
Сучасний готель, незалежно від його типу, передбачає наявність не тільки комфортабельних номерів та професійного персоналу, але і якісної програми для готелів. Завдяки їй керуючий може знизити витрати і поліпшити якість роботи підприємства.
Система управління готелем, її також називають Property Management System (PMS) – платформа, яка дозволяє автоматизувати процеси обслуговування клієнтів та управління роботою готелю. Також, в більшості, дані програми дають можливість проводити бронювання через інтернет з будь-якої точки світу.
Якісна програма для готелів має відповідати таким вимогам:
- Надійність;
- Злагоджена робота всіх підрозділів в готелі;
- Можливість віддаленого доступу;
- Управління цінами і завантаженням;
- Проведення міжнародних замовлень;
- Ведення звітності, що відповідає законодавству;
- Контроль фінансових процесів.
Які бувають системи управління готелем?
В даний час на ринку існує безліч програм для готелю, розглянемо найпопулярніші з них.
Готель – 2.3. Розроблене компанією “Интеротель” забезпечення спрямоване на автоматизацію роботи різних готелів. Має широкий функціонал, що дозволяє налаштовувати модулі в залежності від розмірів і рівня підприємства. Існує базова та розширена конфігурації, остання дозволяє збільшити кількість доступних опцій, що дає більш повну автоматизацію і контроль процесів готелю.
ProHotel. Продукт розроблений компанією “Топ Поінт АйТі”. В результаті декількох років доробок він підходить для готелів, салонів краси, фітнес-клубів і т.д. Особливість програми – відсутність забезпечення для ресторанів.
Fidelio. Американська програма, розрахована для роботи в готелях будь-якого типу. Дозволяє вирішувати безліч завдань, від бронювання і розміщення до проведення фінансових операцій. В наявності є CRM-модуль, що дозволяє враховувати всі побажання клієнтів.
B52 – створена одеською компанією “Студія Плюс”. Функціонал програми для готелів не відрізняється від інших продуктів даного типу. Особливістю є можливість управління клубом і клубними картами.
1С:Підприємство Готель
Програмне забезпечення дає можливість автоматизувати роботу в готелі. ПО володіє великим набором інструментів для аналізу та управління, сприяє підвищенню ефективності роботи співробітників.
Функціональні можливості системи автоматизації готелю:
- Здійснення індивідуального і групового бронювання;
- Проведення фінансових операцій з контрагентами та клієнтами;
- Планування різних заходів;
- Докладний аудит дій користувачів;
- Можливість проведення операцій з різними валютами;
- Управління тарифами, знижками і квотами;
- та інші.
Перевагою програми 1С:Підприємство для готелю є можливість керувати мережею готелів. Налаштувати ПО для даного завдання можна в двох варіантах:
- Єдина база – відсутня необхідність налаштування обміну між базами, але для цього потрібен постійний доступ до інтернету;
- З центральною базою і з окремими базами в кожному готелі. В даному варіанті немає необхідності постійного підключення до інтернету.
1С:Підприємство для готелю – рішення, що підвищить якість Вашого бізнесу. За детальною інформацією звертайтесь до фахівців нашої компанії.