fbpx

Сервіс “А4 Особиста лінія консультування 1С:Підприємство”

liniya-konsultacii-a4

Лінія консультацій 1С:Підприємство включає в себе технічну підтримку, а також супровід систем автоматизації. За допомогою даного сервісу Ви можете швидко виявити проблеми у функціонуванні програмного забезпечення та усунути їх.

Консультації 1С:Підприємство націлені на допомогу при експлуатації типових програм. В рамках сервісу, наші співробітники надають підтримку з таких питань:

  • Налаштування та установка систем;
  • Видача додаткових пін-кодів у випадках зміни апаратної складової;
  • Реєстрація конфігурацій;
  • Ліцензування;
  • Активація ліцензій для додаткових робочих місць;

Дана послуга доступна тільки для зареєстрованих користувачів.

Умови користування лінією консультацій 1С:Підприємство:

  1. Співробітники надають послуги згідно з тарифним планом;
  2. Необхідно вказати реліз, реєстраційний номер конфігурації, а також ЄДРПОУ.

Даний сервіс поширюється тільки на типові програмні продукти.

Доопрацьовані системи обслуговуються в рамках сервісу “А4 Твій консультант 1С:Підприємство“.

Регламент роботи послуги “А4 Особиста лінія консультування 1С:Підприємство”:

  • Консультації по телефону;
  • Консультації по електронній пошті.

В обох способах необхідно вказати реліз, реєстраційний номер конфігурації, а також ЄДРПОУ. Якщо Ваше питання не потребує додаткових уточнень, Ви отримаєте відповідь протягом 1-го робочого дня.

Графік роботи сервісу:

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

    Напишіть нам:

      Тестова форма уа

      [contact-form-7 404 "Not Found"]

      Надіслати запит