Програма для салону краси призначена головним чином для автоматизації та оптимізації обліку всіх бізнес процесів в сфері краси. Може використовуватися як в одиночних організаціях, так і цілих мережах перукарень, масажних, манікюрних салонів, в спа-центрах, соляріях, лазнях і т.д. Програма для салонів краси в Україні користується великою популярністю, тому що має величезний ряд переваг, здатних вивести бізнес на новий рівень.
Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →
Функціонал програмного забезпечення
Управління салоном краси за допомогою програмного забезпечення на базі програм BAS дозволить вам:
- Вести базу клієнтів в одному місці і мати до неї постійний доступ. Більше ніяких втрачених контактів.
- Складати звітність по клієнтам за різними показниками: статистика відвідування, продаж, різні рейтинги по набору процедур і скасувань записів і т.д.
- Розробка мотиваційних систем для постійних клієнтів
- Контроль і облік системи лояльності для клієнтів: дисконтні карти, розрахунок знижок і акцій, різні бонусні системи з нарахуванням балів або грошових коштів на карту і т.д.
- Програма для перукарні дозволить вести прозорий розрахунок заробітної плати для співробітників. При цьому можна враховувати ставку, відсотки від прибутку з кожного клієнта, завантаженість майстра, годинник його роботи.
- Складання звітності по кожному співробітнику, аналіз їх робочої діяльності, розробка мотиваційних програм
- Облік графіка робочих змін
- Управління салоном краси також вимагає точного обліку всіх матеріалів, складських запасів. Аналізу даних для своєчасних закупівель. Ви можете тепер контролювати повний процес – від надходження та реалізації до продажу, переміщення між точками і інвентаризації
- Абсолютно всі касові операції та банківські
- Облік витратних матеріалів в салоні краси
Адже такі програми як “BAS Бухгалтерія” та “BAS Малий бізнес” – сучасний і точний метод повної автоматизації важливих процесів і аспектів вашого бізнесу. При впровадженні програмного забезпечення враховуються всі ваші побажання і структура вашого бізнесу. Програма має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і не викличе проблем в користуванні, а наші співробітники проводять повний технічний супровід.
Галузеве рішення призначено для автоматизації управління та обліку в одиночних і мережевих салонах краси, перукарнях, манікюрних і масажних салонах, студіях засмаги, лазнях, саунах та інших оздоровчих установах.
Що ще вміє ця програма:
Функції CRM-системи
- Ведення бази клієнтів;
- Попередній запис (одночасний запис відразу до декількох майстрів), онлайн-запис;
- Система нагадувань;
- Розсилка SMS та e-mail повідомлень клієнтам безпосередньо з програми;
- Звіти по клієнтах (статистика відвідування салону, завантаження робочих місць, продажі по клієнтах, рейтинг клієнтів за скасуваннями записів, повторне звернення клієнтів до майстрів і багато інших).
Проведення маркетингових заходів для утримання/залучення клієнтів, а також підвищення рівня сервісу та якості послуг, що надаються
- Проведення опитувань;
- Аналіз ефективності реклами.
"BAS Малий бізнес"
Докладніше про програму
Система підвищення лояльності клієнтів
- Дисконтні картки;
- Накопичувальні знижки;
- Бонусна система з нарахуванням на особистий рахунок клієнта;
- Надання знижки у вигляді відсотка, суми чи подарунка;
- Подарункові сертифікати.
Управління персоналом
- Планування графіку роботи майстрів;
- Відображення фактично відпрацьованого часу роботи майстрів;
- Управлінський розрахунок зарплати (оклад по днях, годинах, % від надання послуг, від продажу товарів, від загальної виручки салону);
- Ведення взаєморозрахунків із співробітниками;
- Звіти по співробітниках (план-фактний аналіз робочого часу, продажі співробітників, рейтинг співробітників по залученню і утриманню клієнтів і багато інших.)
Облік товарів і матеріалів на складі
- Планування потреб у номенклатурі;
- Контроль критичних залишків, як у майстра, так і на складі;
- Повний цикл складських операцій за товарами і матеріалами (надходження, повернення, реалізація, переміщення, списання та інвентаризація);
- Передача матеріалів майстру під звіт;
- Списання матеріалів за нормами під час надання послуг;
- План-фактний аналіз витрат матеріалів;
- Роздрібний продаж товару клієнтам;
- Заповнення документів із використанням терміналу збору даних;
- Оцінка складських запасів у закупівельних або роздрібних цінах.
Облік грошових коштів
- Касові та банківські операції;
- Завантаження банківських виписок із систем “Клієнт-банк”;
- Облік оплати послуг банківськими картами;
- Особові рахунки клієнтів.
Аналіз діяльності салону
- Контроль роботи салону через Інтернет;
- Статистика відвідування салону, структура продажів і запасів;
- Аналіз ефективності роботи персоналу;
- Розрахунок собівартості;
- Фінансовий результат діяльності салону;
- Отримання керівництвом салону звітів щодо виручки та прибутку за допомогою SMS або e-mail повідомлень.
Адміністрування і інтеграція
Передбачено розмежування прав доступу до функцій програми, контроль дій персоналу.
Об’єднання мережі салонів в єдиний інформаційний простір за допомогою мережі Інтернет.
Інтеграція
- “BAS Бухгалтерія” – бухгалтерський і податковий облік ведеться з використанням вже накопичених даних про роботу салону, що виключає повторне введення інформації.
Широкий спектр торгового обладнання, що підключається
- Фіскальні реєстратори;
- Сканери штрихових кодів;
- Термінали збору даних;
- Зчитувачі магнітних і безконтактних карт;
- Еквайрингові термінали.
Конфігурація має закриті ділянки коду і захищена ключем апаратного захисту.
За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії.