BAS Управління холдингом — це новітня система CPM класу, яка спеціально була розроблена для якісного управління і автоматизацією цілою низкою компаній, тобто холдингом. Вона дозволяє контролювати і планувати всі необхідні процеси для максимально ефективного управління та обліку в компаніях, де галузі, ІТ системи і бізнес процеси мають великі відмінності між собою. Дане рішення відрізняється від інших програм для управління холдингом в Україні, є більш просунутим і дозволить вам об’єднати всі метрики, звітні дані для контролю показника всієї бізнес діяльності та своєчасного прийняття рішень про внесення змін для кінцевого успішного результату.
"BAS Управління холдингом"
Потужне рішення для великого бізнесу
До основних функцій програмного забезпечення BAS управління холдингом відносяться:
- Автоматизація впровадження та ведення інвестиційних проектів. Управління холдингом передбачає участь в безлічі інвестиційних процесів, часом в абсолютно різних сферах. По суті, це глобальна аналітика всіх супутніх результатів і підсумків інвестування. Програма дозволяє прив’язувати додаткові проекти до основного, призначати відповідальних і контролюючих співробітників. За внесеними даними ви автоматично отримуєте розрахунки всіх основних показників
- Доступ до лімітування, а також так звану “фабрику платежів”. Платіжні календарі дозволяють вам відтворити модель декількох сценаріїв розвиток бізнес процесу, використовувати різні джерела даних для прорахунку різних варіантів ліквідності. Ця підсистема підвищує ефективність в управлінні кредиторської та дебетної заборгованостей, дозволяє управляти ризиками, враховуючи всі економічні показники ринку
- Бізнес аналіз
- Автоматизація універсальних процесів. Сюди входить обробка документації, звітності, всі маршрути узгодження процесів і багато іншого
- Можливості інтеграції для отримання необхідних даних із зовнішніх програм, в яких також ведеться облік і контроль бізнес операцій в різних нішах підприємства.
- BAS управління холдингом виводить на новий рівень звітність по МСФО і облік. Це можливо за допомогою двох моделей – транзакційної і трансформаційної. Кожна з яких використовується в конкретному випадку. При установці програмного забезпечення ми даємо рекомендації, яка модифікація потрібна саме для вашого холдингу, а також пояснюємо її переваги.
Для максимально ефективного і автоматизованого управління холдингом найкращим варіантом є BAS управління холдингом, ціна якого залежить від особливостей вашого бізнесу і багатьох інших факторів. Наші співробітники розраховують її індивідуально для кожного клієнта, враховуючи всі його потреби і обсяги робіт.
Ціна програми "BAS Управління холдингом"
Назва продукту
Ціна з ПДВ
Випущена бета-версія нового рішення CPM-класу (Corporate Performance Management – управління ефективністю холдингу) – “BAS Управління холдингом”, яке призначене для автоматизації широкого спектру задач, пов’язаних з обліком, плануванням і контролем ефективності холдингів різного масштабу.
Функциональні можливості "BAS Управління холдингом"
- основні засоби;
- нематеріальні активи;
- активи, призначені для продажу;
- біологічні активи;
- кредити і позики отримані;
- позики видані та депозити;
- фінансові інструменти, які обліковуються за справедливою вартістю (цінні папери, похідні фінансові інструменти);
- лізинг отриманий і виданий;
- дебіторська заборгованість (резерв та облік за справедливою вартістю);
- резерв по запасах;
- резерв по судових претензіях;
- нарахування доходів і витрат без підтвердних документів;
- закриття періоду, включаючи розрахунок собівартості, відкладених податків, реформацію балансу;
- елімінаційні коригування, включаючи розрахунок і елімінацію нереалізованої маржі в активах групи;
- облік інвестицій, придбання/вибуття бізнесу, визнання гудвілу;
- консолідаційні поправки (елімінація інвестицій, розрахунок НЧУ (неконтролюючих частки участі в капіталі)).
- Портал нарахувань доходів і витрат (accruals), що забезпечує відображення в обліку операцій без підтверджуючих документів і їх зіставлення з фактичними документами наступного періоду.
- Можливість закриття періоду МСФЗ раніше НСБО (“подвійне закриття”).
- Портал звірки внутрішньогрупових операцій – забезпечує звірку в режимі “Кожен з кожним”, кардинально знижує навантаження на керуючу компанію і дочірні суспільства, підтримує довільну деталізацію звірки, врегулювання розбіжностей і містить сервіси, що спрощують комунікації в процесі звірки і скорочують її терміни. Конструктор шаблонів звірки внутрішньогрупових операцій підтримує 5 стандартних варіантів елімінаційних коригувань і спрощує впровадження. Інструмент “Трансформаційна таблиця” спрощує відображення ручних трансформаційних коригувань і аналіз даних при трансформаційних і консолідаційних процедурах.
- самостійно визначати бізнес-користувачу перелік необхідних класифікаторів, аналітик, показників, розробляти бюджетні моделі і комплекти звітності різного призначення;
- прогнозувати динаміку показників, використовуючи різні варіанти розрахунку, консолідації та розподілу показників, а також функції “ковзного планування” і “планування від досягнутого”, швидко формувати необхідні бюджети. При цьому можна комбінувати методології планування “знизу вверх” і “зверху вниз”, використовувати механізми вивірки і виключення внутрішньогрупових операцій;
- обслуговувати необхідні принципи виділення центрів фінансової відповідальності завдяки розвиненим функціям з управління організаційно-фінансовою структурою групи;
- регламентувати бюджетний процес і розподіляти відповідальність між його учасниками, використовувати для узгодження бюджетів маршрути будь-якої складності;
- автоматично повідомляти про перебіг процесу узгодження причетних до нього співробітників;
- скоротити терміни і підвищити якість планування і оперативного аналізу виконання бюджетів за рахунок використання тонкого, веб-клієнта і спеціального add-on-клієнта для Microsoft Excel.
В “BAS Управління холдингом” можуть бути реалізовані сценарії інтеграції з використанням універсальних інтеграційних інструментів прикладного рішення, призначені для отримання даних як із зовнішніх інформаційних систем на різних платформах, так і за допомогою стандартних OLE DB провайдерів з інших джерел.
- Опис конфігурації надається тільки російською мовою.
- Не всі функціональні блоки системи містять інтерфейс українською мовою.
- Не реалізована інтеграція системи з “Документообіг КОРП для України”.
- Не реалізовані механізми обміну інформацією з BAS ERP.