fbpx

Впровадження BAS ERP на підприємство “Аврора”

Внедрение BAS ERP на предприятие “Астра”

Компанія Аврора вже дуже давно на ринку. Початок роботи датується 1933 роком. У той час це був невеликий завод по виробництву лакофарбової продукції в місті Черкаси. Зараз же, в складі підприємства “Helios” входить до групи компаній KANSAI PAINT group – лідируючої організації по виробництву лакофарбової продукції в світі.

Які були завдання та цілі проекту?

Необхідно було провести комплексну автоматизацію підприємства. Коли ми приступили до роботи оптимізований був тільки регламентований облік. Компанія Аврора за рахунок модернізації прикладного рішення 1С:Підприємство Бухгалтерія самостійно частково автоматизувала основні ділянки діяльності:

  • Виробництво;
  • Склад;
  • Продажі;
  • Закупівлі;
  • Планування;
  • Бюджетування;
  • Казначейство.

Можливості інформаційної системи не задовольняли потреби організації. Тому була поставлена ​​задача – впровадження програмного продукту BAS ERP.

Як був реалізований проект?

Для виконання завдань на початку 2019 року було організовано дві команди. Кожна зі сторін надала своїх фахівців. Компанія Аврора залучила до роботи куратора проекту і бізнес-експерта по всіх ділянках діяльності. Ми, в свою чергу, підключили керівника проекту, сертифікованих бізнес-аналітиків, функціонального архітектора, а також інженерів-програмістів.

Які результати впровадження BAS ERP?

У січні 2020 року конфігурація була запущена в дослідну експлуатацію, а в березні цього ж року в промислову. За допомогою системи автоматизації були оптимізовані такі функціональні області:

  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Продажі та ціноутворення;
  • Виробництво;
  • Контроль якості;
  • Закупівлі;
  • Складська логістика (адресне зберігання);
  • Казначейство;
  • Доставка.

Після впровадження BAS ERP стало можливим ведення оперативного обліку закупівель, продажів, а також їх аналіз. Було оптимізовано управління коштами та взаєморозрахунками з контрагентами. За умови, що дебіторська заборгованість була прострочена та перевищений ліміт програма автоматично забороняє проводити відвантаження товарів. За допомогою конфігурації проводиться калькуляція ретробонусів для торгівлі в сегменті DIY, інтеграція з EDI – системою електронного документообігу.

Під час відвантаження товару передбачений пакетний друк необхідної документації. Також внаслідок впровадження BAS ERP доступно проведення аналізу маржинальності замовлень, розрахунок необхідних продукції та напівфабрикатів на місяць, робота з торговим обладнанням. Всі процеси в організації стали контрольовані, також відсутня можливість дублюючої реєстрації інформації.

Щоб діяльність компанії Аврора була максимально оптимізована наші фахівці розробили нову підсистему BAS ERP – Контроль якості. З її допомогою можна збільшити ефективність роботи відділу контролю якості.

В результаті впровадження системи було автоматизовано 50 робочих місць.

Підсумки

У період з кінця 2018 по березень 2020 року було реалізовано проект впровадження BAS ERP на підприємство Аврора. В ході виконання робіт наші фахівці розробили нову підсистему. Після введення в експлуатацію програмного забезпечення були автоматизовані всі ключові ділянки діяльності. Що дозволить підвищити ефективність і продуктивність роботи компанії.

Якщо Вам необхідне впровадження програмних продуктів 1С:Підприємство або BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання, проаналізуємо потреби та реалізуємо проект!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

    Напишіть нам:

      Тестова форма уа

      [contact-form-7 404 "Not Found"]

      Надіслати запит