fbpx

Інтерфейс 1С:Підприємство Бухгалтерія

интерфейс BAS бухгалтерии

Зручний інтерфейс Бухгалтерія дає можливість вести користувачам свою діяльність. Велике меню розділів дозволяє контролювати і управляти різними процесами. Ви можете обмежувати доступ в залежності від посади співробітника, створювати різні звіти.

Інтерфейс Бухгалтерії містить багато розділів. Вони допомагають відслідковувати фінансові процеси, закупівлі та продажу. При необхідності передбачений контроль складу, виробництва, персоналу.

Керівник може аналізувати діяльність підприємства за допомогою відповідного розділу.

У ньому формуються таблиці і діаграми, що відображають стан компанії.

Розглянемо інтерфейс 1С:Підприємство Бухгалтерія

Після запуску програми у Вас відкривається початкова сторінка.

Зліва розташована панель розділів. Відкривши будь-який з них Ви побачите команди, документи і перелік звітів.

При необхідності можна додати або видалити елементи в розділі. Вибравши потрібний з них у Вас відкриється журнал документів, довідники та звіти.

Даний список дозволяє швидко знаходити Контрагента.

Ви можете створювати нові документи. Для цього необхідно натиснути кнопку “Створити”. Можна додати документ за допомогою його копіювання – кнопка листок із зеленим плюсом.

Кнопка “ДтКт” дає можливість переглядати проводки та рух документів по регістрах. Кнопка “Створити на підставі” дозволяє сформувати документ основою якого буде інший, з нього копіюється основна інформація. Наприклад, на підставі документа Реалізація товарів і послуг можна зробити повернення, податкову, надходження на банківський рахунок, прибутковий касовий ордер.

Для документа розробником вказано на підставі якого документа він може бути створений.

За допомогою поля “Пошук”, яке знаходиться в журналі документів, користувач може знайти необхідний документ (за датою, номером, контрагенту). Також є можливість провести розширений пошук.

У відкритому документі є функції проведення документа, запису, друкування друкованої форми, перегляду проводок, створення на підставі документів, приєднання необхідних файлів.

Налаштування користувачів і прав доступу в інтерфейсі BAS та 1С:Підприємство Бухгалтерія

Стандартно у програмі запропоновано такі режими доступу:

  • Адміністратор – дає право повного доступу до налаштувань і даних обліку;
  • Головний бухгалтер – повний доступ до облікового запису з можливістю зміни реквізитів організації та налаштування облікової політики;
  • Бухгалтер – повний доступ до облікових даних, відсутня можливість змінювати реквізити організації та налаштовувати облікову політику;
  • Тільки перегляд – доступ до документів і довідників без можливості їх коригування.

Для настройки доступу вибираємо з лівого боку розділ “Адміністрування”, далі “Налаштування користувачів і прав”.

Вибираємо користувача після чого, визначаємо його режим доступу.

Поля “Відкриття зовнішніх звітів і обробок” і “Синхронізація даних з іншими програмами” не можуть працювати самостійно. Функціонують вони спільно з режимом “Бухгалтер” або “Головний бухгалтер”.

У процесі роботи з системою Ви можете налаштовувати вміст і зовнішній вигляд різних форм. Наприклад, можна відключити відображення окремих реквізитів, щоб звільнити місце на формі. Для цього в них є команда “Ще” – “Змінити форму”. Список цих налаштувань можна відкрити з розділу “Адміністрування” далі “Налаштування користувачів і прав” за посиланням “Налаштування користувачів”.

У списку можна переглядати, очищати і копіювати призначені для користувача настройки звітів, зовнішнього вигляду програми та інших параметрів.

Інтерфейс 1С:Підприємство Бухгалтерія володіє широкими можливостями

Працювати з ним зручно. Розділи дозволяють створювати необхідну звітність і контролювати діяльність підприємства.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми завжди раді Вам допомогти!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

    Напишіть нам:

      Тестова форма уа

      [contact-form-7 404 "Not Found"]

      Надіслати запит