Не для кого не секрет, що підприємства та організації різних форм власності стикаються з проблемою автоматизації обліку та управління. Для полегшення цих завдань розробляються різні програмні рішення. Так, з 2019 року на зміну старим програмам обліку прийшла нова програма «BAS Бухгалтерія». Перехід зі старих програм автоматизації на BAS обумовлюється тим, що старі програми більше не будуть функціонально розвиватися. Рекомендуємо перейти на BAS зараз – ми допоможемо з перенесенням даних та початковими налаштуваннями.
«BAS Бухгалтерія» є розвитком попередньої версії системи автоматизації обліку, розроблена на сучасному інтерфейсі та включає нові можливості:
Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →
- Перехід на BAS бухгалтерію дозволяє змінювати зовнішній вигляд програми відповідно до потреб користувача, що дозволить швидко видаляти звіти та документи з обмеженим доступом або які не використовуються.
- Перехід із бухгалтерії 2.0 на «BAS Бухгалтерію» надасть можливість наскрізного пошуку у довідниках та списках документів, що значно економить час.
- Дає можливість зберігати історію змін у каталозі або документі, що дозволить вам побачити, хто, коли й що змінював у системі, при зведенні звітності, ця функція буде вкрай корисною, оскільки допомагає швидше виявити помилки, якщо вони звичайно є.
- Опрацювання статей заробітної плати.
- Новий зручний журнал банківських виписок та багато іншого.
При переході на BAS шляхом оновлення репозиторію – спеціального сервера, на якому зберігається і з якого можна завантажити програмне забезпечення; всі накопичені облікові дані повністю зберігаються, не змінюються й не втрачаються.
Як перейти зі старої програми обліку на BAS
Для того, щоб перейти на бас бухгалтерію, необхідно виконати 5 простих кроків:
- Закрити звітний період (місяць, квартал, рік)
- Заповнити реєстраційну анкету
- Надати адміністративний доступ
- Доопрацювати програму (встановити нову платформу)
- Імпортувати дані (довідники та залишки)
Закриття звітного періоду. Виконуйте всі необхідні дії та операції в кінці місяця або кварталу, щоб старі версії файлів передачі не змінювалися, об’єкти, позначені до видалення, видалялися, а звітні періоди були закриті. Після складання річної звітності – найкращий час для «переїзду» на BAS.
Адміністративний доступ. Адміністратори переносять усі документи та довідники, оновлюючи поточну версію до 2.0. Для зміненої конфігурації розробляється технічне завдання з адаптації необхідного функціоналу для версії 2.1
Доопрацювання програми. У більшості випадків конфігурація в системі BAS Accounting – відкрита для змін та доопрацювань. Проста зміна, така як додавання нового субрахунку до плану рахунків, швидше за все, буде зроблено самими бухгалтерами. Загальні ж вдосконалення документації змін та алгоритмів звітності слід делегувати програмістам.
А4 не лише пропонує готові рішення на базі програмних продуктів BAS, а й створює окремі програмні продукти для всіх сфер діяльності у сфері оптової, роздрібної та комісійної торгівлі, надання послуг, виробництва тощо.
"Програми та сервіси BAS"