fbpx

CRM КОРП для України

1C crm для Украины

1С:Підприємство CRM КОРП для України ✅ це готове рішення для великого бізнесу з можливістю організації ефективного методу відстеження та організації бізнес-процесів. Програмне забезпечення дозволяє поєднати ІТ інфраструктуру підприємства (всі системи автоматизації, які в ній є і офісні програми) з інтернетом, інтеграцією з телефонією та іншими бізнес-процесами.

CRM система в Україні, є одним з лідерів по впровадженню і вирішує цілий перелік завдань. Версія 1С:Підприємство CRM КОРП відрізняється від ПРОФ реалізацією додаткових функцій, які вирішують питання великого бізнесу:

  • інтеграція конфігурації з інформаційними системами компанії
  • необхідні інструменти, для того, щоб управляти процесами і цілими проектами, які створюються на підприємстві
  • єдиний інформаційний простір для роботи з іншими конфігураціями ПЗ

Основними користувачами CRM в 1С:Підприємство КОРП є великі компанії, для яких важлива багаторівнева звітність, одночасне вирішення великої кількості питань, проведення великих маркетингових кампаній, обробка та супровід на кожному етапі великої кількості замовлень.

1С:Підприємство CRM завантажити із загального доступу неможливо. Дана конфігурація є офіційним ліцензійним програмним забезпеченням і вимагає суворої регламентації при установці. Крім того, наші фахівці займаються налаштуванням окремого функціоналу під потреби конкретної компанії. Ми індивідуально підходимо до кожного клієнта і крім впровадження займаємося супроводом, доробками і консультаціями по кожному питанню.

Переваги CRM система 1С:Підприємство:

  • проектний і поетапний розрахунок витрат на кожному рівні угоди
  • план-фактурний аналіз
  • аналіз продажів на багатофакторному рівні
  • контроль показників роботи менеджерів (середній чек, кількість замовлень, контактів, проведених і скасованих угод)
  • контроль показників відділів
  • інтеграція з інтернетом, поштою, телефоном
  • контроль і аналіз рекламних кампаній
  • тайм-менеджмент, контроль виконання планів співробітниками і т.д.

CRM КОРП дозволяє поліпшити якість роботи керівника. Завдяки функціоналу програмного забезпечення, можна вчасно контролювати і відслідковувати повну картину роботи персоналу (менеджерів з продажу, маркетологів, менеджерів із закупівель). Це допомагає вчасно аналізувати негативні зміни і виконувати дії. Таким чином, програма здатна підвищити продуктивність підприємства та його конкурентоспроможність. Якщо у Вас виникли будь-які питання Ви можете заповнити форму на нашому сайті або звернутися за консультацією до одного з наших менеджерів.

Ціна програми CRM КОРП для України

Назва продукту Ціна
Програмна продукція “CRM КОРП для України” 13200 грн.
Програмна продукція “CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце” 5580 грн.
Програмна продукція “CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць” 26400 грн.
Програмна продукція “CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць” 49200 грн.
Програмна продукція “CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць” 93000 грн.
Програмна продукція “CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць” 219000 грн.
Програмна продукція “CRM КОРП для України, клієнтська ліцензія на 100 робочих місць” 423000 грн.

«CRM КОРП для України», редакція 2.0 – аналітична CRM-система для компаній великого бізнесу з можливістю управління бізнес-процесами підприємства (BPM), інтеграції з телефонією (CTI), Інтернет (web-інтерфейс, електронна пошта, ГІС) і ІТ- інфраструктурою компанії (офісні програми та системи автоматизації).

У рішенні реалізований ряд додаткових функцій щодо версії “ПРОФ”, які враховують потреби компаній великого бізнесу: інструменти управління проектами та процесами, що проходять в компанії; інтеграція з різними корпоративними інформаційними системами; робота з єдиного інтерфейсу і інша функціональність. Рішення також призначене для створення єдиного інформаційного простору організації або холдингу спільно з іншими конфігураціями розробленими на «1С: Підприємство»: “Управління виробничим підприємством для України”, “Управління торговим підприємством для України”, “Управління торгівлею для України” і т.д.

Основні можливості:

  • Управління клієнтською базою, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта;
  • Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між відділами, планування контактів;
  • Планування і контроль дій, координація роботи в часі, система нагадувань і видачі завдань;
  • Управління бізнес процесами по роботі з клієнтами, створення регламенту роботи з клієнтами і шаблонів типових дій, з продажу, сервісного обслуговування та рекламацій;
  • Управління продажами, створення технології продажу різних груп товарів, управління стадіями та етапами продажу, створення стандартних шаблонів дій, механізм підготовки комерційних пропозицій, Механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів – “воронка” продажів;
  • Інтеграція з фінансовими й обліковими програмами дозволяє створити єдиний інформаційний простір по роботі з клієнтами;
  • Управління маркетингом – сегментування клієнтів, управління маркетинговими компаніями, оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній;
  • Анкетування – збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів і в розрізі регіонів. Аналіз анкет;
  • Телемаркетинг – забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів і анкет;
  • Сервісне і гарантійне обслуговування. Облік товарів, що знаходяться на обслуговуванні: по серійних номерах, строкам і типам обслуговування, управління сервісними зверненнями клієнтів; управління сервісними замовленнями зверненнями
  • Багатофакторний аналіз продажів, АВС-аналіз продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, аналіз клієнтської бази;
  • База знань з продажу, товарам, конкурентам, сервісу, структурування інформації, пошук за ключовими словами, швидкий доступ до інформації.
  • Захист інформації, настройка для користувачів прав доступу до інформації, забезпечення доступу користувачів тільки до інформації по своїм клієнтам;
  • Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, підготовка звітів, помічник введення нових клієнтів, пошук двійників клієнтів, групова обробка клієнтів, фільтри.
  • У «CRM ПРОФ для України» реалізовані інструменти ідентифікації організацій і фізичних осіб в Україні, підключений список українських банків.
  • Управління ключовими показниками ефективності (KPI) менеджерів; робоче місце відображає виконання KPI (план-факт виконання продажів, контактів, середній чек і т.д.).
  • Аналіз показників по підрозділах і компанії в цілому, що дозволяють відслідковувати динаміку клієнтської бази, відхилення при виконанні бізнес-процесів і так далі.
  • Інтеграція з корпоративними системами. Двосторонній обмін даними: контактами, подіями календаря, завданнями, по електронній пошті з MS Exchange Server. Синхронізація з іншими рішеннями по протоколу SyncML, в тому числі і з мобільними пристроями (Gmail, Outlook та інші).

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит