
Трипільський пакувальний комбінат на ринку з 1991 року. Компанія займається виробництвом гофрокартону та гофроупаковки. Реалізує свою продукцію не тільки на території України, а й експортує в інші країни.
Підприємство – учасник Української Асоціації Виробників Гофрокартону, яка, в свою чергу, співпрацює з Загальноєвропейською Федерацією Виробників Гофрокартону.
Які були завдання та цілі проекту?
- Підвищення продуктивності та швидкості складських операцій;
- Підвищення ефективності використання складських приміщень;
- Скорочення помилок, втрат і браку;
- Оперативне формування складської звітності.
Впровадження BAS ERP мало підвищити ефективність і контрольованість складу, а як наслідок поліпшити якість готової продукції.
Як був реалізований проект?
У 2017 році керівництво Трипільського пакувального комбінату обрало компанію А4 для здійснення проекту по впровадженню ERP-системи. Було створено 2 команди. З боку комбінату виділялися куратор проекту, бізнес-аналітик та бізнес-експерти. Компанія А4 надала керівника проекту, сертифікованих бізнес-аналітиків (BAS ERP), функціонального архітектора, інженерів-програмістів.
Результати впровадження
В промислову експлуатацію система була запущена в серпні 2018 року. За допомогою конфігурації BAS ERP були автоматизовані такі області обліку як:
- Управління процесами складу (WMS-система);
- Інтеграція інформаційної системи зі складським обладнанням (ТЗД, принтери етикеток, сканери зчитування ШК);
- Інтеграція інформаційної системи з виробничим обладнанням.
Внаслідок здійснення проекту були досягнуті наступні цілі:
- Автоматизовано 20 робочих місць;
- Одночасно працюють 20 користувачів;
- Контролюється місце втрат – призначається відповідальний водій-вантажник, який фіксує переміщення товарно-матеріальних цінностей;
- Система повідомляє водія навантажувача куди їхати та з якого ряду забирати рулон, що дозволяє знизити кількість помилок при відборі ТМЦ і скоротити час завантаження машин;
- Програмне забезпечення не дозволяє передавати у виробництво “не той” рулон, завдяки чому скорочується брак готової продукції;
- Водії-навантажувачі здійснюють переміщення ТМЦ за допомогою ТЗД, без необхідності рапортів з ручним введенням. Дана опція дозволяє підвищити швидкість та ефективність складських операцій;
- Можливість формувати звітність в даний момент, не тільки в кінці робочого дня, що дозволяє оперативно відслідковувати залишки рулонів і готової продукції на складі;
- Дотримання партійного обліку за методом FIFO;
- Більш раціональне використання складських приміщень.
Резюмуємо
У період з 2017 року по серпень 2018 компанією А4 був реалізований проект по впровадженню BAS ERP на підприємство “Трипільський пакувальний комбінат”. В результаті чого була оптимізована робота складу. Система дозволила підвищити швидкість та ефективність виконання складських операцій. Також стало можливим оперативне відстеження запасів і готової продукції на місці зберігання.
Якщо Вам необхідно впровадження програмних продуктів 1С:Підприємство або BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання, проаналізуємо потреби та реалізуємо проект!