Серед послуг, які надає компанія А4 не тільки впровадження програмного продукту, а й щоденний супровід ERP. Даний сервіс спрямований на вирішення труднощів, які можуть виникнути під час роботи користувачів з програмою в будь-якій структурі підприємства. Комплекс послуг такого характеру також називається – багаторівнева структура підтримки ERP.
Технічна підтримка ERP включає послуги на всіх рівнях:
Супровід ERP
Комплексна підтримка ERP систем
- Послуги по оновленню;
- Консультаційні послуги;
- Послуги з програмування;
- Технічна постановка завдань;
- Розробка функціоналу різної складності;
- Допомога в архітектурному вирішенні завдань;
- Послуги системного адміністратора;
- Послуги з оптимізації;
- Експертні послуги.
Система ERP – це високонавантажена та багатофункціональна платформа для будь-якого бізнесу, якісні послуги з підтримки відрізняються професійним, оперативним і комплексним підходом у вирішенні майбутніх завдань. Компанія А4 пропонує свій HelpDesk для контролю кількості звернень користувачам, також можна проконтролювати якість виконання послуг. Є можливість без участі компанії А4 переглядати звіти виконаних робіт за поточний місяць, такі як:
- Список робіт, проведених за заявками на обслуговування з часом початку та закінчення робіт;
- Список зафіксованих і дозволених інцидентів з часом виникнення та закриття інциденту;
- Перелік відкритих і відмовних інцидентів.
Вартість супроводу ERP
Вартість послуг підтримки ERP залежить від багатьох факторів життєдіяльності підприємства та необхідних трудовитрат, ми можемо розрахувати вартість індивідуально під будь-які потреби. Необхідно звернутися до наших аккаунт-менеджерів або напишіть нам:
Чому варто вибрати підтримку ERP від А4
Фахівці нашої компанії мають величезний досвід при впровадженні ERP систем. Щодня підвищують свою кваліфікацію за допомогою проходження сертифікацій та отримання нових статусів компанії А4. Команда підтримки А4 має злагоджений та стратегічний підхід до вирішення завдань різної складності.
Звертаючись до нас Ви отримаєте надійний інструмент організації в питаннях обслуговування облікової системи підприємства, а також оптимізацію в часових і грошових витратах на підтримку діяльності підприємства.
Інформаційно-технічний супровід ERP
Компанія А4 надає послуги техпідтримки тільки власникам ліцензійних продуктів.
Також, додатково, Ви можете уточнити наступні питання:
- Налагодження та установка ліцензій ERP;
- Ліцензування забезпечення;
- Отримання додаткових пін-кодів при внесенні змін до апаратної складової;
- Реєстрація прикладного рішення;
- Активація ліцензій на додаткові робочі місця, модулі, техпідтримку.
Також необхідно укласти договір на інформаційно-технологічний супровід в рамках правил обслуговування програмних продуктів BAS. Детальніше можна уточнити у наших менеджерів про цю послугу. За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!