FREDO ДокМен

Сервіс «FREDO ДокМен» - сервіс електронного документообігу 1С:Підприємство - програмне забезпечення, яке допоможе керувати створенням, зберіганням, контролем та обміном юридично значимих документів в електронній формі. З використанням Едо відпадає необхідність роздруковувати, підписувати та надсилати поштою докуменди в паперовій формі, тепер обмін можна здійснити через Інтернет за секунди.

Основна функція - керувати електронними повідомленнями в робочому процесі організації, надаючи можливість здійснювати оборот електронними документами з контрагентами використовуючи цифровий підпис.

У сервісі електронного документообігу організована інтеграція в типові конфігурації 1С: Підприємство, що дозволяє швидко обмінюватися рахунками, накладними, актами виконаних робіт (будь-який юридичний документ) з покупцями, постачальниками та контрагентами. Всього в кілька кліків можна створити і відправити документ прямо з конфігурації 1С:Підприємство з використанням електронного підпису!

З сервісом «FREDO ДокМен» Ви маєте можливість:

  • створювати, підписувати і здійснювати обмін документами в електронному
  • вигляді по заданим шаблонам в один клік;
  • експорт електронних документів прямо з конфігурації;
  • організований обмін з M.E.Doc, Сота, Звіт
  • імпорт документів з «FREDO ДокМен» в конфігурацію.

Переваги «FREDO ДокМен»:

  • значне зменшення витрат на документообіг з контрагентами;
  • висока швидкість обміну документами в електронному вигляді (рахунки, акти виконаних робіт і т.д.);
  • відпадає необхідність вводити в інформаційну базу вхідну документацію;
    виключається необхідність ведення архіву документів;
    автоматичне ведення журналу та реєстру документів;
    зниження можливості допустити помилки при введенні даних (людський фактор);
    настройка прав для облікових записів користувачів 1с підприємство Едо з призначенням прав обміну електронними документами з контрагентами;
    розподіл прав на формування документа і право його підпису;
    налаштовує фільтри дають можливість підписувати документи групами.

Вартість договору на сервіс «FREDO ДокМен»

Сервіс Ціна з ПДВ 20%
«FREDO ДокМен» Основне підключення (вартість за 1 місяць) 51 грн.
«FREDO ДокМен» Додаткове підключення (вартість за 1 місяць) 51 грн.
Перехід на мережеве використання: сервіс «FREDO ЗВІТ» або сервіс «FREDO ДокМен» (разовий платіж, для кожного підприємства) 360

Де реалізований сервіс FREDO ДокМен:

  • Бухгалтерія 8 для України
  • Управління торгівлею для України
  • Роздріб для України
  • Управління невеликою фірмою для України
  • Управління торговим підприємством для України
  • Управління виробничим підприємством для України
  • Управління підприємством 2.0

Умови підключення

Договір на «FREDO ДокМен» може оформити будь-який користувач, який має зареєстровану програму 1С:Підприємство

На одну поставку 1С:Підприємство можна зареєструвати один договір «FREDO ДокМен»! Якщо є необхідність підключення до сервісу кількох організації, необхідно укласти договір «FREDO ДокМен. Додаткове підключення »

Основний договір «FREDO ДокМен» можна зробити висновок на період від 1 до 12 міс. Додаткове підключення реєструється на період основного підключення.

Підключити сервіс передачі електронних документів FREDO ДокМен можуть користувачі 1C:Підприємство як з чинним договором ІТС, так і без ІТС).

☎+38 (044) 393-41-07, ✉ support@a4.com.ua

FREDO ДокМен
5 (100%) 1 vote

Залишити заявку

[contact-form-7 id="208" title="Cherry contact form"]

Skip to toolbar