Сервіс «FREDO ДокМен» сервіс електронного документообігу BAS – програмне забезпечення, яке допоможе керувати створенням, зберіганням, контролем та обміном юридично значимих документів в електронній формі. З використанням Едо відпадає необхідність роздруковувати, підписувати та надсилати поштою докуменди в паперовій формі, тепер обмін можна здійснити через Інтернет за секунди.
Сервіс “FREDO ДокМен”
Найзручніший інструмент документообігу для кожного
Основна функція – керувати електронними повідомленнями в робочому процесі організації, надаючи можливість здійснювати оборот електронними документами з контрагентами використовуючи цифровий підпис.
У сервісі електронного документообігу організована інтеграція в типові конфігурації BAS, що дозволяє швидко обмінюватися рахунками, накладними, актами виконаних робіт (будь-який юридичний документ) з покупцями, постачальниками та контрагентами. Всього в кілька кліків можна створити і відправити документ прямо з конфігурації BAS з використанням електронного підпису!
З сервісом «FREDO ДокМен» Ви маєте можливість:
- створювати, підписувати і здійснювати обмін документами в електронному
- вигляді по заданим шаблонам в один клік;
- експорт електронних документів прямо з конфігурації;
- організований обмін з M.E.Doc, Сота, Звіт
- імпорт документів з «FREDO ДокМен» в конфігурацію.
Переваги «FREDO ДокМен»:
- значне зменшення витрат на документообіг з контрагентами;
- висока швидкість обміну документами в електронному вигляді (рахунки, акти виконаних робіт і т.д.);
- відпадає необхідність вводити в інформаційну базу вхідну документацію;
- виключається необхідність ведення архіву документів;
- автоматичне ведення журналу та реєстру документів;
- зниження можливості допустити помилки при введенні даних (людський фактор);
- настройка прав для облікових записів користувачів BAS з призначенням прав обміну електронними документами з контрагентами;
- розподіл прав на формування документа і право його підпису;
- налаштовує фільтри дають можливість підписувати документи групами.
Де реалізований сервіс FREDO ДокМен:
- BAS Бухгалтерія
- BAS Управління торгівлею
- BAS Роздрібна торгівля
- BAS КУП
- BAS Малий бізнес
- та інші популярні рішення
Умови підключення
- Договір на «FREDO ДокМен» може оформити будь-який користувач, який має зареєстровану програму BAS.
- На одну поставку ПП можна зареєструвати один договір «FREDO ДокМен»! Якщо є необхідність підключення до сервісу кількох організації, необхідно укласти договір «FREDO ДокМен. Додаткове підключення »
- Основний договір «FREDO ДокМен» можна зробити висновок на період від 1 до 12 міс. Додаткове підключення реєструється на період основного підключення.
- Підключити сервіс передачі електронних документів FREDO ДокМен можуть користувачі BAS як з чинним договором ІТС, так і без.
За детальною інформацією звертайтеся до наших фахівців.