fbpx

Хмарний сервіс “Хмаринка” для програм BAS та 1С:Підприємство

ІТС “Хмаринка” — сервіс, за допомогою якого можна працювати з програмними продуктами BAS через інтернет. Ця можливість дозволяє заощадити кошти на підтримці ІТ-інфраструктури підприємства. Послуга буде корисною для компаній, яким достатньо типового функціонала, без доопрацювань конфігурацій. При необхідності всі дані можна перенести до локальної версії програм.

Робота з системами автоматизації BAS через ІТС “Хмаринка” не відрізняється від тиражних версій. Користувач має ті ж інструменти, що дозволяє вирішувати необхідні завдання. За допомогою цього сервісу можна організувати віддалену роботу співробітників. Доступ до прикладного рішення цілодобовий, з будь-якої точки світу.

Сервіс ІТС "Хмаринка" для роботи з популярними програмами в інтернеті

Всі дані захищені та надійно зберігаються. Сервера постійно перебувають під охороною, у приміщеннях встановлені протипожежні системи. Також регулярно проводиться резервне копіювання інформації. Доступ до даних мають лише ті користувачі, яким надає його підприємство. Сервіс ІТС “Хмара” – зручний та надійний інструмент для оптимізації бізнесу.

“Хмаркові” технології дозволяють:

  • керівникам, підприємцям, менеджерам та працівникам облікових служб – працювати з програмами BAS через інтернет з будь-якої точки світу, у будь-який час;
  • організувати одночасну роботу в інформаційній базі різних віддалених підрозділів/офісів компанії;
  • спростити роботу бухгалтерів та аутсорсерів, які обслуговують кілька організацій (наприклад, працюючих вдома);
  • за потреби легко надати доступ до своєї інформаційної бази зовнішньому аудитору чи консультанту.

Тарифи сервісу ІТС "Хмаринка"

ТарифЦіна, грн.
Доступ до онлайн-сервісу “Хмаринка” з використанням інтернет-програм BAS за тарифом DEMO на 1 місяць
Доступ до онлайн-сервісу “Хмаринка” з використанням інтернет-програм BAS за тарифом Small на 1 місяць390
Доступ до онлайн-сервісу “Хмаринка” з використанням інтернет-програм BAS за тарифом Small на 6 місяців2200
Доступ до онлайн-сервісу “Хмаринка” з використанням інтернет-програм BAS за тарифом Small на 12 місяців4120
Доступ до онлайн-сервісу “Хмаринка” з використанням інтернет-програм BAS. Додатковий сеанс на 1 місяць390
Доступ до онлайн-сервісу “Хмаринка” з використанням інтернет-програм BAS. Додаткова інтернет-програма на 1 місяць50

Тариф “Хмаринка Small” включає:

  • одну інтернет-програму сервісу на вибір;
  • можливість створення однієї інформаційної бази;
  • можливість запуску одного сеансу (одночасно відкритих вікон браузера та тонкого клієнта всіма користувачами з усіма програмами сервісу). Додатково надається ще один сеанс для співробітника обслуговуючої організації (доступ співробітника обслуговуючої організації можливий лише за запрошенням користувача – власника абонента);
  • можливість придбання додаткових сеансів;
  • можливість придбання додаткових інформаційних баз.

Наприклад, користувач може створити інформаційну базу “BAS Бухгалтерія” для ТОВ “Добро”, в якій може працювати 1 користувач.

Сервіс "Хмаринка" включає в себе:

  • Можливість роботи з прикладними рішеннями BAS (далі “інтернет-програми”) для автоматизації управління та обліку організації.
  • Автоматичне оновлення інтернет-програм у міру виходу нових версій.
  • Доступ до інформаційної системи ІТС на сайті https://its.bas-soft.eu/.
  • Можливість звернення на Лінію клієнтської підтримки за консультаціями з технічних та методичних питань.
  • Можливість самостійного збереження даних на комп’ютері.

Сервіси, що додатково надаються членами САБ за погодженням з користувачем:

  • проведення початкового дистанційного навчання прийомам роботи з вибраними інтернет-програмами;
  • за потреби – допомога у завантаженні облікових даних із типової локальної бази користувача в інтернет-програму;
  • діагностика стану типової інформаційної бази в інтернет-програмі;
  • налаштування друкованих форм документів, додавання особистої стилістики;
  • “Особистий консультант” – персональні консультації зі складних питань обліку та роботи в інтернет-програмах на інформаційній базі користувача.

Сервіс доступний через мережу інтернет у режимі 24/7 цілодобово без вихідних та святкових днів.

Підтримку користувачів сервісу можна отримати у робочі дні (за розпорядком київських підприємств) з 9:30 до 17:30 за київським часом:

  • за телефонами +380 (44) 222-72-10 (45)
  • електронною поштою hotline@bas-soft.eu

Важливою перевагою програм BAS є те, що те саме рішення однаково працює і однаково виглядає для користувача незалежно від того, запускається вона на локальному комп’ютері або у вікні інтернет-браузера, може застосовуватися і як звичайний тиражний продукт, придбаний у вигляді звичайної електронної поставки та в режимі “хмаркового” сервісу. Користувач отримує можливість працювати так, як йому зручніше та вигідніше:

  • придбати ліцензії (звичайну електронну поставку) і встановлювати систему на свій комп’ютер або розгортати в локальній мережі;
  • працювати “в сервісі”;
  • застосовувати змішану модель;
  • якщо потрібно, можна перейти з “хмаркового” сервісу на персональну комп’ютерну програму – вивантажити напрацьовані дані з програми в “хмарковому” сервісі і перенести їх у програму BAS, що стоїть на його локальному комп’ютері, або, навпаки, завантажити дані з локальної інформаційної бази прикладного рішення в “хмарковий” сервіс.

Залишити заявку чи питання можна нижче:

    Напишіть нам:

      Тестова форма уа

      [contact-form-7 404 "Not Found"]

      Надіслати запит