CRM КОРП для України

13200

«CRM КОРП для України», редакція 2.0 - аналітична CRM-система для компаній великого бізнесу з можливістю управління бізнес-процесами підприємства (BPM), інтеграції з телефонією (CTI), Інтернет (web-інтерфейс, електронна пошта, ГІС) і ІТ- інфраструктурою компанії (офісні програми та системи автоматизації).

У рішенні реалізований ряд додаткових функцій щодо версії "ПРОФ", які враховують потреби компаній великого бізнесу: інструменти управління проектами та процесами, що проходять в компанії; інтеграція з різними корпоративними інформаційними системами; робота з єдиного інтерфейсу і інша функціональність. Рішення також призначене для створення єдиного інформаційного простору організації або холдингу спільно з іншими конфігураціями розробленими на «1С: Підприємство»: "Управління виробничим підприємством для України", "Управління торговим підприємством для України", "Управління торгівлею для України" і т.д.

Основні можливості:

  • Управління клієнтською базою, докладна характеристика про кожного клієнта і контактну особу, динаміка зміни стану відносин з клієнтами, можливість швидкого введення і доступу до інформації про клієнта;
  • Управління контактами з клієнтами, облік історії контактів з клієнтами, реєстрація потреби клієнтів, оперативна передача інформації між відділами, планування контактів;
  • Планування і контроль дій, координація роботи в часі, система нагадувань і видачі завдань;
  • Управління бізнес процесами по роботі з клієнтами, створення регламенту роботи з клієнтами і шаблонів типових дій, з продажу, сервісного обслуговування та рекламацій;
  • Управління продажами, створення технології продажу різних груп товарів, управління стадіями та етапами продажу, створення стандартних шаблонів дій, механізм підготовки комерційних пропозицій, Механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів - "воронка" продажів;
  • Інтеграція з фінансовими й обліковими програмами дозволяє створити єдиний інформаційний простір по роботі з клієнтами;
  • Управління маркетингом - сегментування клієнтів, управління маркетинговими компаніями, оцінка ефективності рекламних і маркетингових кампаній;
  • Анкетування - збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів і в розрізі регіонів. Аналіз анкет;
  • Телемаркетинг - забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів і анкет;
  • Сервісне і гарантійне обслуговування. Облік товарів, що знаходяться на обслуговуванні: по серійних номерах, строкам і типам обслуговування, управління сервісними зверненнями клієнтів; управління сервісними замовленнями зверненнями
  • Багатофакторний аналіз продажів, АВС-аналіз продажів, аналіз стану роботи з клієнтами, результатів діяльності співробітників, аналіз клієнтської бази;
  • База знань з продажу, товарам, конкурентам, сервісу, структурування інформації, пошук за ключовими словами, швидкий доступ до інформації.
  • Захист інформації, настройка для користувачів прав доступу до інформації, забезпечення доступу користувачів тільки до інформації по своїм клієнтам;
  • Полегшення виконання рутинних операцій, інтеграція з електронною поштою, підготовка звітів, помічник введення нових клієнтів, пошук двійників клієнтів, групова обробка клієнтів, фільтри.
  • У «CRM ПРОФ для України» реалізовані інструменти ідентифікації організацій і фізичних осіб в Україні, підключений список українських банків.
  • Управління ключовими показниками ефективності (KPI) менеджерів; робоче місце відображає виконання KPI (план-факт виконання продажів, контактів, середній чек і т.д.).
  • Аналіз показників по підрозділах і компанії в цілому, що дозволяють відслідковувати динаміку клієнтської бази, відхилення при виконанні бізнес-процесів і так далі.
  • Інтеграція з корпоративними системами. Двосторонній обмін даними: контактами, подіями календаря, завданнями, по електронній пошті з MS Exchange Server. Синхронізація з іншими рішеннями по протоколу SyncML, в тому числі і з мобільними пристроями (Gmail, Outlook та інші).
  •