fbpx

Облік і списання матеріалів у 1С:Підприємство Управління торговим підприємством

учет и списание материалов в 1с

За допомогою статті Ви дізнаєтеся як проводитися облік і списання матеріалів у 1С:Підприємство УТП.

Ми розглянемо які операції передбачені програмним забезпеченням.

Опишемо як вони проводяться.

Правильне їх виконання необхідно для ефективної роботи Вашого підприємства.

Ви зможете контролювати рух продукції, її кількість і залишки.

Опис операцій обліку і списання матеріалів у 1С:Підприємство

Інвентаризація матеріалів

Фіксація результатів опису матеріалів відбувається при використанні прикладного об’єкта програми “Інвентаризація товарів на складі”.

Опис продукції на складі здійснюється за характеристиками, які відрізняють їх один від одного. Такими ознаками є номенклатура, якість і значення характеристики. В рамках внутрішнього складського обліку застосовується серія. Тому вона не розглядається як природна властивість номенклатури.

Кнопка “Заповнити” дає можливість автоматично ввести дані про залишки. Вона фіксується в стовпці “Кількість”.

Слід зазначити, що автозаповнення відбувається в двох варіантах:

  • “Заповнити по залишкам на складі (упр.)” – вводиться інформація згідно з відомостями управлінського обліку;
  • “Заповнити по залишкам на складі (бух.)” – відповідно до бухгалтерського обліку обраного підприємства.

При використанні прикладного об’єкта конфігурації “Інвентаризація товарів на складі” створюються такі дві друковані форми:

  • “Акт інвентаризації товарів на складі”;
  • “Інвентаризаційний опис (М-21)” (Зображення нижче).

Оприбуткування надлишків за складом

Для виконання даної операції необхідно використовувати документ “Оприбуткування товарів”.

Опція може бути застосована до місць зберігання різного типу. Передбачається можливість сформувати документ грунтуючись на підсумках опису матеріалів, або в форматі вільного документа, по причині прибуття надлишків продукції.

Кореспондуючий рахунок необхідно позначити на вкладці інтерфейсу “Рахунки обліку”.

Списання товарів по причині псування або недостач

Прикладний об’єкт конфігурації “Списання товарів” застосовується в таких випадках:

  • недостача матеріалів в місцях зберігання;
  • необхідність списання через псування.

Якщо під час опису матеріалів виявлено недостачу, документ формується за допомогою інструменту “Введення на підставі” прикладного об’єкта рішення “Інвентаризація товарів на складі”. Він автоматично заповнюється даними.

На вкладці “Рахунок обліку” позначається бухгалтерський рахунок витрат.

Собівартість списання матеріалів розраховується автоматично. Вона вказується не в документі, а в його рухах про регістрі.

Важливо! В результаті списання з’являється “нецільове використання” матеріалів.

Використання ТМЦ на господарські потреби

Фіксація відпрацьованих матеріалів як частина поточних, майбутніх або виробничих витрат оформляється прикладним об’єктом конфігурації “Вимога-накладна”.

Рахунок списання та оцінка витрат позначаються на вкладці “Облік витрат”.

Переміщення матеріалів між магазинами та складами підприємства

Документ “Переміщення товарів” відображає рух запасів між місцями зберігання.

  • “Відправник” – склад, що є відправною точкою матеріалів;
  • “Одержувач” – в якій прибуває товар.

Коли рух продукції здійснюється при внутрішньому замовленні, процес потрібно відобразити в таблиці прикладного об’єкта програми “Переміщення товарів”, стовпчик “Внутрішнє замовлення”.

Формування комплекту як нової одиниці складського обліку

Процес здійснюється за допомогою документа “Комплектація номенклатури”.

У програмі дія реалізується наступними способами:

  • Комплектація – формується одна позиція з багатьох.
  • Разукомплектация – на основі однієї формується кілька позицій.

Коригування додаткових параметрів матеріалів

Щоб використовувати серію і / або характеристики для проведення обліку необхідно наступне:

  • Відзначити прапори “Використовувати характеристики номенклатури” і “Використовувати серії номенклатури” в налаштуваннях параметрів.
  • У довіднику відкрити елемент “Номенклатура”. Далі потрібно зазначити “Вести облік по серіях” і “Вести облік за додатковими характеристиками” для позицій, облік яких потрібно вести за даними параметрами.

Прикладний об’єкт конфігурації “Коригування серій і характеристик товарів” дозволяє вносити зміни в параметри.

Підсумок проведення документа містить їх значення до і після.

Коригування якості ТМЦ

Ви можете самі вибрати параметри оцінки якості в довіднику “Якість”.

Прикладний об’єкт конфігурації “Коригування якості товару” дозволяє змінювати статус матеріалів на місці зберігання.

Під час проведення документа фіксуються старі значення і оприбуткування кількості позицій з новими показниками, які Ви вказали.

Системи володіють необхідними функціональними можливостями

Набір документів і команд дозволяє справно вести облік і списання матеріалів у 1С:Підприємство. Ви можете слідкувати за рівнем, залишок, використання та якість товарно-матеріальних цінностей.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми завжди раді Вам допомогти!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит