
Існує безліч програмного забезпечення для бізнесу. Сьогодні ми розглянемо, що таке система Бітрікс24. Підприємці використовують різні прикладні рішення для реалізації цілей і оптимізації діяльності. Дізнаємося, чим може бути корисна ці програми.
Система Бітрікс24 – інструмент для управління бізнесом
Програмне забезпечення являє собою комплекс з п’яти наступних компонентів:
- CRM;
- Завдання і проекти;
- Контакт центр;
- Сайти та магазини;
- Офіс.
Далі детально розглянемо кожен з них.
CRM
Інструмент, призначений для управління продажами та взаємодією з клієнтами. Завдяки йому кожне звернення замовника не залишається без уваги і обробляється. Система CRM допомагає провести клієнта від “холодного” контакту до успішної операції. Відстежується кількість звернень в обробці, на якій воно стадії та хто займається цим процесом.
Всі дзвінки, листування, чати з клієнтами на сайті і в соцмережах зберігаються в системі. У будь-який час можна переглянути історію, а також як покупці оцінюють роботу співробітників підприємства.
CRM-маркетинг дає можливість здійснювати індивідуальні пропозиції різних сегментів, повторно проводити продаж і залучати нових покупців. Передбачена розсилка електронною поштою, SMS-повідомленнями, можна використовувати готові шаблони або створювати свої. Також система дозволяє оцінювати ефективність даного роду реклами.
Завдання і проекти
Система Бітрікс24 передбачає швидку постановку задач для керівників і співробітників. В чаті буде оповіщення про нове завдання, а також про терміни його виконання. Всі доручення для персоналу можна розділяти по блокам, створеним керівництвом, в системі відображається інформація про відповідальних осіб, терміни, стадії.
Програмне забезпечення контролює виконання завдань і сигналізує про те, на які потрібно звернути увагу в першу чергу. Для кожного завдання можна призначити виконуючого, спостерігача і постановника. Для кожної з ролей свої права доступу.
Контакт-центр
Дана система дозволяє підключити до Бітрікс24 соціальні мережі – Instagram, Facebook, Viber, Telegram і інші. З єдиного чату можна відповідати на повідомлення. Таким чином клієнти отримують відповіді швидко і через зручні для них месенджери. Вся історія покупця зберігається в CRM.
Передбачена можливість підключити сайт і телефон – власний, орендований номер або АТС. Повідомлення від клієнтів з підключеного сайту видно в Бітрікс24, а відповіді дані в системі відображаються для покупців знову на сайті. Всі дані зберігаються в CRM.
Доступні автовідповідач – повідомляє клієнту про те, що дзвінок зроблений або в неробочий час, або при великій завантаженості; поділ дзвінків по рекламним каналам – дозволяє зрозуміти звідки приходить багато покупців і вибрати стратегію на майбутнє; оцінки роботи менеджерів від клієнтів.
Сайти та магазини
В системі Бітрікс24 доступний конструктор для самостійного створення сайтів. Передбачені онлайн-чати, форма зворотного зв’язку, дзвінки.
Аналогічно існує конструктор для створення інтернет-магазину. Можна підтягнути фотографії товарів з Instagram або скористатися шаблоном, потім встановити ціни. Магазин буде доступний для роботи через 15 хвилин.
Дані як з магазину так і сайту автоматично вносяться в CRM.
Офіс
Система дозволяє переглянути структуру компанії, швидко знайти необхідного працівника для вирішення завдань. “Офіс” дає можливість формувати колективні чати, контролювати робочий час співробітників, переглядати документи без завантаження, редагувати їх разом з колегами онлайн можна через GoogleDocs і т.д.
Система Бітрікс24 спрямована на спрощення управління бізнесом
Програмне забезпечення дозволяє контролювати і оптимізувати роботу з клієнтами, оцінювати діяльність співробітників, формувати і ставити завдання для персоналу. Можна створювати сайти, інтернет-магазини та управляти ними.
Наша компанія не реалізує даний продукт, але ми можемо запропонувати Вам альтернативні більш просунуті рішення для бізнесу! За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!