Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

Підсистема «Сервісне обслуговування техніки»

Модуль призначений для використання компаніями виробниками сільськогосподарської техніки. Обробка сервісного обслуговування техніки доступна для роботи з системою BAS ERP.

Ця підсистема дозволяє вирішити наступні проблеми:

  • автоматизація збірки, узгодження довгострокових і оперативних графіків проведення планових робіт;
  • розподілу витрат на технічне обслуговування та ремонт;
  • оптимізація витрат і робіт планового та позапланового характеру;
  • неефективне використання ресурсів компанії;
  • відсутність максимально повного обліку витрат і якості кожної одиниці обладнання;
  • недостовірні дані для розрахунку реальних потреб при складанні графіків поставок для відділу технічного обслуговування.

Що реалізовано в модулі «Сервісне обслуговування техніки» для BAS ERP:

Документ «План сервісного обслуговування техніки», який дозволяє планувати сервісне обслуговування техніки на рік, квартал, місяць, тиждень з можливістю коригування графіків ремонту; планувати закупівлі запасних частин і витратних матеріалів та прогнозувати бюджет ремонтів кожної одиниці техніки. Розроблено механізм довгострокового та оперативного планування ремонтів в розрізі кожної зміни.

Довідник «Технологічна карта ремонтів», в якому реалізовано нормування витрат (матеріальних, трудових, часу на виконання операцій ремонту) і відображення результатів пошкодження техніки в штатних і польових умовах. Синхронізований механізм планування потреб закупівель матеріалів і сировини відповідно до бізнес-процесів компанії і функціонал списання витрат на ремонти.

Звіт «Виконання робіт по заявкам на ремонт (гарантійні випадки)» – для аналізу виконаних робіт з гарантійних випадків.

Звіт «Виявлені дефекти техніки», в якому виводиться інформація про види дефектів, виявлених при дефектації (наприклад: механічний, електричний), причини їх виникнення (наприклад: брак виробника, природний знос, помилка експлуатації, хіміко-теплової знос), критичності дефектів ( наприклад: низька, середня, висока, критична). Звіт відповідає на питання: «Чому так часто/не часто ламається техніка?». Дає можливість проаналізувати статистику таких видів і причин дефектів, акцентувати на них увагу та вжити відповідних заходів щодо їх усунення, а також після їх аналізу давати консультації користувачам техніки як уникнути таких дефектів.

Звіт дозволяє провести аналіз опломбованих вузлів техніки.

Звіт «Відхилення фактичних термінів робіт від плану ремонтів» – призначений для отримання інформації про відхилення фактичних термінів виконання робіт, запланованих до плану-графіку ремонтів. Роботи можуть бути виконані в строк, раніше запланованої дати або виконання робіт може бути прострочено. Ці дані в процентному вираженні відображаються в звіті у вигляді графічної діаграми.

Звіт «План МТО» – показує кількість запчастин і витратних матеріалів необхідних для проведення ремонтів техніки на підставі дефектувальних відомостей в розрізі кожного клієнта, машини, вузлів.

Звіт «План-фактний аналіз трудовитрат» призначений для план-фактного аналізу трудозатрат по ремонтним роботам. Містить перелік об’єктів ремонту клієнтів, за якими виконувалися ремонти за вказаний період. Для кожного об’єкта ремонту перераховуються виконані технологічні операції, перелік кваліфікацій і відповідні їм кількості задіяних в роботах співробітників і сума трудовитрат в розрізі за планом, заданому у заявках на ремонт і фактом, заданому в актах виконаних робіт.

Звіт «План-фактний аналіз витрат МТО» показує фактичні матеріальні витрати (кількість і сума грн) по ремонтам машин в порівнянні із запланованими витратами, відхилення – в більшу або меншу сторону. Звіт також покаже (KPI): у вигляді діаграми відсоток перевищення ліміту витрат, ремонти виконані в межах ліміту, і зекономлені витрати.

Звіт «Планова зайнятість співробітників» призначений для визначення планової зайнятості співробітників на певний період. Інформація представлена ​​за кваліфікаціями персоналу з перерахуванням планованих ремонтів і необхідної кількості співробітників.

Звіт «Список техніки» призначений для отримання інформації про техніку клієнтів. Список представляється в розрізі об’єкта ремонту з основними загальними даними: Клієнт, Виробник, Номер шасі, Дата випуску, Дата введення в експлуатацію, Тип викорчовувача, Тип БМ. При необхідності можна подивитися історію зміни власників техніки.

Звіт «Статистика виїздів» призначений для отримання інформації про виїзди, адреси клієнтів, доходи і витрати по кожному виїзду з розбивкою за датою в розрізі встановлених запчастин і датою оплати клієнтом за виїзд, кількості виїздів співробітників з урахуванням пройдених кілометрів і конкретної машини. Можна побудувати в формі графіка.

Звіт «Фактичні витрати по об’єктах ремонту» призначений для проведення аналізу фактичних витрат з техніки за необхідний період. Дані про витрати надаються згідно з номенклатурою для кожного об’єкта ремонту в розрізі його виду (капітальний, ТО) та виду витрат (запчастини, витратні матеріали, трудовитрати, час).

Результати використання системи:

  • Для акціонерів:
    • «Прозорість» і обґрунтованість витрат;
    • Зниження техногенних ризиків;
    • Оптимізація запасів і витрат;
    • Збільшення прибутку.
  • Для служб головного механіка, енергетика, АСУ ТП (автоматизована система управління технологічним процесом):
    • Контроль робіт;
    • Автоматизація планування ремонтів;
    • Обґрунтування бюджету ремонтів перед керівництвом і фінансовими службами підприємства;
    • Скорочення простоїв ремонтних служб, зменшення позапланових робіт;
    • Спрощується взаємодія з іншими службами: фінансовою, бухгалтерською, МТЗ.
  • Для служби постачання:
    • Своєчасне отримання заявок на закупівлю матеріалів і запчастин;
    • Планування поставок, оптимізація логістики;
    • Зниження витрат за рахунок укрупнення партій і зменшення числа термінових закупівель;
    • Зменшення складських запасів.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання