Поля “Відкриття зовнішніх звітів і обробок” і “Синхронізація даних з іншими програмами” не можуть працювати самостійно. Функціонують вони спільно з режимом “Бухгалтер” або “Головний бухгалтер”.
У процесі роботи з системою Ви можете налаштовувати вміст і зовнішній вигляд різних форм. Наприклад, можна відключити відображення окремих реквізитів, щоб звільнити місце на формі. Для цього в них є команда “Ще” – “Змінити форму”. Список цих налаштувань можна відкрити з розділу “Адміністрування” далі “Налаштування користувачів і прав” за посиланням “Налаштування користувачів”.
У списку можна переглядати, очищати і копіювати призначені для користувача настройки звітів, зовнішнього вигляду програми та інших параметрів.
Працювати з ним зручно. Розділи дозволяють створювати необхідну звітність і контролювати діяльність підприємства.
За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми завжди раді Вам допомогти!