fbpx

Огляд програми BAS Бухгалтерія

obzor-programmy-bas-buhgalteriya

У даній статті ми проведемо огляд програми BAS Бухгалтерія. Наведемо з якою метою впроваджується прикладне рішення та які його функціональні можливості.

Сьогодні автоматизація – необхідний процес для підтримки конкурентоспроможності організації. З її допомогою виконання рутинних операцій відбувається автоматично, що дозволить співробітникам вирішувати більше завдань. За рахунок автоматизації Ви знизите кількість помилок, підвищите продуктивність і прибутковість діяльності. Щоб провести зазначений процес необхідно відповідно програмне забезпечення.

BAS Бухгалтерія – програма призначена для автоматизації бізнес-процесів на підприємстві. В результаті впровадження системи Ви отримуєте надійний інструмент оптимізації діяльності. Функціонал дозволяє працювати в рамках поточного законодавства України, а за рахунок регулярних оновлень враховуються зміни в правовій сфері. Зазначена опція сприяє коректному оформлення документації, і до того ж знижує ризики непередбачених витрат.

 

Програмний продукт дає можливість автоматизувати облік бухгалтерського та податкового характеру. Спрощується процес формування регламентної звітності, незалежно від сфери діяльності підприємства, це може бути реалізація товарів, різного роду сервіс, виробництво та інші. Система підходить для вирішення всіх проблем, що стоять перед бухгалтерією, а саме – виписка первинної документації, облік продажів і т.д. Програма може використовуватися тільки для бухгалтерського обліку, а діяльність інших відділів вести за допомогою окремих рішень лінійки BAS.

Огляд програми BAS Бухгалтерія. Функціональні можливості

Відображення діяльності в обліку здійснюється за допомогою введення документів прикладного рішення, що відповідають первинній бухгалтерській документації. Також передбачена можливість введення окремих проводок. Щоб вводити їх кілька, програма має типові операції, їх настройка відбувається швидко та легко.

Програмне забезпечення дозволяє вести облік бухгалтерського та податкового характеру кількох підприємств. Можна здійснювати цей процес створивши окрему базу даних для кожної компанії, або ж сформувати загальну для всіх. Це буде доцільно, коли протікання бізнес-процесів підприємств тісно пов’язане між собою. Спочатку в документах відсутня рядок “Організація”. Воно автоматично з’явиться у всіх документах, за умови, що в довідник “Організації” введено більше одного підприємства.

У програмі є кілька методів оцінки товарно-матеріальних цінностей, а саме:

  • За середньої собівартості:
  • За відпускною ціною, при цьому використовується середній відсоток націнки. Застосовується в рамках роздрібної торгівлі;
  • ФІФО – оцінюються матеріали, що були придбані раніше за часом.

Зазначені способи можна використовувати для кожного підприємства незалежно один від одного.

Прикладне рішення дає можливість вести складський облік двох видів – кількісний та кількісно-сумовий. Перший вид має на увазі оцінку ТМЦ з метою бухгалтерського обліку незалежно від складу, з якого вони були отримані. Доступна можливість проводити інвентаризацію. Виходячи з її результатів визначається надлишки, а також списується недостача. Для кожного окремого складського приміщення передбачена можливість призначити відповідальну особу. У разі, коли опція складського обліку не потрібна, її можна відключити.

Реалізовано облік оптової, роздрібної та комісійної торгівлі. Формуються необхідні накладні та виписуються рахунки під час продажу товару. Облік оптових операцій відбувається згідно з договорами, що були укладені з клієнтами і постачальниками. Роздріб може відображатися оперативно або за підсумками інвентаризації. Продукція під час роздрібної торгівлі може враховуватися за вартістю покупки або реалізації. Також автоматизовані процеси фіксації повернення товарів.

Програма підтримує різні види цін:

  • Оптова;
  • Дрібнооптова;
  • Роздрібна;
  • Закупівельна;
  • Та інші.

Це дає можливість спростити відображення покупок і продажів.

За допомогою програмного забезпечення відслідковуються валютні, готівкові та безготівкові операції. Автоматизовані процеси розрахунку з контрагентами, отримання готівки за чеком, внесення коштів на банківський рахунок, калькуляція та виплата заробітної плати.

В системі передбачено облік виробництва. Розраховується собівартість матеріалів, сировини, продукції, послуг, витрати за різними статтями. Проводитися складський облік і контроль матеріалів, скільки в наявності та скільки витрачено.

BAS Бухгалтерія передбачає кадровий облік і розрахунок заробітної плати. Типові форми створюються згідно з трудовим законодавством. Автоматизовані процеси нарахування оплати праці, депонування, утримання, формування необхідної звітності. Фіксувати розрахунок з працівниками можна окремо по кожному співробітнику або ж за всіма. Облік особистих рахунків проводитися згідно зарплатними проектами. Виплата здійснюється через банк, або через касу. Коли виконуються розрахунки, враховуються люди з інвалідністю та пенсіонери, що перебувають в компанії.

Доступні опції спрощеного кадрового обліку та обліку нарахувань. Перша функція має під собою відсутність необхідності формувати кадрові документи, не зберігається історія внесених змін, дані вносяться безпосередньо в картку працівника. Спрощений облік нарахувань можна використовувати при такому ж типі кадрового. Його особливості – дані про нарахування в документі зазначаються одним рядком без додаткових реквізитів, використовується тільки оклад по днях, індексації фіксованою сумою, а також відсутні перехідні нарахування. При необхідності передбачена можливість перейти до повного обліку, кадрового та нарахувань.

Огляд програми BAS Бухгалтерія не може бути повним без того факту, що передбачена можливість працювати з різними схемами оподаткування. Програмний продукт дозволяє проводити облік таких податків:

  • На прибуток і на додану вартість;
  • На прибуток без податку на додану вартість;
  • Єдиний і на додану вартість;
  • Єдиний без на додану вартість;
  • Єдиний для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб.

В системі автоматизації можна створювати і реєструвати податкову документацію – накладні, додатки до них. На основі даних податкового обліку в програмі формується “Декларація з податку на прибуток”. Оптимізовано виконання операцій регламентного характеру по закінченню кожного періоду. Також конфігурація дає можливість користувачеві створювати стандартні бухгалтерські звіти. З їх допомогою проводиться різноплановий аналіз діяльності компанії.

За допомогою BAS Бухгалтерія можна створювати обов’язкову регламентну звітність. Вона призначена особам, які володіють підприємством, спеціальним органам, що здійснюють контроль діяльності. Програма переводить документацію для подачі в органи в необхідний формат XML автоматично. Доступна інтеграція з Fredo Звіт – сервіс призначений для формування регламентної звітності, перевірки заповнення, передачі в необхідні установи, також доступні опції шифрування та підписання за допомогою цифрового електронного підпису.

При огляді програми BAS Бухгалтерія необхідно відзначити, що існує три типи даного забезпечення:

  • BAS Бухгалтерія Базова;
  • BAS Бухгалтерія ПРОФ;
  • BAS Бухгалтерія КОРП.

Їх відмінності полягає в спектрі функціональних можливостей. Найширшим функціоналом володіє версія КОРП. Базова має в свою чергу такі обмеження:

  • Не можна вести облік декількох підприємств в загальній базі даних;
  • У базі працює один користувач;
  • Відсутня можливість доопрацьовувати програмне забезпечення, використовуються тільки типовий функціонал і оновлення;
  • Клієнт-серверний варіант ведення діяльності не передбачений;
  • Не можна працювати в розподілених базах даних;
  • Відсутня СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

Огляд програми BAS Бухгалтерія. Резюмуємо

Розробники створили систему автоматизації бізнесу з широкими функціональними можливостями. Програмне забезпечення можна використовувати на підприємстві незалежно від сфери діяльності. Підійде для торгівлі, оптової або роздрібної, виробництва, інтернет-магазину, невеликих магазинів і компаній, салонів краси, фітнес-клубів і безліч інших галузей.

Після впровадження прикладного рішення робота стане простіше. Багато рутинних операцій будуть виконуватися автоматично. Також персонал зможе справлятися з більшою кількістю завдань. Продуктивність Вашого бізнесу в цілому зросте, а як наслідок і прибутковість. Людський фактор часто призводить до різного роду помилок, співробітник може погано себе почувати, бути втомленим тощо, причини похибок різні, але з BAS Бухгалтерією їх кількість знизиться.

Програмний продукт дає можливість працювати в рамках законодавства України. Необхідна документація і звітність буде заповнюватися коректно. Регулярні оновлення конфігурації дозволяють вести діяльність з урахуванням змін в законодавчій сфері. Ви уникнете різного роду штрафів, і як наслідок – непередбачених витрат та інших неприємностей.

Впровадження даної програми дасть Вам надійний інструмент оптимізації діяльності як бухгалтерської служби, так і підприємства в цілому. На які ділянки роботи підприємства буде поширюватися функціонал прикладного рішення обираєте Ви самі. При необхідності можна автоматизувати бізнес-процеси підприємства за допомогою зазначеної системи, можна поєднувати з іншими конфігураціями. Варіант роботи залежить від потреб Вашої організації, структури та специфіки діяльності.

Замовляйте BAS Бухгалтерію у нас!

Група компаній А4 з 1997 року займається впровадженням систем автоматизації бізнесу. Ми успішно реалізували безліч різних за складністю проектів. Досвід і постійний розвиток допомагають нам робити бізнес наших клієнтів краще. У нас Ви отримаєте програму автоматизації, а також професійний супровід при роботі з нею. Мета нашої компанії – задоволення потреб Вашого бізнесу та його процвітання.

Ціну прикладного рішення Ви можете дізнатися на нашому сайті. При необхідності ми допоможемо підібрати додаткове рішення, щоб процес автоматизації пройшов максимально ефективно, а продуктивність роботи тільки зростала.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит