fbpx

Безкоштовні аналоги 1С:Підприємство для України

besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

У даній статті ми розглянемо безкоштовні програми 1С:Підприємство. Відразу обмовимося, що деякі з них є умовно безкоштовними і при певних обставинах необхідно сплатити користування ПО.

Чому ми торкнулися теми альтернативного забезпечення? Самі по собі програми лінійки 1С:Підприємство мають широкі функціональні можливості. Вони в значній мірі полегшують роботу і все ж необхідно витратити час, щоб їх освоїти, а також гроші, щоб впровадити, а це не завжди доцільно. З метою виготовлення шпаківні інженерів не наймають, так і невеликі завдання в бізнесі вирішуються без складних систем.

Програмні продукти, описані далі, підходять для автоматизації різних аспектів діяльності. Інформація в мережі, говорить про те, що використавши їх можна організувати різні області роботи підприємства – від продажів до бухгалтерського обліку. Розглянемо їх детальніше та зробимо висновки чи зможуть вони в повному обсязі замінити конфігурації 1С:Підприємство, а також задовольнити потреби Вашого бізнесу.

Які існують безкоштовні та умовно безкоштовні аналоги 1С:Підприємство?

Ананас

Програмне забезпечення сумісне з операційними системами Windows і Linux. Розроблено на мові С ++ з допоміжним застосовуванням бібліотеки Qt. На основі платформи Ананас створюються програми, які спрямовані на ведення обліку. Вся необхідна інформація зберігається на наступних системах управління базами даних – MySQL, SQLite і PostgreSQL.

Програми, які були розроблені називаються бізнес-схемами. З їх допомогою можна вести бухгалтерський облік, управляти продажами, закупками, одержувати управлінську інформацію. Також система дозволяє формувати документи і необхідну звітність.

Якщо ознайомитися з відгуками користувачів на різних ресурсах, то в основному люди не в захваті від цього забезпечення.

Клас365

Система може використовуватися для автоматизації торговельної діяльності підприємства, частіше її застосовують для роздробу, для інтернет-магазинів, а також для надання послуг. Функціонал дозволяє управляти складом, відстежувати фінансові операції, обробляти замовлення, працювати з товарами і клієнтами.

По суті, реалізовані всі опції CRM-системи, передбачені SMS, E-mail розсилки, ведення карток клієнта постановка задачі, контроль їх виконання і т.д.

Що стосується інтерфейсу, то його складно назвати інтуїтивно зрозумілим. Для роботи з програмою може знадобитись певне навчання. Правда, коли вибираєте ту або іншу функцію на екрані з’являється інструкція.

Програма – умовно безкоштовний аналог 1С:Підприємство, існує безкоштовний тариф, який включає в себе:

  • 300 товарів;
  • 300 контрагентів;
  • 1 своя організація;
  • 50 мб для зберігання файлів.

Існують тарифи, які дають більше можливостей, але всі вони платні.

class-365-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Дебет Плюс

Прикладне рішення підходить для автоматизації обліку малого і середнього бізнесу, також його можуть використовувати підприємці. Базова конфігурація безкоштовна. Вона дозволяє управляти складом, регулювати взаємовідносини з клієнтами, реалізований модуль CRM-системи. Доступно ведення управлінського обліку, відстеження фінансових операцій, управління персоналом і розрахунок заробітної плати.

Потенціал безкоштовної версії:

  • Дає можливість організувати діяльність малого та середнього бізнесу, підприємців;
  • Ведення складського обліку. Можна вибрати, ведеться він з бухгалтерією або без;
  • Взаємодія з різними операційними системами;
  • Дозволяє вести свою діяльність відповідно до законодавства України.
debet-plus-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Також конфігурація передбачає управління автотранспортом і адміністрування – розподіл повноважень. Якщо Вашому підприємству потрібно більше функцій, то доведеться користуватися платними версіями.

Своя технологія

svoya-technologia-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Підходить для підприємств малого та середнього масштабу. Безкоштовна конфігурація задовольняє потреби більшої частини компаній. Передбачена настройка безпосередньо під потреби бізнесу.

Програма володіє наступним набором опцій:

  • Управління складом;
  • Оцінка і аналіз продажів, послуг;
  • Взаєморозрахунки з контрагентами;
  • Управління фінансами. Регуляція руху коштів по касі та банку;
  • Формування документації згідно із законодавством.

Доступно створення списків на основі даних регістрів по кожній ділянці обліку. Також можна користуватися додатковою звітністю, яка вбудована в систему.

Документацію можна переміщати в Excel, Open Office, пересилати по E-mail. У разі необхідності існує опція вивантаження даних в бухгалтерські конфігурації, щоб скористатися нею – включається допоміжний модуль.

Виділимо сильні сторони даної системи:

  • Висока швидкість роботи;
  • Велике число користувачів;
  • Безліч баз;
  • Гнучкість звітів;
  • Робота з торговим обладнанням;
  • Під час редагування документів повторні проведення здійснюються автоматично.

Існує також проф версія конфігурації, але її потрібно купувати.

Bookkeeper SaaS

Bookkeeper-SaaS-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Сервіс, який дозволяє вести бухгалтерію онлайн, є продуктом українських розробників. Підходить для ФОП, малого і середнього бізнесу, неприбуткових організацій, бухгалтера аутсорсера.

Будь-який пристрій можна використовувати для роботи з цією програмою.

Користувач проводить розрахунки, веде оперативний облік продажів, створює звітність, яка є обов’язковою та здає електронні звіти.

Bookkeeper дає можливість автоматизувати такі аспекти роботи підприємства:

  • Закупівлі – управління взаємовідносинами з постачальниками, облік ТМЦ;
  • Облік необоротних активів;
  • Торгівля – організація роботи відділу продажів;
  • Виробництво;
  • Касові та банківські операції – процес з готівкою і безготівковими коштами;
  • Розрахунок заробітної плати;
  • Операції з іноземними партнерами;
  • Податки і звітність.

Сервіс демонструє стабільну роботу в нинішніх браузерах, проблеми можуть спостерігатися в застарілих версіях. Вся інформація зберігається безпечно, оскільки БД розміщуються на серверах Microsoft. Інтерфейс в перший час може бути незвичний, але насправді він цілком зрозумілий та зручний у роботі. З одного облікового запису може підключатися будь-яка кількість користувачів. Інша ситуація з юридичними особами, одна обліковий запис – одна особа.

Безкоштовно користуватися програмою можна місяць, після чого щомісячна плата становить 295 гривень.

ВС Бухгалтерія

ПО розроблено для невеликих компаній. За допомогою забезпечення проводиться облік бухгалтерського характеру. Не має значення система оподаткування. Це може бути як спрощена, так і загальна.

Складові компоненти прикладного рішення:

  • Режими оподаткування:
    • Загальний;
    • ССО, ЕНВД;
  • Облік:
    • Реалізації – опт і роздріб;
    • Матеріалів, які використовуються у виробництві;
    • запасів;
    • Операцій, що пов’язані з прийомом, зберіганням і видачею готівки, а також формуванням касових документів;
    • Операцій по розрахунковому рахунку;
    • Розрахунків з посадовими особами, що отримує гроші на виконання завдань і з контрагентами, формування супутньої документації;
  • Оформлення:
    • Книг закупівель і реалізації;
    • Бухгалтерських та податкових звітів;
  • Розрахунок зарплати;
  • Управління персоналом;
  • Клієнт-банк.

Система безкоштовна, доступні і платні версії, але починаючи з 2015 року оновлення більше не випускаються.

Athena

Призначена для виконання завдань як облікового характеру, так і інших. Вони розробляються з бази даних користувача.

Система являє собою інструмент швидкого створення додатків, із застереженням, що даним процесом займається досвідчений розробник. Поки він в програмі займається побудовою проектів, користувач використовує раніше сконструйовані.

За допомогою рішення здійснюється завантаження та вивантаження файлів, дані переносяться в Excel, Word і OpenOffice. Доступно створення друкованих форм, введення інформації в таблиці, якщо є така потреба. Адміністратор може обмежити права доступу до певної кількості довідників. Вони мають ієрархічну структуру і пов’язують записи між собою, тобто з довідника видалити якусь із них не можливо, за умови, що вона відкрита в іншому. В наявності забезпечення мова програмування, яка містить більше 150 функцій.

Athena представлена ​​в двох варіаціях збірок – мережевій та на одного користувача. Не важливо в якій був реалізований проект, він буде функціонувати в обох.

Програмний продукт можна скачати безкоштовно. При цьому різні умови та гарантії відсутні.

Odoo (раніше Open ERP)

Відразу обмовимося безкоштовною є версія Open ERP 8, з 2016 року наступні продукти потрібно купувати. Розглядати будемо восьму систему. Вона володіє такими технологічними характеристиками:

  • Написана на мові Python;
  • Система управління базами даних – PostgreSQL;
  • Інтерфейс створюється на основі бібліотеки GTM;
  • Побудова інтерфейсу веб-додатка на основі підходу Ajax;
  • Функціонування структури сервер-клієнт через протокол XML-RPC.

Інструменти конфігурації спрямовані на оптимізацію зовнішніх і внутрішніх процесів підприємства. За допомогою функції, якими володіє рішення, можна автоматизувати наступні аспекти діяльності:

  • Торгівля;
  • Управління проектами;
  • Взаємовідносини з клієнтами;
  • Управління персоналом;
  • Зв’язок між відділами і співробітниками;
  • Управління закупівлями;
  • Управління складом;
  • Бухгалтерський і податковий облік;
  • Бюджетування.
odoo-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Доступні опції планування продажів, управління замовленнями та робота з договорами. При необхідності систему можна налаштувати під потреби бізнесу.

GrossBee XXI

Безкоштовний аналог 1С:Підприємство розрахований на невеликі організації. Обмеження версії – відсутність режиму роботи на багато користувачів. Програмний продукт має широкі функціональні можливості, передбачені автоматизація обліку коштів підприємства, матеріальних і фінансових, аналіз діяльності компанії і т.д.

Базові функції програми:

  • Облік і планування виробництва, відстежується шлюб, відходи, знос інструментів. Ведення розрахунку собівартості виробів – планової та фактичної. Моніторинг виконання планів, аналіз витрат.
  • Операції обліку, пов’язані з оптовою та роздрібною торгівлею.
  • Взаєморозрахунки з контрагентами, відображення банківських і касових операцій;
  • Формування та реєстрація договорів, підготовка супутньої документації;
  • Планування закупівель, виробництва та іншої діяльності базуючись на укладені контракти;
  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Економічний аналіз і статистичні прогнози;
  • Контроль стану організації;
  • Консолідація даних кількох підприємств.

Додаток складається з певної кількості модулів. Дані складові частини пов’язані та працюють злагоджено між собою, що забезпечує функціонування системи. Зручна опція – можливість замінити модулі, за рахунок чого можна підлаштувати забезпечення під конкретні завдання бізнесу. Всі вони об’єднуються в підсистеми, які спрямовані на вирішення поставлених завдань.

Tria

Система автоматизації схожа з 1С:Підприємство. Також має такі складові частини як платформа і база даних. Тому, якщо є навички роботи з 1С:Підприємство, то і під час експлуатації Tria не виникне ніяких проблем.

З офіційного сайту компанії Ви можете завантажити такі типові конфігурації безкоштовно:

  • Торгівля, виробництво, послуги – розроблена для автоматизації роздрібної та оптової торгівлі, процесів виробництва та надання послуг. Формується різна звітність для аналізу та контролю діяльності;
Tria-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo
  • Зарплата для України – дозволяє проводити розрахунки та нарахування зарплат, лікарняних і утримань. Формується відповідна документація при прийомі на роботу, звільненні та переміщенні персоналу і т.д .;
  • Облік домашніх грошей – контроль зберігання, руху залишків і витрат грошей, аналіз доходів і витрат.

Решту програмних продуктів можна завантажити в якості демонстраційної версії. Користуватися таким форматом системи можна протягом 90 днів, починаючи з введення першого документа.

Openbravo

Openbravo-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Відкрита ERP-система, яка призначена для підприємств малого та середнього масштабу. Володіє широкими функціональними можливостями.

За допомогою рішення можна автоматизувати облік торгівлі, закупівель, управління складом, керувати фінансами, планувати і контролювати виробництво і т.д.

Встановлювати рішення можна на операційні системи Windows або Linux.

WEB архітектура програми – відкрита, використання сервісів, безпечне і просте, функції завжди доступні та легко застосовуються, що дозволяє ефективно вирішувати завдання.

Взаємодія з додатками також відрізняється високою швидкістю.

Момент, який також полегшує життя це доопрацювання забезпечення без необхідності програмування.

Існує і платний спосіб користування програмою. Його особливість полягає в тому, що оплачуються сервіси, які застосовуються в роботі. При необхідності версію можна доповнити відповідно до потреб бізнесу.

Небо

Забезпечення є онлайн бухгалтерію. Є умовно безкоштовною, не оплачуються тільки 14 днів роботи. Призначена система для малого бізнесу. Працювати в сервісі підприємець може як самостійно, так і спільно з бухгалтером. Рішення дозволяє формувати необхідну звітність, відправляти її через інтернет, вести облік роздрібної торгівлі.

На просторах інтернету її можна зустріти серед аналогів 1С:Підприємство, але даний сервіс створений під російське законодавство і навряд чи допоможе бізнесу в Україні. З цієї причини детально зупинятися на ній не будемо.

MRP

Дозволяє автоматизувати діяльність організацій, які виробляють продукцію під замовлення. Тільки версія на одного користувача безкоштовна, якщо необхідно на більшу кількість – тоді здійснюється оплата щомісяця.

За допомогою системи можна організувати різні процеси виробництва. Оскільки вирішується вузьконаправлене ​​завдання обліку, програма підходить для невеликих підприємств. Щоб зробити установку, потрібно скористатися API. При необхідності здійснюється переміщення даних з програми в облікові системи і навпаки

Универсал SBE

Universal-SBE-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

SBE – small business edition – забезпечення призначене для малого бізнесу. Версія на одного користувача – безкоштовна.

Продукт володіє такими опціями:

  • Банківські операції:
    • Проведення банківських і касових платежів;
    • Касові ордери;
    • Клієнт-банк.
  • Управління складом і продажі:
    • Прийом матеріалом від постачальників і з виробництва;
    • Інвентаризація;
    • Взаєморозрахунки;
    • Контроль руху продукції по складу;
  • Роздріб:
    • Прийом продукції на реалізацію;
    • Відправка товару на склад або інші точки продажу;
    • Робота з готівкою та безготівковими коштами;
    • Робоче місце касира.
  • Облік послуг.

За допомогою системи проводитися управління основними засобами, процесами виробництва. У розрізі транспорту, передбачено планування маршруту, облік витрат при зміні сезонів.

Реалізовано управління персоналом та розрахунок заробітної плати. Формується розклад, накази, зберігається особиста інформація співробітників.

Передбачено ведення податкового, бухгалтерського обліку та створення регламентної звітності.

Діловод

Умовно безкоштовний аналог 1С:Підприємство, не оплачуються 14 днів користування. Сервіс призначений для ведення бухгалтерії онлайн. Використовувати можна на невеликих компаніях або індивідуальними підприємцями.

Онлайн система дозволяє контролювати грошові потоки, планувати витрати і дохід. В рамках продажу формуються необхідні документи, здійснюється аналіз торгівлі і роботи менеджерів. Замовлення на закупівлі створюються автоматично, в подальшому моніториться їх виконання та оплата.

Реалізовано контур управління кадрами. Формується супутня документація при всіх пересуваннях працівника. Також програма дозволяє розраховувати заробітну плату та інші виплати.

Delovod-besplatnye-analogi-1spidpriemstvo

Чи можуть безкоштовні аналоги програм 1С:Підприємство повноцінно замінити їх?

Розглянувши програмні продукти можна зробити висновок, що є системи, які допоможуть малим підприємствам вести свій бізнес. Середнім і великим організаціям працювати з зазначеними рішеннями може бути проблематично. Програми 1С:Підприємство зараз є оптимальними інструментами автоматизації діяльності компанії. Використовуючи їх Ви будете контролювати всі аспекти роботи. персонал, фінансове становище, бачити ситуацію в цілому і приймати оптимальні управлінські рішення.

Що стосується вартості, можна сказати, що продукти 1С:Підприємство дорогі, але в такому випадку можна і Excel використовувати, але чи буде дана економія розвивати Вашу справу. Відповідь очевидна – ні. Багато безкоштовних ПО не підтримуються розробниками і випадку будь-якого роду труднощів звернутися за допомогою буде нікуди. Також функціональні можливості аналогів не такі широкі і не дозволяють повністю охопити діяльність підприємства.

Для розвитку бізнесу в довгостроковій перспективі, важливо якісне забезпечення та підтримка користувачів, швидка та ефективна.

За детальною інформацією звертайтесь до спеціалістів нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Залишити заявку чи питання можна нижче:

Напишіть нам:

Тестова форма уа

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Надіслати запит