Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Сервіс “Пактум.Контрагент”

Сервіс Пактум.Контрагент дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про  контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.

Функціональні можливості сервісу Пактум.Контрагент

8220 8221

Сервіс “Пактум.Контрагент”

Актуальні дані завжди під рукою

  • Перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента у відкритих державних реєстрах.
  • Автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування.
  • Заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

Переваги Пактум.Контрагент

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
  • Можливість натисканням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.
  • Виключення помилок під час ручного введення даних і зниження ризиків зазначення неправильних реквізитів в документах.
  • Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера та закінчуючи “хмарковим” сервісом.
  • Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

Ціна сервісу "Пактум.Контрагент"

Найменування послуги

Ціна з ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.

3 600.00 грн

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.

2 400.00 грн

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.

720.00 грн

Сервіс Пактум.Контрагент може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу (BAS і UA-Бюджет). На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу Пактум.Контрагент. При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.

Після придбання користувачем сервісу, обслуговуючій компанії слід передати дані для реєстрації доступу до сервісу за звичайними каналами. Після перевірки даних для реєстрації користувач отримує ключ активації (пінкод) або мотивовану відмову.

Використання сервісу Пактум.Контрагент

Для активації сервісу Пактум.Контрагент слід у системі автоматизації, що використовується вказати отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях сервісу не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу (створення нової картки контрагента або актуалізація даних в існуючій картці контрагента).

Пакети сервісу Пактум.Контрагент мають обмеження за кількістю запитів на добу – не більше 50 запитів.

Сервіс Пактум.Контрагент діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  • Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток.
  • Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток.
  • Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

Для продовження використання сервісу Пактум.Контрагент слід його придбати та активувати наступний пінкод.

В налаштуваннях сервісу доступна така статистична інформація:

  • дата активації;
  • поточний баланс (залишок) запитів;
  • інформація про дату завершення дії сервісу.

    За детальною інформацією звертайтеся до наших фахівців. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

    Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

    Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

    Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

    Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання