fbpx

Програма 1С:Підприємство Управління інформаційними технологіями підприємства для України (ITIL)

1С_управление данными

Сфера інформаційних технологій, як і будь-яка інша вимагає організації в управлінні всіма процесами. 1С:Підприємство ITIL для України дозволяє вивести організацію на новий рівень – комплексний і автоматизований. Що таке ITIL? Це спосіб, при якому максимально поліпшуються всі бізнес-процеси, які пов’язані з IT. Існує думка, що ITIL 1С:Підприємство необхідно впроваджувати тільки великим IT корпораціям, а малий і середній бізнес можуть проводити всі розрахунки і процеси планування іншими способами. Це не зовсім вірно, тому що головне завдання 1С:Підприємство ITIL для України – це дозволити вам максимально швидко і легко вести контроль всіх бізнес-процесів в компанії, навіть, якщо вона невелика. Своєчасний і правильний контроль – один з кроків на шляху до розширення.

Які переваги дає ITIL 1С: Підприємство?

  • Контроль і управління роботою CALL центру і служби підтримки
  • Облік всього офісного обладнання, програмного забезпечення і т.д.
  • Організований процес прийняття заявок від клієнтів
  • Контроль бюджету, його прогнози
  • ITIL 1С:Підприємство також може допомогти в прорахунку вартості сервісів і послуг, які ви пропонуєте і т.д.

Залежно від ваших вимог і потреб ми інтегруємо виключно необхідні для вас функції. Управління інформаційних технологій може і повинно бути повністю автоматизованим і легко керованим. Таким чином у вас з’явитися можливість відстежувати і порівнювати всі фінансові показники в компанії, виявляти слабкі місця, аналізувати і рухатися в правильному напрямку.

Для великих IT корпорацій 1С:Підприємство для України ITIL є реальною необхідністю. Оскільки IT корпорації і холдинги організовують сотні процесів щодня і, природно, кожен з них вимагає контролю і звітності. ITIL 1С:Підприємство – це в першу чергу база, створена для зростання вашої компанії, своєчасного відстеження всіх процесів, які в ній відбуваються і своєчасного їх контролю.

Ціна програми 1С:Підприємство ITIL для України

Назва продуктуЦіна
Програмна продукція “ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ”6000 грн.
Програмна продукція “ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства ПРОФ”29700 грн.
Програмна продукція “ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства КОРП”64500 грн.

Основна поставка програмного продукту «ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ» включає «1С:Підприємство», конфігурацію «ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ», комплект документації, ключ захисту, ліцензію на використання системи «1С: Підприємство» на одному робочому місці і конфігурації «ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ» без обмежень кількості користувачів в рамках однієї локальної мережі (ліцензується по робочих місцях). Для розширення кількості робочих місць користувачі можуть придбати необхідну кількість додаткових ліцензій на «1С: Підприємство», а також ліцензію на використання сервера “1С: Підприємство».

Функціональні можливості 1С:Підприємство ITIL для України

Використання рішення дозволяє

Компаніям-провайдрам ІТ-послуг:

  • Керівникам компанії: керувати ІТ-інфраструктурою за допомогою ефективного професійного інструменту з уже сформованими на підставі передових практик процесами і їх взаємозв’язками, виявляти резерви і вдосконалювати якість послуг, що надаються, оптимізувати ІТ-процеси, підвищити конкурентоспроможність компанії на ринку завдяки використанню передових методик управління ІТ.

  • Керівникам проектів, менеджерам з послуг: контролювати якість ІТ-послуг, що надаються клієнтам; здійснювати моніторинг ефективності співробітників; представляти замовнику звіти про надані сервіси у зручній формі.

  • Інженерам служби супроводу: ефективно виконувати завдання з надання ІТ-сервісів клієнтам, реалізовувати проекти впровадження та супроводу, використовуючи зручний професійний інструмент; оперативно опрацьовувати звернення.

Компаніям-користувачам ІТ-послуг:

  • Керівникам компанії: знизити витрати на інформаційні сервіси й підтримку ІТ-інфраструктури; отримати обгрунтування витрат на ІТ та ефективний ІТ-сервіс як основу для розвитку бізнесу; забезпечити відповідність основних ІТ-процесів потребам бізнесу; підвищити прозорість і вимірність роботи ІТ-служби, зацікавленість ІТ-підрозділу в наданні якісного сервісу; підвищити задоволеність клієнтів компанії завдяки отриманню ними додаткових зручностей у разі звернення в службу техпідтримки.

  • ІТ-директору: встановити взаємовідносини між ІТ-службою та бізнес-підрозділами компанії за принципом “клієнт — замовник”, обгрунтувати запити на фінансування сервісів необхідної якості; вести облік наявних ресурсів; ефективно планувати роботи, активи й бюджет; здійснювати автоматизований аудит і аналіз стану ІТ-ресурсів, визначати проблемні місця; оперативно усувати збої і скоротити час можливих простоїв через проблеми в ІТ; наочно представляти результати роботи керівництву компанії; оптимізувати роботу з зовнішніми контрагентами.

  • Керівнику служби технічної підтримки: організувати ефективну роботу ІТ-фахівців; автоматизувати обробку звернень користувачів в умовах постійно зростаючих інформаційних потоків.

  • ІТ-фахівцям, системним адміністраторам: отримувати чіткі завдання; бачити доступність ресурсів, оперативно проводити інвентаризацію, переміщення обладнання; оперативно розв’язувати проблеми користувачів, використовуючи автоматизовану обробку заявок.

  • Бухгалтерам: вести облік програмного забезпечення й устаткування як об’єктів основних засобів у єдиній базі регламентованого обліку.

  • Співробітникам компанії (користувачам ІТ-послуг): отримувати якісні ІТ-послуги в задані терміни; користуватися зрозумілою системою подачі заявок для вирішення ІТ-задач.

Порівняльна таблиця функціональних можливостей рішень “1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства”

Функціональність (Процеси ITIL)

СТАНДАРТ

ПРОФ

КОРП

Управління фінансами

+

+

Ресурсно-Фінансова модель послуги

+

Управління каталогом послуг

+

+

+

Управління рівнем обслуговування

+

+

+

Управління доступністю

+

+

Перетворення послуг

+/-

+

+

Управління активами й конфігураціями

+/-

+

+

Управління релізами й розгортанням

+/-

+

+

База знань

+

+

+

Управління інцидентами

+

+

+

Управління проблемами

+

+

Управління подіями

+

+

Управління доступом

+

+

+

Виконання запитів

+

+

Управління потужностями

+

Управління безперервністю послуг

+

Управління постачальниками

+

Управління безпекою

+

Управління взаємовідносинами зі споживачами

+

Сервісне обслуговування 

Сервісне обслуговування програмних продуктів «ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ» та підтримка користувачів в частині роботи з програмним продуктом «1С: Підприємство» здійснюється по лінії Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС), в частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією «ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства СТАНДАРТ ».

“1С:ITIL Управління інформаційними технологіями підприємства” (КОРП, ПРОФ, СТАНДАРТ) — універсальні рішення для організації комплексного управління процесами у сфері інформаційних технологій. 1С:ITIL створено на основі кращих світових практик надання ІТ-послуг. Спеціалізоване рішення дозволяє ефективно і з мінімальними витратами керувати ІТ-підрозділом, службою технічної підтримки, call-центром, організувати роботу зі зверненнями клієнтів, заявками співробітників, вести облік обладнання та програмного забезпечення, сформувати каталог сервісів і визначити їх вартість, вести аналіз подій під час експлуатації обладнання, виявляти вузькі місця в ІТ-інфраструктурі компанії, контролювати ІТ-бюджет і багато іншого.

Рішення призначене для підвищення ефективності роботи підприємств, сферою діяльності яких є:

  • консалтинг в галузі інформаційних технологій;

  • системна інтеграція;

  • технічна підтримка (Service Desk);

  • а також для компаній будь-якої галузі, успішна робота яких багато в чому залежить від злагодженого й безперебійного функціонування ІТ-інфраструктури.

Впроваджуючи 1С:ITIL, компанія отримує комплексне рішення для створення й автоматизації системи управління ІТ. Адаптація рішення під специфіку бізнес-процесів компанії здійснюється на рівні налаштувань, без потреби вносити зміни в код конфігурації, що знижує вартість впровадження й супроводу.
Ефективна робота ІТ-підрозділу з використанням рішення стає конкурентною перевагою компанії, базою для розвитку і зростання бізнесу.

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит