Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Що таке карта “ключ до рахунку” і навіщо ФОП відкривати рахунок в банку

8220 8221

Сьогодні ми розглянемо дві позиції, перша з них – що таке карта “ключ до рахунку” і друга – навіщо ФОП відкривати рахунок в банку. Оскільки нерідко виникають труднощі в контексті даних питань.

З картою “ключ до рахунку” часто плутанина. Що дозволено оплачувати, що ні? Чи можна використовувати кошти в особистих цілях? Як її отримати і т.д. Інформацію в доступному вигляді в Інтернеті складно знайти, а на консультації з фахівцями, часом, немає часу. Підприємцю хочеться займатися справою, а не з’ясуванням особливостей карти, хоча розуміння навіщо існує карта та як її використовувати корисно.

Відносно рахунку в банку, здавалося б, все зрозуміло – законодавство не зобов’язує ФОП відкривати його, але виникають різні ситуації при яких це необхідно.

Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →

УВАГА! Якщо у вас питання стосовно “Ключ-карти”, то його варто задавати банку в якому ви обслуговуєтесь, а ми можемо проконсультувати Вас стосовно роботи програмного забеспечення або підтримки програм для обліку та автоматизації! Ми дуже сподіваємося, що у нашій статті ви знайдете відповідь на Ваше питання

Що таке карта "ключ до рахунку"?

Карта “ключ до рахунку” являє собою електронний платіжний засіб, за допомогою якого здійснюються грошові операції в рамках договору і законодавства. Національний банк України розглядає її в якості корпоративної платіжної картки (КПК), тобто кошти, що зберігаються на ній, витрачаються на потреби компанії. Різниця в тому, що “ключ до рахунку” забезпечує доступ до розрахункового рахунку, а КПК – ні.

Часто цю карту використовую як чекову книжку і на відміну від корпоративної, видають її виключно керівнику підприємства, на інших співробітників її оформити не можна.

Умови користування карткою “ключ до рахунку”:

  • Заборонено використовувати засоби для власних потреб;
  • Розрахунково-касові операції здійснюються згідно з договорами і законодавством;
  • Безпосередньо видавати зарплату з картки не можна;
  • Знімати готівку з картки може тільки директор;
  • Після зняття або витрат грошових коштів необхідно складати авансовий звіт;
  • Щоб скористатися засобами для власних потреб доступний переказ грошей на особисті рахунки. Операція проводиться після сплати податків і зборів.

Навіщо ФОП відкривати рахунок в банку?

Як ми говорили вище, законодавство не зобов’язує ФОП відкривати рахунок в банку. Але приймати платежі на карту фізособи заборонено, в такому випадку підприємець може працювати тільки з готівкою, що в наш час досить важко і не практично. Відкривати рахунок у банку необхідно, якщо використовується POS-термінал або еквайринг на сайті.

Сплачувати податки з рахунку простіше і швидше, але якщо діяльність ведеться тільки з готівкою, то дану операцію необхідно здійснювати через банківську касу.

Відкриття рахунку в банку спрощує фінансові операції, на нього приходить оплата за товари або послуги, з неї сплачуються податки, рахунки постачальників, оренда і проводяться інші витрати спрямовані на діяльність підприємства. Для зняття коштів і різних витрат можна використовувати корпоративну картку або картку “ключ до рахунку”.

8220 8221

"BAS Малий бізнес"

Програма обліку для невеликого бізнесу

Картка "ключ до рахунку" та відкриття рахунку в банку - інструменти, що спрощують діяльність

Звичайно, вони не обов’язкові і кожен ФОП сам вирішує використовувати дані опції чи ні. Існують різні обмеження, але в той же час, з їх допомогою можна прискорити фінансові операції, сплати податків, підвищити контрольованість витрат. У будь-який момент за допомогою додатка видно різні платежі, їх стан, баланс. Користуватися зазначеними послугами чи ні також залежить від масштабів і специфіки діяльності ФОП.

Якщо у Вас виникли питання щодо програм BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання