fbpx

Що таке УТП? Можливості 1С:Підприємство Управління торговим підприємством

Что такое УТП Возможности 1СПідприємство Управление торговым предприятием

У даній статті ми опишемо, що таке УТП. Розповімо про можливості програмного забезпечення. Ви дізнаєтеся, чим може бути корисна для Вас дана конфігурація. Детальний опис УТП і ціни на програму за посиланням.

1С:Підприємство Управління торговим підприємством – система автоматизації бізнесу. З її допомогою можна організувати роботу компанії, що займається будь-яким видом комерційної діяльності. Конфігурація дає можливість управляти наступними процесами:

  • Закупівлі;
  • Продажі;
  • Складський облік;
  • Ціноутворення;
  • Грошовий потік;
  • Облік виробництва;
  • Персонал і розрахунок зарплати;
  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Аналіз діяльності;
  • та інші.

Розглянемо докладно, що таке УТП

Система дає можливість автоматизувати кілька підприємств. Вести їх облік можна в окремій для кожної організації базі або в єдиному інформаційному просторі. Також передбачено ведення одночасно управлінського та регламентованого обліку. Перший вид проводиться для всього підприємства в цілому, а регламентований – по окремим організаціям.

За допомогою 1С:Підприємство Управління торговим підприємством Ви можете автоматизувати і контролювати оптові, а також роздрібні продажі. Передбачені різні способи реалізації товару:

  • Під замовлення;
  • У кредит;
  • За передоплатою;
  • та інші.

Функціонал системи дозволяє планувати обсяги, собівартість і відпускні ціни продажів. Для цього враховується вся необхідна інформація, вартість товару у конкурентів, постачальників, реалізація за минулі періоди, залишки на складах і т.д.

Використовуючи прикладне рішення Ви можете регулювати внутрішні замовлення та від споживачів. У будь-який час можна моніторити їх виконання, взаємовідносини з клієнтами, постачальниками, проводити оцінку надійності та результативності роботи з контрагентами.

Функціональні можливості рішення дозволяють управляти закупівлями грунтуючись на різних показниках. Це може бути фактичний та прогнозований рівень запасів на складах, план продажів і т.д. Передбачені оформлення, а також контроль виконання замовлень, прогнозування потреб у товарах, формування графіків поставок і платежів.

В 1С:Підприємство УТП реалізована регулювання відносин з постачальниками, клієнтами та іншими контрагентами. В системі зберігається вся інформація про них. Ви можете моніторити виконання запланованих контактів та угод, аналізувати причини відмов клієнтів, рекламну стратегію. Також за допомогою рішення можна управляти робочим часом підлеглих і своїм.

У конфігурації доступна опція управління персоналом та розрахунок заробітної плати. Рішення зберігає всю інформацію про співробітників: контакти, займана посада, відділ, початок роботи, відпустки і звільнення. При обчисленні зарплати беруться до уваги присутність в компанії:

  • Інвалідів;
  • Пенсіонерів;
  • Шахтарів;
  • Податкових нерезидентів.

Що таке УТП? Це можливість підвищити продуктивність підприємства

Завдяки широким функціональним можливостям конфігурації Ви можете контролювати діяльність компанії. Знати про перебіг процесів і управляти ними. Система містить в собі набір інструментів дозволяє вести податковий та бухгалтерський облік, регулювати взаємовідносини з клієнтами, постачальниками, управляти закупівлями, продажами, складом і т.д.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми завжди раді Вам допомогти!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит