Модуль призначений для використання компаніями виробниками сільськогосподарської техніки. Обробка сервісного обслуговування техніки доступна для роботи з системою BAS ERP.
Ця підсистема дозволяє вирішити наступні проблеми:
- автоматизація збірки, узгодження довгострокових і оперативних графіків проведення планових робіт;
- розподілу витрат на технічне обслуговування та ремонт;
- оптимізація витрат і робіт планового та позапланового характеру;
- неефективне використання ресурсів компанії;
- відсутність максимально повного обліку витрат і якості кожної одиниці обладнання;
- недостовірні дані для розрахунку реальних потреб при складанні графіків поставок для відділу технічного обслуговування.
Що реалізовано в модулі «Сервісне обслуговування техніки» для BAS ERP:
Документ «План сервісного обслуговування техніки», який дозволяє планувати сервісне обслуговування техніки на рік, квартал, місяць, тиждень з можливістю коригування графіків ремонту; планувати закупівлі запасних частин і витратних матеріалів та прогнозувати бюджет ремонтів кожної одиниці техніки. Розроблено механізм довгострокового та оперативного планування ремонтів в розрізі кожної зміни.
Довідник «Технологічна карта ремонтів», в якому реалізовано нормування витрат (матеріальних, трудових, часу на виконання операцій ремонту) і відображення результатів пошкодження техніки в штатних і польових умовах. Синхронізований механізм планування потреб закупівель матеріалів і сировини відповідно до бізнес-процесів компанії і функціонал списання витрат на ремонти.
Звіт «Виконання робіт по заявкам на ремонт (гарантійні випадки)» – для аналізу виконаних робіт з гарантійних випадків.
Звіт «Виявлені дефекти техніки», в якому виводиться інформація про види дефектів, виявлених при дефектації (наприклад: механічний, електричний), причини їх виникнення (наприклад: брак виробника, природний знос, помилка експлуатації, хіміко-теплової знос), критичності дефектів ( наприклад: низька, середня, висока, критична). Звіт відповідає на питання: «Чому так часто/не часто ламається техніка?». Дає можливість проаналізувати статистику таких видів і причин дефектів, акцентувати на них увагу та вжити відповідних заходів щодо їх усунення, а також після їх аналізу давати консультації користувачам техніки як уникнути таких дефектів.
Звіт дозволяє провести аналіз опломбованих вузлів техніки.
Звіт «Відхилення фактичних термінів робіт від плану ремонтів» – призначений для отримання інформації про відхилення фактичних термінів виконання робіт, запланованих до плану-графіку ремонтів. Роботи можуть бути виконані в строк, раніше запланованої дати або виконання робіт може бути прострочено. Ці дані в процентному вираженні відображаються в звіті у вигляді графічної діаграми.
Звіт «План МТО» – показує кількість запчастин і витратних матеріалів необхідних для проведення ремонтів техніки на підставі дефектувальних відомостей в розрізі кожного клієнта, машини, вузлів.
Звіт «План-фактний аналіз трудовитрат» призначений для план-фактного аналізу трудозатрат по ремонтним роботам. Містить перелік об’єктів ремонту клієнтів, за якими виконувалися ремонти за вказаний період. Для кожного об’єкта ремонту перераховуються виконані технологічні операції, перелік кваліфікацій і відповідні їм кількості задіяних в роботах співробітників і сума трудовитрат в розрізі за планом, заданому у заявках на ремонт і фактом, заданому в актах виконаних робіт.
Звіт «План-фактний аналіз витрат МТО» показує фактичні матеріальні витрати (кількість і сума грн) по ремонтам машин в порівнянні із запланованими витратами, відхилення – в більшу або меншу сторону. Звіт також покаже (KPI): у вигляді діаграми відсоток перевищення ліміту витрат, ремонти виконані в межах ліміту, і зекономлені витрати.
Звіт «Планова зайнятість співробітників» призначений для визначення планової зайнятості співробітників на певний період. Інформація представлена за кваліфікаціями персоналу з перерахуванням планованих ремонтів і необхідної кількості співробітників.
Звіт «Список техніки» призначений для отримання інформації про техніку клієнтів. Список представляється в розрізі об’єкта ремонту з основними загальними даними: Клієнт, Виробник, Номер шасі, Дата випуску, Дата введення в експлуатацію, Тип викорчовувача, Тип БМ. При необхідності можна подивитися історію зміни власників техніки.
Звіт «Статистика виїздів» призначений для отримання інформації про виїзди, адреси клієнтів, доходи і витрати по кожному виїзду з розбивкою за датою в розрізі встановлених запчастин і датою оплати клієнтом за виїзд, кількості виїздів співробітників з урахуванням пройдених кілометрів і конкретної машини. Можна побудувати в формі графіка.
Звіт «Фактичні витрати по об’єктах ремонту» призначений для проведення аналізу фактичних витрат з техніки за необхідний період. Дані про витрати надаються згідно з номенклатурою для кожного об’єкта ремонту в розрізі його виду (капітальний, ТО) та виду витрат (запчастини, витратні матеріали, трудовитрати, час).
Результати використання системи:
- Для акціонерів:
- «Прозорість» і обґрунтованість витрат;
- Зниження техногенних ризиків;
- Оптимізація запасів і витрат;
- Збільшення прибутку.
- Для служб головного механіка, енергетика, АСУ ТП (автоматизована система управління технологічним процесом):
- Контроль робіт;
- Автоматизація планування ремонтів;
- Обґрунтування бюджету ремонтів перед керівництвом і фінансовими службами підприємства;
- Скорочення простоїв ремонтних служб, зменшення позапланових робіт;
- Спрощується взаємодія з іншими службами: фінансовою, бухгалтерською, МТЗ.
- Для служби постачання:
- Своєчасне отримання заявок на закупівлю матеріалів і запчастин;
- Планування поставок, оптимізація логістики;
- Зниження витрат за рахунок укрупнення партій і зменшення числа термінових закупівель;
- Зменшення складських запасів.
За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!