Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Навіщо потрібен ЕЦП або електронний цифровий підпис

Світ змінюється, технології постійно розвиваються, модифікуються і способи ведення документообігу. Сьогодні ЕЦП застосовується для швидкого виконання різних операцій. Все більший відсоток бізнесу відмовляється від паперових носіїв і переходить на цифрові.

Що таке ЕЦП?

Комерційні та державні організації переходять на електронний документообіг, що дозволяє спростити його і прискорити. Документи повинні мати юридичну силу, з цією метою застосовується електронний цифровий підпис.

Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →

ЕЦП – інструмент, що використовується для перевірки достовірності, авторства та цілісності даних. Складається з трьох частин – криптографічний, технічна і відомості про власника. За допомогою складних математичних алгоритмів забезпечується безпека. Підробити ЕЦП практично неможливо.

Щоб створити підпис користувач повинен мати свій особистий ключ. Існує два типи ключів – секретний та відкритий. Останній використовується для перевірки електронного цифрового підпису. Вона дозволяє упевнитися, що документ, після підписання, не був змінений або підроблений. Також ЕЦП застосовується для позначення інформації про її власника, шифрування даних, і з метою вказати достовірний час підписання.

Як отримати ключ електронного цифрового підпису?

Ключ має власний сертифікат – електронний документ, який встановлює зв’язок між ЕЦП і суб’єктом, підтверджує ідентичність особистості. Ключ підпису можна отримати безкоштовно в акредитованому центрі сертифікації ключів – АЦСК або в іншій організації, яка має в своєму розпорядженні правом на дану операцію, але за певну плату.

Ключ юридичним особам видається тільки в тому АЦКС, де вони зареєстровані. У свою чергу підприємці можуть отримати його в будь-якому відділенні фіскальної служби. Щоб це зробити необхідно мати певний набір документів. Кожен акредитований центр сертифікації ключів має свій перелік, тому дану інформацію потрібно уточнювати безпосередньо у свого АЦКС.

Ключі видаються на різних носіях – знімні флеш-носії, оптичні носії CD / DVD, захищені носії ключової інформації і т.д. Підтверджується особистість по паспорту. Відкритий сертифікат ключа дійсний до двох років.

Де застосовується ЕЦП?

Використовувати її можна для подачі звітності до різних державних органів – Податкова служба, Пенсійний фонд, митна служба, комітет фінансового моніторингу, Національний депозитарій.

Застосовується ЕЦП та в інших областях – формування електронного документообігу, реєстрація та підтвердження особи на різних ресурсах. З її допомогою можна підписати будь-який документ, шифрувати дані, підтверджувати їх цілісність і т.д.

Програмні рішення BAS

Докладніше

Якщо Вас цікавлять програмні продукти BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання