Найкращий інтегратор програм BAS та ERP в Україні

Якісне впровадження програм BAS, ERP систем та інших систем автоматизації бізнесу

Наші контакти

ТОП-10 програм для обліку товару та складу

10

Програма для обліку товару – необхідний інструмент ефективного ведення бізнесу. Система автоматизації дозволяє підвищити продуктивність діяльності підприємства. За допомогою забезпечення оптимізується не тільки процес вирішення завдань, а й облік. Контроль кількості продукції, залишків сприяє оптимальному плануванню діяльності.

Максимально продуктивне виробництво, торгівля можливо тільки при ретельному аналізі та побудові планів. Програмні продукти містять функціональні можливості, які сприяють зазначеними операціями. Використовуючи їх в роботі завдання вирішуються швидше, продуктивність діяльності зростає.

Якщо у вас є питання щодо впровадження, роботи або супроводження програм автоматизації →

Необхідно підібрати конфігурацію, яка буде задовольняти потреби Вашого бізнесу. Оптимально підібрана програма для обліку товару виведе підприємство на новий рівень. Також дозволить уникнути непередбачених витрат, оскільки операції будуть виконуватися в рамках поточного законодавства України.

Ми підібрали ТОП-10 програм для обліку товару і складу, які можна зустріти в інтернеті, та які реально вікористовуються(-лись) в Україні. Розглянемо їх докладно, зробимо висновок, яка конфігурація підійде українським підприємствам.

Хочемо зауважити, що низка приведених програм мають країну походження рф, тому частина приведених нижче варіантів, більше для ознайомлення або порівняння. Даний матеріал написаний для того, щоб ви могли обрати гідну альтернативу, як функціонально, так і не пов’язану з країною агресором. Якщо ви вікористовуєте якусь з програм з країни окупантів, то зверніть увагу на Українську програмну продукцію BAS. Ну що, поїхали?:

Як виглядає ТОП-10 програм для обліку товару і складу?

BAS Управління торгівлею

Прикладне рішення розроблене для торгових підприємств. Система дозволяє оптимізувати всі ділянки діяльності. З її допомогою автоматизується робота всіх підрозділів. Завдання вирішуються швидше, прискорюється процес отримання звітності.

Продажі плануються з урахуванням структури або форматів магазинів, складів, менеджерів, покупців або окремих з ними угод. План реалізації формується за зручними для Вас відрізками часу – тиждень, місяць і т.д. Також планування відбувається з урахуванням вартості, категорії, номенклатури продукції.

Програмою передбачена можливість встановлювати правила роботи з клієнтами, вартість продукції та за якими умовами призначаються знижки або націнки. Кількість покупців при цьому не обмежена. Для окремих клієнтів можна сформувати індивідуальні угоди.

За допомогою системи здійснюється управління запасами, закупівлями та складом. Функціонал дозволяє формувати терміни і графік поставок, замовлень, визначати мінімальний та максимальний обсяг запасів. Вся документація формується згідно з чинним законодавством України.

✅ софт з України

BAS Роздрібна торгівля

Інструмент автоматизації роздрібних точок збуту. Не має значення чи є вони самостійними магазинами або формують мережу. Програма для обліку товару і складу може бути використана як робоче місце касира. Система надає аналітичні дані про рух продукції, ступінь деталізації визначається користувачем.

Розробниками передбачено широкий спектр операцій з продукцією. Доступно оформлення замовлень на поставки, надходження, переміщення. Проводиться інвентаризація та списання. Можна виконати певні настройки, які будуть служити основою для автоматичного розподілу продукції.

Система володіє необхідними інструментами для проведення аналізу. Таким чином будуть оптимізовані процеси планування та реалізації. Передбачена робота з різним торговельним і технологічним устаткуванням. Можна проводити настройку шаблонів, за якими друкуються чеки, здійснювати еквайрингові операції. Дане прикладне рішення може працювати спільно з “BAS Управління торгівлею”.

✅ софт з України

BAS Комплексне управління підприємством

Конфігурація дозволяє автоматизувати підприємства малого та середнього бізнесу, незалежно від сфери діяльності. З її допомогою можна створити єдину базу даних для підприємств. Це дозволить швидко отримувати інформацію про стан організації та приймати оптимальні управлінські рішення.

Програмне забезпечення передбачає ордерну схему складського обліку. Він може працювати окремо для надходження та відвантаження. Кожен ордер виписується тільки на підставі отриманих документів. Прикладне рішення дозволяє вести облік розпоряджень, що надійшли, але не були виконані.

Реалізовано адресне зберігання продукції на складі. Залишки відслідковуються по місцях, де вони знаходяться – осередки, полки, стелажі, а також з урахуванням упаковки. За допомогою конфігурації можна управляти наступними процесами:

  1. Розкладка продукції;
  2. Збір;
  3. Переміщення;
  4. Розкомплектація.

Під час відбору товару можна вибрати різні стратегії, що дозволить оптимально розміщувати продукцію. Дана програма для обліку товару і складу дає можливість управляти рухом виробів, контролювати різні області діяльності Вашого підприємства.

✅ софт з України

10

"BAS КУП"

Докладніше про програму

ЕКАМ

Система працює через хмару. Увійти до особистого кабінету можна з будь-якого пристрою. Підтримується робота з торговим обладнанням. Підключаються різні електронні ваги, а також сканери штрих-кодів. Програма дозволяє формувати технологічні карти для організацій промислового типу та для тих, що займаються громадським харчуванням.

Можна відстежувати такі показники як:

  • Оборот;
  • Виручка;
  • Прибуток.

Ціни автоматично виправляються, після того, як відкоригувати закупівельну вартість. Передбачено різні програми лояльності. Дане прикладне рішення використовується на підприємствах малого та середнього бізнесу.

❌ софт з рф

МойСклад

Система з широкими функціональними можливостями. Отримати доступ до особистого кабінету можна з будь-якого пристрою. Вся інформація знаходитися в хмарі, яке має захист від зломів.

Використовувати конфігурацію можна на оптових та роздрібних торгових точках. Існує безкоштовний тарифний план, що призначений для одного користувача. Це хороший варіант для невеликих підприємств. У свою чергу платні версії можна використовувати для необмеженої кількості магазинів і співробітників. Програма підходить для спільної роботи з банківськими, аналітичними та CRM системами.

❌ софт з рф

Контур. Маркет

Використовується на малих організаціях, що займаються роздрібною торгівлею. Функціональні можливості дозволяють проводити аналіз діяльності підприємства. Залишки продукції відображаються в реальному часі. Передбачено спеціальні інструменти для розрахунку націнки.

❌ софт з рф

SUBTOTAL

Програма для обліку товару і складу. Володіє наступними функціональними можливостями:

  • Проведення інвентаризації;
  • Контроль залишків продукції;
  • Автоматична переоцінка;
  • Формування цінників, які в подальшому друкуються;
  • База даних, в яких зберігається інформація контрагентів.

Купити забезпечення можна окремо або разом з прикладним рішенням для автоматизації підприємства.

❌ софт з рф

LiteBox

Прикладне рішення, яке розроблено для складського обліку. Передбачена можливість спільної роботи з онлайн-касами. Забезпечення працює за допомогою хмари, тому не потребує встановлення на пристрій. Необхідні опції для реалізації маркетингової стратегії міститися в особистому кабінеті.

Система самостійно проводить аналіз і формує звітність для керівників. За допомогою забезпечення проводиться прийом електронних накладних. Залишки списуються відразу, як тільки товар реалізований. Через особистий кабінет здійснюється інвентаризація, переміщається продукція з одного місця зберігання на інше.

❌ софт з рф

Антисклад

За допомогою конфігурації проводяться процеси прийому та відвантаження, фіксується оприбуткування. Виконуються операції переміщення, інвентаризації, а також списання продукції. Доступна можливість спільної роботи з торговельним і технологічним устаткуванням.

Персонал відстежує кількість залишків на місцях зберігання або торгових точках в реальному часі. Керуючі можуть формувати фінансову звітність. За допомогою системи відбувається контроль виконання завдань персоналом, а також спілкування з клієнтами.

❌ софт з рф

CloudShop

Прикладне рішення підходить для управління реалізацією та обліку складу. Підходить для підприємств малого та середнього бізнесу. Використовується на торгових точках, місцях зберігання, організаціях, що надають послуги, закладах громадського харчування. Доступно формування звітності для аналізу, відстеження виконання завдань співробітниками.

❌ софт з рф

Яка програма для обліку товару і складу підходить для роботи в Україні?

На просторах інтернету Ви можете зустріти опис конфігурацій зазначених вище. Багато з них відсутні на ринку в нашій країні. Для обліку товару і складу ми рекомендуємо використовувати такі програми:

  • “BAS Управління торгівлею”;
  • “BAS Роздрібна торгівля”;
  • “BAS Комплексне управління підприємством”.

Дані конфігурації створені українськими розробниками. Вся робота проводиться в рамках поточного законодавства. З їх допомогою Ви уникнете непередбачених витрат і оптимізуєте діяльність підприємства.

Якщо Вас цікавлять програми лінійки BAS, бажаєте автоматизувати бізнес, звертайтеся до фахівців нашої компанії. Ми з радістю відповімо на Ваші питання!

Ми знаємо, що потрібно Вашому бізнесу!

Команда фахівців “А4” з радістю зробить всю роботу за вас. Довіртеся професіоналам з  впровадження програм автоматизації BAS та ERP систем!

Можете задати нам всі Ваші питання, ми з радістю дамо рекомендації, як правильно та якісно автоматизувати Ваш бізнес!

Замовте консультацію і ми оперативно відповімо на всі Ваші запитання