сервіс “Опендатабот.Ризики” може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу. На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу “Опендатабот.Ризики”. При оформленні доступу до сервісу “Опендатабот.Ризики” необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Після придбання користувачем сервісу компанія, що обслуговує, повинна передати дані для реєстрації доступу до сервісу по звичайних каналах. Після перевірки даних для реєстрації користувач отримує ключ активації (пінкод) або мотивовану відмову.

Для активації сервісу “Опендатабот.Ризики” необхідно ввести отриманий ключ доступу в налаштуваннях. Сервіс вважається активованим після першої перевірки і діє 90 або 365 днів після активації, в залежності від умов придбаного пакета.

Сервіс “Опендатабот.Ризики” активний до закінчення терміну дії і має наступні ліміти на перевірки:

  • 3-х місячний – до 150 перевірок на місяць.
  • Річний – 150 перевірок на місяць.
  • Річний – 300 перевірок на місяць.
  • Річний – 500 перевірок на місяць.

Звертаємо увагу, що нереалізовані запити не переносяться на наступний місяць.

Для продовження використання сервісу “Опендатабот.Ризики” слід його придбати і активувати наступний пінкод.

У сервісі діє єдиний ліміт, незалежно від того, що перевіряється – компанія, ФОП або фізична особа.

В налаштуваннях сервісу доступна наступна інформація:

  • поточний баланс (залишок) перевірок;
  • дата закінчення дії сервісу.

Інтеграція сервісу “Опендатабот.Ризики” з програмами для автоматизації бізнесу

Сервіс “Опендатабот.Ризики” планується інтегрувати з такими програмами для автоматизації бізнесу:

  • BAS Бухгалтерія Базова, ПРОФ, КОРП (починаючи з версії 2.1.14);
  • BAS ERP (починаючи з версії 2.1.22);
  • BAS Управління торгівлею (починаючи з версії 3.2.22);
  • BAS Комплексне управління підприємством (починаючи з версії 2.1.22).

Надалі список програм для автоматизації бізнесу, що підтримують інтеграцію з сервісом “Опендатабот.Ризики”, буде розширюватися.

За детальною інформацією звертайтеся до наших фахівців. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання