Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Програма обліку для Фітнес-клубу

Програма для фітнес клубу є окремим продуктом, який був спеціально розроблений для автоматизації управлінських і фінансових процесів для даної галузі. Облік для фітнес клубу на базі програм BAS призначений для власників спортивних центрів, фітнес-клубів та центрів, студій йоги й танців і т.д.

Програма обліку для фітнес клубу не розрахована на ведення податкового обліку. Також бухгалтерський облік в фітнес клубі здійснюється за допомогою іншої версії. Для цього існують окремі конфігурації, з якими більш детально можуть вас ознайомити наші фахівці. Вони також можуть бути пов’язані з “BAS Малий бізнес” адаптований під ваш бізнес або “BAS Бухгалтерія” і робити бухгалтерські розрахунки на основі актуальних даних.

Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →

Функціонал програмного забезпечення

Програма обліку для фітнес-клубу в Україні в першу чергу покликана допомогти вам перейти на повну автоматизацію фітнес центру за такими параметрами:

  • управління всім персоналом, створення і контроль мотиваційних програм, облік співробітників і їх робочого часу, графіка виходів, відпусток і т.д.
  • управління складськими запасами. Аналіз даних. Таким чином можна відстежувати найбільш завантажені або вільні місяці і контролювати поставки необхідних одиниць товару в необхідному запасі.
  • маркетингові заходи. Їх проведення, аналіз підсумкових даних.
  • програма обліку клієнтів фітнес клубу. Тепер для вас стане можливим відстежувати найбільш активних клієнтів, пропонувати дисконтні карти і знижки для них
  • облік всіх фінансів компанії

Управління фітнес клубом, студією йоги або будь-яким іншим спортивним і оздоровчим центром вимагає контролю і відстеження за багатьма показниками. Завдяки адаптаціі програм “BAS Малий бізнес” або “BAS Бухгалтерія” діп функції фітнес клубу, керівник в будь-який момент зможе провести аналіз на базі сформованих звітів. Як і в будь-який інший сфері – це допоможе вивести ваш бізнес на більш високий рівень.

Що ще вміє ця програма:

У конфігурації передбачені всі операції, необхідні для:

  • власника бізнесу 
  • керуючого
  • менеджера з продажу контрактів
  • адміністратора на ресепшн
  • тренера або фітнес-спеціаліста
  • співробітника фітнес-бару
  • бухгалтера
  • клієнтів

"BAS Малий бізнес"

Докладніше про програму

Робота з клієнтами

  • Ведення бази клієнтів з фотографіями, з розбивкою за певними сегментами і групами, для подальшого аналізу статистики відвідувань.
  • Карта клієнта (ПІБ, контактні дані, інформація про видані довідки, наявність клубних пластикових карт, активні абонементи, історія відвідувань, резерви занять, прив’язка мітки-ідентифікатора клієнта).
  • Управління абонементами (управління набором послуг при продажу, продаж, активація, заморозка, продовження і повне блокування абонемента, передача іншому клієнту).
  • Облік відвідувань клієнтів фітнес клубу (списання тренувань та інших послуг фітнес клубу з діючих абонементів, облік разових відвідувань, статистика відвідувань по клієнтах, статистика відвідувань по послугах і інші звіти).
  • Попередній запис на групові заняття та індивідуальні тренування.
  • Використання пластикових карт для ідентифікації клієнта (штрихкодові, магнітні, безконтактні).
  • Видача дисконтних карт (наприклад: золота, срібна, тощо.).
  • Облік послуг оренди шафок і комірок.
  • Робота з корпоративними клієнтами (організаціями).
  • Можливість самостійного створення та друку клубних карт на спеціалізованому обладнанні.
  • Друк договорів і контрактів з шаблонів.

Управління абонементами

У програмі “Фітнес клуб” передбачено всі необхідні інструменти для ефективної роботи та управління абонементами.
Всі абонементи, які використовуються у фітнес центрах, можна умовно розділити на три групи:

  • абонементи, обмежені по кількості послуг
  • абонементи, обмежені по терміну дії
  • абонементи обмежені і за кількістю послуг і по терміну дії (т.зв. змішані абонементи)

У програмі “Фітнес клуб” можна створити абонементи всіх трьох груп, налаштовуючи необхідні параметри. 

Всі видані (продані) абонементи фіксуються в програмі.

При продажу абонементів обмежених за часом (наприклад: 1 міс., 6 міс., 1 рік і т.д.) програма автоматично пропонує його активувати. Активація подібних абонементів можлива відразу при продажу або при першому відвідуванні. 
Для тимчасового припинення дії абонемента (наприклад, якщо клієнт від’їжджає у відрядження чи де інде) можна використовувати заморозку. В цьому випадку термін дії абонемента збільшується на термін заморозки.
Програма автоматично веде облік терміну дії абонементів і кількість відвідувань по ним. 

Попередній запис

Журнал попереднього запису дозволяє вести реєстрацію клієнтів на групові заняття та індивідуальні тренування завчасно. 

Система підвищення лояльності клієнтів

Для підвищення лояльності клієнтів у фітнес клубі можуть застосовуватися:

  • Дисконтні картки;
  • Накопичувальні знижки;
  • Бонусна система з нарахуванням на особовий рахунок клієнта;
  • Надання знижки у вигляді відсотка, суми, подарунка;
  • Подарункові сертифікати.

Управління персоналом і облік

Маркетинг і аналітика

Автоматизація мереж клубів

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії.

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання