fbpx

Впровадження BAS ERP на підприємство “Астра”

Внедрение BAS ERP на предприятие “Астра”

Група компаній “А4” була заснована в 1997-му році. У 2000-му почала впровадження власних розробок, а в 2016-м – отримала номінацію “Проект року”. Компанія спеціалізується на впровадженні програмних продуктів 1С:Підприємство та BAS. Кількість реалізованих масштабних проектів – 85. Сертифікована за стандартом ISO 9001:2015. У 2018 році успішно пройшла повторну сертифікацію.

Компанія володіє наступними статусами:

  • Центр компетенції з виробництва;
  • Центр компетенції по впровадженню ERP-систем;
  • Центр компетенції з торгівлі.

З 2017 року в Україні почалося впровадження ERP-систем. За цей період наша компанія реалізувала 4 проекти і ще 7 знаходяться на стадії розробки. Проект, про який ми сьогодні розповімо, полягав у запуску всіх підсистем BAS ERP та розробці нових на підприємстві “Астра”.

Astra Company – багатопрофільна, стратегічно-орієнтована фірма з 26-річним досвідом роботи на ринку будівельних матеріалів. Виробляє 166 237 км рулонної сталі на місяць, кожного року до неї звертаються 1 358 клієнтів.

Які були завдання та цілі проекту?

Стратегічні завдання:

  • Оптимізація виробничих процесів:
    • Підвищення ефективності;
    • Зниження витрат.
  • Розвиток оптового та роздрібного бізнесу:
    • Швидке реагування на зміни в конкурентному середовищі;
    • Швидке реагування на зміни в ринкових умовах;
    • Обробка великої кількості інформації.

Впровадження BAS ERP повинно було дозволити проводити оперативний моніторинг виробничих процесів. Забезпечити контрольованість кожної служби та операції. Також необхідно було оптимізувати виробництво і ресурси підприємства. Вимагалось, щоб проект забезпечив збільшення швидкості отримання запитуваної інформації та роботу всіх служб в єдиній базі.

Як був реалізований проект?

Планування

За допомогою програми зменшилися витрати часу на планування виробництва. Якщо в MS Excel дана процедура займала від 3-х днів, то в BAS ERP – близько 2-х годин. В системі складається план продажів на місяць, конфігурація дозволяє декомпомпозувати його по тижнях та навіть по годинах. Залежно від плану формується графік доступності робочого центру. На його основі – графік виробництва напівфабрикатів і готової продукції по днях.

Далі готовий продукт поділяється на складові частини. Для кожної з них визначаються необхідні матеріали. Грунтуючись на цій інформації та графіку виробництва по днях, складається графік потреби в сировині, також по днях. Замовлення постачальникові формується з урахуванням плеча поставки, вже замовлених матеріалів, незавершеного виробництва та поточних залишків.

Завдяки такій деталізації відстежується кожен етап виробництва та контролюються його терміни. Також система BAS ERP дозволяє економити витрати на закупівлі. Фіксуються залишки виробництва, за рахунок чого виділяються кошти на покупку тільки необхідної кількості матеріалів, що також дає можливість знизити складські запаси без ризику невиконання замовлень.

Виробництво

  • Контур виробництва реалізований за допомогою типових об’єктів BAS ERP;
  • Для зручності користувачів нами були розроблені робочі столи – АРМ (автоматизоване робоче місце);
  • Розроблені додаткові механізми – розрахунки, а також спеціалізовані звіти.

 Програмою передбачена можливість встановлювати планову та нормативну собівартість, що забезпечує швидку реакцію на зміну кон’юнктури ринку. Також система дозволяє розраховувати майбутню собівартість і ціни замовлення.

Для централізованого та віддаленого регулювання виробництва виконується диспетчеризація. Вона здійснюється на трьох рівнях:

  • Верхній та міжцеховий:
    • Планування графіка виробництва;
    • Контроль поточного стану замовлень на виробництво.
  • Цеховий:
    • Планування етапів виробництва;
    • Контроль виконання;
    • Стан завантаженості робочих центрів.

За допомогою формування маршрутного листа виробництва відстежується виконання виробничих процесів. У програмі відображається історія виготовлення замовлень. Фіксується дата, статус, номенклатура, кількість зібраної продукції, розпорядження, відповідальні особи та різні коментарі.

Транспорт

В системі доступний робочий стіл для логістів – АРМ транспорт. Спочатку формується замовлення на перевезення. Плануються дати відвантаження, доставки та маршрут. В замовлення на транспорт включаються замовлення клієнтів. Після чого оформляється завдання на перевезення зі складу.

Далі диспетчером проводиться узгодження завдань, а саме ціни за авто. Програма дозволяє контролювати виконання замовлення, витрати на транспорт і розподіл по вазі.

Які результати впровадження BAS ERP на підприємство “Астра”?

  • Автоматизовано 230 робочих місць;
  • Створені нові підсистеми програми:
    • Транспортна логістика;
    • Механізм узгодження документів;
    • Механізм розрахунку нормативної та планової собівартості.
  • Відмова від ведення обліку на паперових носіях і MS Excel;
  • Мінімізація впливу людського фактора;
  • Всі необхідні дані відображаються в єдиній інформаційній базі.

На підприємство були впроваджені такі підсистеми:

  • Бухгалтерський облік;
  • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік;
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM);
  • Продажі;
  • Виробництво;
  • Документообіг;
  • Закупівлі;
  • Планування;
  • Склад;
  • Бюджетування;
  • Казначейство;
  • Транспортна логістика.

В розрізі складської логістики став можливим автоматичний перерахунок одиниць виміру, зросла ефективність використання приміщень, скоротився час проведення інвентаризації та завантаження машин. За допомогою BAS ERP складська звітність формується оперативно і більш точно.

Для транспортної логістики програма дала можливість автоматичного підбору машин, формування маршруту. Також здійснюється планування витрат на доставку, взаємодія з менеджерами по продажах і відслідковуються відвантаження по маршруту.

В результаті впровадження системи стало доступним ведення оперативного обліку, аналіз закупівель, продажів і споживання матеріалів. Оптимізовано завантаження виробничого обладнання, мінімізовані складські запаси. Можливо оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами і постачальниками.

Конфігурація BAS ERP дозволила контролювати торговельну діяльність, управляти ціновою політикою, обігом, асортиментом. Виходячи з завантаження робочих центрів проводиться розрахунок кількості співробітників. Для кожного з них програмою передбачено розмежування доступу до системи.

Терміни реалізації проекту:

  • Січень 2018 – старт;
  • Квітень – Червень – Аналіз і моделювання бізнес-процесів;
  • Червень – Вересень – Проектування майбутньої ERP-системи;
  • Вересень – Жовтень – Розробка програмного забезпечення та тестування;
  • Листопад – Інтеграційне тестування;
  • Грудень 2018 – Лютий 2019 – Навчання співробітників замовника;
  • Лютий 2019 – Запуск в дослідну експлуатацію з подальшим запуском в промислову експлуатацію.

Резюме

Компанія А4 має 22-річний досвід роботи на ринку автоматизації бізнесу. Ми успішно реалізовуємо впровадження програмних продуктів, незалежно від масштабу бізнесу, а також надаємо підтримку клієнтів під час експлуатації систем.

Даний проект розроблявся і здійснювався ретельно та методично. В результаті чого були впроваджені типові та розроблені нові підсистеми BAS ERP. Що дає можливість підприємству зменшити витрати, збільшити продуктивність і контрольованість діяльності.

Якщо Вам необхідно впровадження програмних продуктів 1С:Підприємство або BAS, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання, проаналізуємо потреби і реалізуємо проект!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит