Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Сервіс “FREDO ДокМен”

Сервіс «FREDO ДокМен» сервіс електронного документообігу BAS – програмне забезпечення, яке допоможе керувати створенням, зберіганням, контролем та обміном юридично значимих документів в електронній формі. З використанням Едо відпадає необхідність роздруковувати, підписувати та надсилати поштою докуменди в паперовій формі, тепер обмін можна здійснити через Інтернет за секунди.

8220 FREDO 8221

Сервіс “FREDO ДокМен”

Найзручніший інструмент документообігу для кожного

Основна функція – керувати електронними повідомленнями в робочому процесі організації, надаючи можливість здійснювати оборот електронними документами з контрагентами використовуючи цифровий підпис.

У сервісі електронного документообігу організована інтеграція в типові конфігурації BAS, що дозволяє швидко обмінюватися рахунками, накладними, актами виконаних робіт (будь-який юридичний документ) з покупцями, постачальниками та контрагентами. Всього в кілька кліків можна створити і відправити документ прямо з конфігурації BAS з використанням електронного підпису!

Перелік цін онлайн-сервісу «FREDO ДокМен»

Вид доступу до онлайн-сервісу

Ціна з ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен” (основне підключення) 1 місяць

99.00 грн

Доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен” (додаткове підключення) 1 місяць

99.00 грн

З сервісом «FREDO ДокМен» Ви маєте можливість:

  • створювати, підписувати і здійснювати обмін документами в електронному
  • вигляді по заданим шаблонам в один клік;
  • експорт електронних документів прямо з конфігурації;
  • організований обмін з M.E.Doc, Сота, Звіт
  • імпорт документів з «FREDO ДокМен» в конфігурацію.

Переваги «FREDO ДокМен»:

  • значне зменшення витрат на документообіг з контрагентами;
  • висока швидкість обміну документами в електронному вигляді (рахунки, акти виконаних робіт і т.д.);
  • відпадає необхідність вводити в інформаційну базу вхідну документацію;
  • виключається необхідність ведення архіву документів;
  • автоматичне ведення журналу та реєстру документів;
  • зниження можливості допустити помилки при введенні даних (людський фактор);
  • настройка прав для облікових записів користувачів BAS з призначенням прав обміну електронними документами з контрагентами;
  • розподіл прав на формування документа і право його підпису;
  • налаштовує фільтри дають можливість підписувати документи групами.

Де реалізований сервіс FREDO ДокМен:

  • BAS Бухгалтерія
  • BAS Управління торгівлею
  • BAS Роздрібна торгівля
  • BAS КУП
  • BAS Малий бізнес
  • та інші популярні рішення

Умови підключення

  1. Договір на «FREDO ДокМен» може оформити будь-який користувач, який має зареєстровану програму BAS.
  2. На одну поставку ПП можна зареєструвати один договір «FREDO ДокМен»! Якщо є необхідність підключення до сервісу кількох організації, необхідно укласти договір «FREDO ДокМен. Додаткове підключення »
  3. Основний договір «FREDO ДокМен» можна зробити висновок на період від 1 до 12 міс. Додаткове підключення реєструється на період основного підключення.
  4. Підключити сервіс передачі електронних документів FREDO ДокМен можуть користувачі BAS як з чинним договором ІТС, так і без.

За детальною інформацією звертайтеся до наших фахівців.

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання