fbpx

Впровадження BAS ERP на підприємство “РОПА Україна”

Внедрение BAS ERP на предприятие “Астра”

Компанія РОПА Україна почала свою діяльність в 2003 році. Підприємство займається продажем, підтримкою, обслуговуванням та ремонтом сільськогосподарських машин. Також компанія виробляє власну техніку – культиватори ALLIGATOR.

РОПА Україна – офіційний дилер таких брендів:

  • ROPA;
  • HORSCH;
  • BERGMANN;
  • KRONE.

Які були поставлені завдання?

У 2017 році почався проект по впровадженню системи BAS ERP. Для його здійснення РОПА Україна вибрала компанію А4. Необхідно було автоматизувати наступні напрямки:

  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Розрахунок ЗП і кадровий облік;
  • CRM;
  • Керування продажами;
  • Управління складською логістикою (адресне зберігання);
  • Управління закупівельною логістикою;
  • Управління виробництвом;
  • Сервісне обслуговування сільськогосподарської техніки.

Як був реалізований проект?

Для того, щоб повністю виконати поставлені завдання, була створена нова підсистема BAS ERP – Управління сервісним обслуговуванням техніки. У розрізі роботи з сільгосптехнікою вона дозволила проводити планування ремонтів з різним ступенем деталізації – рік, квартал, місяць. Також підсистема дозволяє вносити корективи до плану.

За допомогою програмного забезпечення оптимізований облік проведення дефектних робіт. На основі результатів огляду техніки формуються дефектна відомість і кошторис ремонтів. Що стосується виконання ремонтних робіт в майстернях, система дає можливість формувати бригади і аналізувати проведення ремонтів. Після їх виконання фіксується резервування, списання та переміщення невикористаних запчастин.

Для закриття ремонтних робіт формуються витрати на їх проведення. Також доступна опція гарантійного обслуговування техники. Створюються заявки на гарантію та підтвердження гарантійного випадку. Підсистема дає можливість формувати звітність про обслуговування техніки, виконання ремонтних робіт та план-фактного аналізу діяльності сервісної служби.

Результати впровадження BAS ERP

  • Автоматизовано 70 робочих місць;
  • Одночасно в системі працюють 7- користувачів;
  • Розроблена нова підсистема – Управління сервісним обслуговуванням техніки;
  • Відмова від паперових носіїв та допоміжних програм (MS Excel);
  • Діяльність багатьох служб в загальній інформаційній базі;
  • На 80% автоматизовані робочі місця комірників за допомогою ТЗД: прискорено прийом, розміщення, відбір товарів та проведення інвентаризації на складах;
  • Моніторинг роботи підприємства в даний момент;
  • Покращені своєчасність, оперативність і плановість забезпечення ТМЦ в залежності від потреб підприємства;
  • Контроль та планування зайнятості персоналу і трудовитрат підприємства;
  • Чітко розмежовані права доступу до збережених даних, а також можливості тих або інших дій залежно від набору ролей працівників.

Зокрема, підсистема Управління сервісним обслуговуванням техніки дозволила планувати закупівлі необхідних матеріалів на підставі статистики проведених робіт. Також передбачена можливість прогнозувати бюджет ремонтів, нормувати і контролювати матеріальні та трудові витрати.

Резюме

З 2017 по 2019 роки компанією А4 був здійснений проект по впровадженню BAS ERP на підприємство РОПА України. Як наслідок, робота багатьох служб компанії була оптимізована, підвищилася продуктивність і контрольованість діяльності.

Якщо Вам необхідно впровадження програмних продуктів 1С:Підприємство або BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання, проаналізуємо потреби та реалізуємо проект!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит