Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Що таке програмні РРО?

Закон №533-IX зобов’язує ФОП 2, 3 і 4 групи, які є платниками єдиного податку, вести свою діяльність з використанням реєстраторів розрахункових операцій – РРО. З 1 серпня 2020 року законодавством передбачено користування апаратними та електронними фіскальними реєстраторами. Тому в даній статті ми розглянемо, що таке програмні РРО.

Такого роду системи можуть спростити життя підприємців. Значно зменшується кількість паперової тяганини, швидше та простіше починається зміна, передбачена можливість не друкувати чек, не потрібен ремонт пристрою. Щоб працювати з програмним РРО необхідно:

  • Смартфон, планшет або комп’ютер;
  • Підключення до мережі Інтернет;
  • Кваліфікований електронний цифровий підпис;
  • Електронний РРО.

Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →

Програмні РРО та хто повинен їм користуватися?

Зараз і в майбутньому

З 1 січня 2021 року

З 1 квітня 2021 року

  • 2 і 3 група, за умови, що їх дохід за один календарний рік перевищує 1 млн. гривень
  • Підприємці, які займаються реалізацією “технічно складної” продукції, що може бути відремонтована по гарантії
  • У разі продажу ліків і товарів медичного призначення
  • Надають послуги або продукцію за допомогою мережі Інтернет
  • Пропонують сервіс медичного характеру
  • Пункти обміну валют і автозаправні станції
  • ФОП, які продають ювелірні вироби, продукцію, що вже експлуатували, автомобільні запчастини, текстиль, за винятком продажів на ринку за готівку
  • Підприємці, чия сфера діяльності – громадське харчування
  • Готельний та туристичний бізнес
  • Всі ФОП 2-4 груп, які є платниками єдиного податку

Що таке програмні РРО та як з ними працювати?

Щоб почати користуватися електронними фіскальними реєстраторами, необхідно скористатися наступним алгоритмом:

  1. Завантажити програмний РРО на пристрій;
  2. Реєструємо його та переходимо в електронний кабінет податкової служби;
  3. Вводимо назву продукції;
  4. Запускаємо електронний РРО;
  5. Відкриваємо зміну;
  6. Під час реалізації створюємо чек;
  7. Відправляємо його в податкову службу, після чого йому присвоюється фіскальний номер;
  8. Чек можна роздрукувати, відправити клієнту за допомогою месенджера, надати його QR-код, також можна сфотографувати або відправити за допомогою Bluetooth або інших обмінників.
  9. Закриваємо зміну, створюємо Z-звіт, електронний або паперовий. Дана дія виконується кожен день, коли проводилися розрахункові операції.

Контрольні стрічки формуються коли немає доступу до мережі, і зберігаються поки не виконана відправка електронних чеків і Z-звітів. За умови, що у Вас проблеми з Інтернетом створювати чеки в програмі Ви можете до 36 годин. Необхідно, щоб податкова діапазон фіскальних номерів. Зверніть увагу, що без підключення до мережі можна працювати 168 годин на місяць. Після того, як відновився доступ до Інтернету протягом години оповіщається податкова і відправляються всі створені оффлайн чеки. Коли в роботі програмного РРО присутні помилки, діяльність припиняється поки їх не усунуть.

Схема роботи електронного РРО

Якщо Вас цікавлять програмні продукти лінійки BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання