
Програма для фітнес клубу є окремим продуктом, який був спеціально розроблений для автоматизації управлінських і фінансових процесів для даної галузі. Облік для фітнес клубу на базі програм BAS призначений для власників спортивних центрів, фітнес-клубів та центрів, студій йоги й танців і т.д.
Програма обліку для фітнес клубу не розрахована на ведення податкового обліку. Також бухгалтерський облік в фітнес клубі здійснюється за допомогою іншої версії. Для цього існують окремі конфігурації, з якими більш детально можуть вас ознайомити наші фахівці. Вони також можуть бути пов’язані з “BAS Малий бізнес” адаптований під ваш бізнес або “BAS Бухгалтерія” і робити бухгалтерські розрахунки на основі актуальних даних.
Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →
Функціонал програмного забезпечення
Програма обліку для фітнес-клубу в Україні в першу чергу покликана допомогти вам перейти на повну автоматизацію фітнес центру за такими параметрами:
- управління всім персоналом, створення і контроль мотиваційних програм, облік співробітників і їх робочого часу, графіка виходів, відпусток і т.д.
- управління складськими запасами. Аналіз даних. Таким чином можна відстежувати найбільш завантажені або вільні місяці і контролювати поставки необхідних одиниць товару в необхідному запасі.
- маркетингові заходи. Їх проведення, аналіз підсумкових даних.
- програма обліку клієнтів фітнес клубу. Тепер для вас стане можливим відстежувати найбільш активних клієнтів, пропонувати дисконтні карти і знижки для них
- облік всіх фінансів компанії
Управління фітнес клубом, студією йоги або будь-яким іншим спортивним і оздоровчим центром вимагає контролю і відстеження за багатьма показниками. Завдяки адаптаціі програм “BAS Малий бізнес” або “BAS Бухгалтерія” діп функції фітнес клубу, керівник в будь-який момент зможе провести аналіз на базі сформованих звітів. Як і в будь-який інший сфері – це допоможе вивести ваш бізнес на більш високий рівень.
Що ще вміє ця програма:
У конфігурації передбачені всі операції, необхідні для:
- власника бізнесу
- керуючого
- менеджера з продажу контрактів
- адміністратора на ресепшн
- тренера або фітнес-спеціаліста
- співробітника фітнес-бару
- бухгалтера
- клієнтів

"BAS Малий бізнес"
Докладніше про програму
Робота з клієнтами
- Ведення бази клієнтів з фотографіями, з розбивкою за певними сегментами і групами, для подальшого аналізу статистики відвідувань.
- Карта клієнта (ПІБ, контактні дані, інформація про видані довідки, наявність клубних пластикових карт, активні абонементи, історія відвідувань, резерви занять, прив’язка мітки-ідентифікатора клієнта).
- Управління абонементами (управління набором послуг при продажу, продаж, активація, заморозка, продовження і повне блокування абонемента, передача іншому клієнту).
- Облік відвідувань клієнтів фітнес клубу (списання тренувань та інших послуг фітнес клубу з діючих абонементів, облік разових відвідувань, статистика відвідувань по клієнтах, статистика відвідувань по послугах і інші звіти).
- Попередній запис на групові заняття та індивідуальні тренування.
- Використання пластикових карт для ідентифікації клієнта (штрихкодові, магнітні, безконтактні).
- Видача дисконтних карт (наприклад: золота, срібна, тощо.).
- Облік послуг оренди шафок і комірок.
- Робота з корпоративними клієнтами (організаціями).
- Можливість самостійного створення та друку клубних карт на спеціалізованому обладнанні.
- Друк договорів і контрактів з шаблонів.
Управління абонементами
У програмі “Фітнес клуб” передбачено всі необхідні інструменти для ефективної роботи та управління абонементами.
Всі абонементи, які використовуються у фітнес центрах, можна умовно розділити на три групи:
- абонементи, обмежені по кількості послуг
- абонементи, обмежені по терміну дії
- абонементи обмежені і за кількістю послуг і по терміну дії (т.зв. змішані абонементи)
У програмі “Фітнес клуб” можна створити абонементи всіх трьох груп, налаштовуючи необхідні параметри.
Всі видані (продані) абонементи фіксуються в програмі.
При продажу абонементів обмежених за часом (наприклад: 1 міс., 6 міс., 1 рік і т.д.) програма автоматично пропонує його активувати. Активація подібних абонементів можлива відразу при продажу або при першому відвідуванні.
Для тимчасового припинення дії абонемента (наприклад, якщо клієнт від’їжджає у відрядження чи де інде) можна використовувати заморозку. В цьому випадку термін дії абонемента збільшується на термін заморозки.
Програма автоматично веде облік терміну дії абонементів і кількість відвідувань по ним.
Попередній запис
Журнал попереднього запису дозволяє вести реєстрацію клієнтів на групові заняття та індивідуальні тренування завчасно.
Система підвищення лояльності клієнтів
Для підвищення лояльності клієнтів у фітнес клубі можуть застосовуватися:
- Дисконтні картки;
- Накопичувальні знижки;
- Бонусна система з нарахуванням на особовий рахунок клієнта;
- Надання знижки у вигляді відсотка, суми, подарунка;
- Подарункові сертифікати.
Управління персоналом і облік
Маркетинг і аналітика
Автоматизація мереж клубів
За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії.