fbpx

Сервіс “FREDO ДокМен”

FREDO_LOGO_а4

Сервіс «FREDO ДокМен» сервіс електронного документообігу 1С:Підприємство та BAS – програмне забезпечення, яке допоможе керувати створенням, зберіганням, контролем та обміном юридично значимих документів в електронній формі. З використанням Едо відпадає необхідність роздруковувати, підписувати та надсилати поштою докуменди в паперовій формі, тепер обмін можна здійснити через Інтернет за секунди.

Основна функція – керувати електронними повідомленнями в робочому процесі організації, надаючи можливість здійснювати оборот електронними документами з контрагентами використовуючи цифровий підпис.

У сервісі електронного документообігу організована інтеграція в типові конфігурації 1С:Підприємство та BAS, що дозволяє швидко обмінюватися рахунками, накладними, актами виконаних робіт (будь-який юридичний документ) з покупцями, постачальниками та контрагентами. Всього в кілька кліків можна створити і відправити документ прямо з конфігурації 1С:Підприємство або BAS з використанням електронного підпису!

З сервісом «FREDO ДокМен» Ви маєте можливість:

  • створювати, підписувати і здійснювати обмін документами в електронному
  • вигляді по заданим шаблонам в один клік;
  • експорт електронних документів прямо з конфігурації;
  • організований обмін з M.E.Doc, Сота, Звіт
  • імпорт документів з «FREDO ДокМен» в конфігурацію.

Переваги «FREDO ДокМен»:

  • значне зменшення витрат на документообіг з контрагентами;
  • висока швидкість обміну документами в електронному вигляді (рахунки, акти виконаних робіт і т.д.);
  • відпадає необхідність вводити в інформаційну базу вхідну документацію;
  • виключається необхідність ведення архіву документів;
  • автоматичне ведення журналу та реєстру документів;
  • зниження можливості допустити помилки при введенні даних (людський фактор);
  • настройка прав для облікових записів користувачів 1С:Підприємство з призначенням прав обміну електронними документами з контрагентами;
  • розподіл прав на формування документа і право його підпису;
  • налаштовує фільтри дають можливість підписувати документи групами.

Перелік цін онлайн-сервісу «FREDO ДокМен»

Вид доступу до онлайн-сервісу Ціна, грн
Доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен” (основне підключення) 1 місяць 83
Доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен” (додаткове підключення) 1 місяць 83

Де реалізований сервіс FREDO ДокМен:

  • Бухгалтерія 8 для України
  • BAS Управління торгівлею
  • BAS Роздрібна торгівля
  • Управління невеликою фірмою для України
  • Управління торговим підприємством для України
  • Управління виробничим підприємством для України
  • та інші популярні рішення

Умови підключення

Договір на «FREDO ДокМен» може оформити будь-який користувач, який має зареєстровану програму 1С:Підприємство На одну поставку 1С:Підприємство можна зареєструвати один договір «FREDO ДокМен»! Якщо є необхідність підключення до сервісу кількох організації, необхідно укласти договір «FREDO ДокМен. Додаткове підключення » Основний договір «FREDO ДокМен» можна зробити висновок на період від 1 до 12 міс. Додаткове підключення реєструється на період основного підключення. Підключити сервіс передачі електронних документів FREDO ДокМен можуть користувачі 1C:Підприємство як з чинним договором ІТС, так і без.

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит