fbpx

Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року

Інформація для користувачів і партнерів

Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року

У жовтні 2016 року була випущена нова редакція 2.0 програми "Бухгалтерія для  України", яка є розвитком редакції 1.2, розроблена на сучасному інтерфейсі "Таксі" та містить низку нововведень практично у всіх підсистемах обліку.

Одночасно з випуском нової редакції 2.0 було оголошено про плани підтримки
попередньої редакції 1.2 до кінця здачі звітності за 2017 рік (до кінця квітня 2018 року).

У зв'язку зі зверненнями, що надходили від користувачів та партнерів, про  необхідність додаткового часу для завершення переходу на редакцію 2.0 для кастомізованих рішень інформаційним листом №2018-1270 від 25.04.2018 р.
було оголошено про платну підтримку редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" до кінця 2018 року. У цьому ж інформаційному листі було повідомлено про плани припинення підтримки редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" з 2019 року.

Статистика використання сервісу платної підтримки редакції 1.2 програми
"Бухгалтерія для України" показала, що кількість користувачів цієї редакції
досить мала і з кожним місяцем вона зменшується.

Тому поточним листом ми підтверджуємо раніше опубліковані плани і заздалегідь
інформуємо користувачів та партнерів про припинення підтримки (платної
і безкоштовної) редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" після закінчення
здачі звітності за 2018 рік (з травня 2019 року).

Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще працюють в редакції 1.2 програми
"Бухгалтерія для України", перейти на редакцію 2.0 даної програми.

Переваги редакції 2.0 програми "Бухгалтерія для України" над редакцією 1.2

Використання інтерфейсу "Таксі" з притаманними йому перевагами:

  • великий шрифт;
  • збільшений робочий простір;
  • нова система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон,
    меню розділів;
  • доступ до повнотекстового пошуку, вибраному, меню функцій та історії
    з будь-якого вікна;
  • зручний пошук в списках, управління пошуком;
  • можливість додати в вибране як об'єкти (документи, елементи довідників
    та ін.), так і команди.

Можливість налаштування інтерфейсу програми відповідно до потреб і звичок
користувача, в тому числі за аналогією з інтерфейсом редакції 1.2.

Використання функціональних опцій, які дозволяють очищати інтерфейс програми
від об'єктів (довідників, документів, звітів) певного функціоналу,
що не використовуються.

Передбачені опціональні налаштування наступного функціоналу:

  • облік розрахунків у валюті;
  • облік зворотної тари;
  • облік бланків суворого обліку;
  • ведення діяльності за договорами комісії;
  • ведення роздрібної торгівлі;
  • ведення виробничої діяльності.

Спрощена робота з банківськими документами. Новий документообіг руху
безготівкових грошових коштів позбавлений дублюючих документів – платіжних ордерів.

У кадровому обліку оптимізований документообіг і реалізована можливість ведення
спрощеного кадрового обліку. Автоматизований перехід зі спрощеного кадрового
обліку на повний.

Розширені можливості підсистеми розрахунку заробітної плати. Спрощено процедуру відображення нарахованої заробітної плати в обліку та оформлення виплати заробітної плати. Передбачено розділення процесу розрахунку/нарахування зарплати та формування проводок.

Додані звіти для управлінців. Звіти будуються за бухгалтерськими проводками,
але дані виводяться у зручній формі для управлінців та власників компанії.

Додана підсистема версіонування об'єктів, яка дозволяє відстежити зміну об'єкта
(довідник, документ, регістр обліку) і за необхідності відновити дані.

Редакція 2.0 програми "Бухгалтерія для України" може працювати в різних режимах, починаючи від базового режиму на комп'ютері користувача і закінчуючи розміщенням в "хмарі" для роботи з планшетів і мобільних пристроїв.

Перехід з редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" на редакцію 2.0

Всі користувачі програми "Бухгалтерія для України" можуть перейти на нову
редакцію 2.0 в рамках поточної технічної підтримки:

  • користувачі ПРОФ версії – за наявності діючого договору ІТС;
  • користувачі Базовою версії – безкоштовно.

Перехід на актуальну версію програми редакції 2.0 здійснюється оновленням
актуальної версії програми редакції 1.2 (на момент виходу цього інформаційного
листа – 1.2.47), при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються
(документи інформаційної бази, введені під час роботи на редакції 1.2,
та їх проводки після оновлення зберігаються і доступні для перегляду, формування
звітів та коригування).

Користувачам, у яких встановлена старіша версія програми редакції 1.2, необхідно попередньо виконати оновлення конфігурації до актуальної версії (активувавши сервіс платної підтримки редакції 1.2).

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит